چگونه کارت اعتباری شما می تواند در تأسف خریدار کمک کند

همه ما حس تاسف خریدار را احساس کرده ایم ، به ویژه وقتی کالایی که تازه با قیمت کامل خریداری کرده ایم یک هفته بعد به فروش می رسد. اگر این اتفاق برای شما افتاد ، کارت اعتباری خود را بررسی کنید زیرا ممکن است از قیمت محافظت کند.

اگر هزینه کامل یک کالای واجد شرایط را به کارت اعتباری خود وارد کنید ، این ویژگی در مدت زمان 60 روز پس از خرید ، تفاوت قیمتی را که پرداخت کرده اید و قیمت پایین تبلیغ شده را جبران می کند.

در اواخر سپتامبر ، همسرم یک لوستر خریداری کرد که در حال حاضر 60 دلار کمتر از آنچه پرداخت کرده است ، می فروشد. در حالی که بسیاری از فروشگاه ها سیاست های محافظت از قیمت خود را دارند ، اما هنگام خرید با خرده فروشی که این کار را نمی کند ، مانند فروشگاهی که لوستر را به ما فروخته است ، ارزش این را دارد که از طریق کارت اعتباری خود ادعا کنید.

روند کار نسبتاً ساده است. من با شرکت کارت اعتباری خود تماس گرفتم و در آنجا تأیید کردند که مورد برای برنامه واجد شرایط است ، در مدت 60 روز خریداری شده است و قیمت پایین تبلیغ شده از یک خرده فروش قانونی است.

بعد از اینکه آنها از اطلاعات راضی بودند ، یک شماره تلفن به شرکت بیمه ای که ادعای خود را با آن مطرح کردم به من دادند – من به راحتی مجبور شدم یک فرم را پر کنم و برخی اسناد را ارائه دهم. کل این فرایند 30 دقیقه بیشتر طول نکشید که معادل 120 دلار در ساعت بود.

چند سال پیش من همین روند را گذراندم و 200 دلار پس انداز کردم برای خرید تلویزیون – برای 30 دقیقه تماس تلفنی و پر کردن فرم ها بد نیست.

محافظت از قیمت معمولاً 1000 دلار در هر سال تقویم دارد. این تجمعی است بنابراین چندین ادعا می تواند در طول سال انجام شود به شرطی که کل از 1000 دلار بیشتر نشود.

همچنین از آنچه یک ماده “واجد شرایط” تشکیل می دهد آگاه باشید. مواردی که قیمت آنها نوسان زیادی دارد ، مانند تجهیزات رایانه ای و نرم افزار ، بلیط هواپیما ، ورزش یا تئاتر مجاز نیستند. اکثر اقلام دیگر فروخته شده در فروشگاه ها ، از جمله وسایل الکترونیکی ، لوازم خانگی و مبلمان باید پوشانده شوند.

مارک تینگ ، مشاور مالی می گوید ، هیچ ویژگی کارت اعتباری ارزش حمل تعادل را ندارد بنابراین اگر هر ماه نمی توانید پرداخت کنید ، خرید نکنید. (ریان ریمورز / مطبوعات کانادایی)

اگرچه برخی از کارتهای اعتباری این مزیت را ندارند ، بسیاری از آنها از جمله چندین کارت بدون هزینه سالانه دارند. من از دو کارت اعتباری استفاده می کنم که هر دو سالانه هزینه دریافت می کنند ، اما فقط یکی از آنها از قیمت محافظت می کند.

بنابراین ، فقط در صورت خرید در آینده نزدیک ، از کارتی استفاده می کنم که دارای ویژگی محافظت از قیمت باشد.

برخی از افراد با استفاده از ابزارهای بررسی قیمت یا برنامه ای مانند PriceFinder.ca ، یک قدم جلوتر می روند. اگر برنامه مورد مشابه را با قیمت پایین تری پیدا کند ، هشدار ارسال می کند.

سپس خریدار باید تصمیم بگیرد که آیا اختلاف قیمت برای توجیه صرف وقت برای ادعا کافی است.

من خریدها را با استفاده از کارت های اعتباری خود 98 درصد از زمان انجام می دهم ، نه فقط برای امتیازات بلکه برای سایر امتیازات کارتهای اعتباری ارائه شده. علاوه بر محافظت از قیمت ، من همچنین از محافظت از چمدان های گمشده ، بیمه اتومبیل و مسافرت و همچنین محافظت از خرید استفاده کرده ام.

با محافظت از خرید ، اگر در مدت زمان مشخصی چیزی خراب ، دزدیده شده یا حتی گاهی اوقات گم شده خریداری کنید ، می توانید بدون هیچ هزینه ای کالا را تعویض کنید.

من توصیه می کنم 20 دقیقه وقت صرف تحقیق و آشنایی با حمایت های ارائه شده توسط کارت های اعتباری خود کنید و از استفاده از آنها نترسید.

با این اوصاف ، هیچ مزیت یا ویژگی ارزش پرداخت 19 تا 30 درصد نرخ بهره شرکت های کارت اعتباری بابت مانده مانده را ندارد بنابراین من پیشنهاد می کنم تنها در صورت پرداخت کامل مانده موجودی هر ماه از کارت اعتباری خود برای خرید استفاده کنید.

این ستون بخشی از بخش نظرات CBC است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بخش ، لطفا مقاله ما را بخوانید سالات متداول.