چاقو زدن به اتوبوس در ساری، بریتیش کلمبیا، جراحات جانی مردی را برجای گذاشت

به گفته پلیس، یک مرد سه شنبه شب در یک اتوبوس در سوری، بریتیش کلمبیا، در نزدیکی ایستگاه قطار آسمانی کینگ جورج مورد اصابت چاقو قرار گرفت و این دومین حمله چاقو در حمل و نقل عمومی در این شهر در این ماه است.

Surrey RCMP گفت که چاقو درست قبل از ساعت 9:30 شب در نزدیکی تقاطع بلوار کینگ جورج و خیابان 100 رخ داده است.

پلیس می گوید دو نفر هنگام سوار شدن بر اتوبوس TransLink که توسط شرکت اتوبوس کوهستان ساحلی اداره می شود، “درگیری” با هم داشتند و یک مرد با چاقو زخمی شد. به گفته RCMP، او در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد و جراحات خطرناکی برای زندگی دارد.

در بیانیه گروهبان کارکنان آمده است: «افسران در حال بررسی محله هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر با چندین شاهد صحبت می کنند. براد اسکس سه شنبه شب.

اتومبیل‌های پلیسی که چشمک می‌زنند، یک تقاطع نواری را احاطه کرده‌اند که در پس‌زمینه یک اتوبوس و مسیرهای SkyTrain قابل مشاهده است.
پلیس می گوید این حادثه درست قبل از ساعت 9:30 شب سه شنبه در نزدیکی ایستگاه قطار آسمانی کینگ جورج رخ داده است. (شین مک کیچان)

پلیس ترانزیت مترو ونکوور به CBC News گفت که Surrey RCMP رهبری تحقیقات را بر عهده دارد.

حادثه روز سه شنبه دومین حمله چاقو به اتوبوس TransLink در ساری، شرق ونکوور، که دومین شهر بزرگ بریتیش کلمبیا از نظر جمعیت است، در این ماه بود.

در اول آوریل، مردی در حین حرکت در اتوبوس در بزرگراه فریزر، گلویش را بریدند. یک مظنون در این حمله به چهار جرم مرتبط با تروریسم متهم شده است.

ماشین‌های پلیسی که چشمک می‌زنند، در یک تقاطع نواری به تصویر کشیده شده‌اند.
این دومین حمله با چاقو در حمل و نقل عمومی در ساری، پیش از میلاد در این ماه است. (شین مک کیچان)

پلیس انگیزه حمله روز سه شنبه را اعلام نکرد و می گوید تحقیقات در این باره ادامه دارد.

با این حال، بیانیه آنها می گوید که نشانه های اولیه حاکی از آن است که این چاقو به درگیری باندی Lower Mainland مربوط نمی شود.

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد حادثه روز سه‌شنبه دارد – از جمله فیلم دوربین داشبورد در بلوار کینگ جورج از خیابان 98B تا خیابان 102 – درخواست می‌شود با ساری RCMP تماس بگیرد.