ژنیکوماستی کاذب چیست؟

دلیل این عدم تعادل می تواند فیزیولوژیکی مانند بلوغ یا کهولت سن یا استفاده از برخی داروها مانند داروهایی که توسط ورزشکاران بدنساز استفاده می شود باشد. ژنیکوماستی کاذب چیست الو جراح را مطالعه کنید. با این حال، عمل مجدد ژنیکوماستی برای از بین بردن افسردگی یا عدم تطابق پستان بسیار دشوار است و توصیه می شود از آن اجتناب شود.

جراحی زیبایی ژنیکوماستی

 

در برخی موارد، انجام ژنیکوماستی و انقباضات سینه می تواند با بالا بردن بازو در ناحیه تیره اطراف نوک پستان، باعث افسردگی خفیف شود. حتی ژنیکوماستی خفیف می تواند تأثیر روانی معکوس بر پسران داشته باشد. وقتی این گره ها را لمس می کنید، به راحتی حرکت می کنند یا حتی می توانند به عمق بافت بروند. حتی افرادی که سینه‌های بزرگ‌تری دارند و به برش‌های طولانی‌تری نیاز دارند، معمولاً از نتایج راضی هستند.

به گزارش ایران خبر در جلسه مشاوره پزشک، بر اساس انتظارات و نتایج مورد نظر کاندید، برنامه درمانی ویژه ای طراحی و هزینه جراحی کوچک کردن سینه مشخص می شود.

به این ترتیب شما به طور منظم تمرین خواهید کرد و همچنان نتایج قابل توجهی دریافت خواهید کرد. وقتی فردی دست هایش را بالای سرش می گذارد، سینه اش کمی صاف تر و کوچک تر به نظر می رسد. خطوط برش در جراحی در خطوط طبیعی پنهان است که برخی از آنها قابل مشاهده است.

بزرگ کردن سینه یکی از علائم ژنیکوماستی است که معمولاً به صورت متقارن در اطراف بالای هر دو سینه دیده می شود و در لمس لاستیک یا سفت می شود. به طور کلی با توجه به سابقه 35 ساله استفاده از پروتزهای سینه سیلیکونی، اکثر جراحان تمایل بیشتری به استفاده از این نوع پروتزها دارند. اگرچه سینه‌ها در زنان به اندازه مردان رشد نمی‌کنند، اما همه پسران با مقدار کمی بافت سینه متولد می‌شوند. در نهایت، برش های بخیه شده و لوله های کوچک برای تخلیه مایع و ترشحات اضافی قرار داده می شود.

متخصص جراحی ژنیکوماستی

آیا جراحی کوچک کردن سینه به کوچک شدن نوک سینه نیز کمک می کند؟ در برخی موارد فقط لیپوساکشن انجام می شود و هیچ بافت سینه برداشته نمی شود. امواجی که توسط آندوسکوپ ارسال می شود تصاویری را روی مانیتور ایجاد می کند. اما اگر این عمل توسط یک فرد غیرمتخصص و یک پزشک کم تجربه انجام شود، قطعاً عوارض متعددی خواهد داشت.

اما در نهایت، پزشک باید تصمیم بگیرد که کدام ناحیه را به بافت پستان متصل کند. در جراحی ژنیکوماستی می توان تمام بافت این ناحیه را با یک برش کوچک ترانس آرئول یا یک برش بیضوی در نیمه پایینی هاله خالی کرد.

اگر عمل فقط لیفت باشد و اندازه سینه خیلی بزرگ نباشد، می توان بیمار را عصر روز عمل ترخیص کرد، در غیر این صورت بهتر است 24 ساعت در بیمارستان بستری شود. وقتی بازوها نزدیک بدن هستند، ظاهر قفسه سینه با زمانی که بازوها بالای سر قرار دارند متفاوت است.

دکتر مرادیان در بین جراحی های سینه، پروتز سینه یکی از موفق ترین جراحی هاست که تاثیر خوبی در ارتقای عزت نفس در روابط خانوادگی و اجتماعی دارد. این شکل بیشتر در سینه های کوچک دیده می شود.

 

نحوه جراحی ژنیکوماستی

در ژنیکوماستی شدید و مواردی که حجم و افتادگی سینه زیاد است، ممکن است لازم باشد پوست بریده شود (بخشی از بافت و پوست برداشته شود) و نوک پستان به سمت بالا حرکت کند. بنابراین فرد پس از عمل در بیمارستان یا درمانگاه بستری نمی شود و پس از عمل مرخص می شود. بله، می توانند همانطور که در تصویر پایین صفحه مشاهده می کنید، پروتز را زیر بافت سینه یا زیر عضله قرار می دهیم و به بافت سینه آسیبی نمی رساند، بنابراین برای ساختار مشکلی ایجاد نمی کند.

از شیردهی در چنین مواردی نتیجه اقدام برای متقاضی رضایت بخش نیست. هدف از جراحی ژنیکوماستی بهبود شکل و ظاهر سینه است. مجموعه اقداماتی که برای کاهش اندازه و شکل سینه های مردان انجام می شود، جراحی ژنیکوماستی نامیده می شود.

گاهی اوقات جای اسکار یا شکل سینه نیاز به روتوش دارد. بعد از عمل سوتین مخصوصی برای بیمار بسته می شود که بهتر است به مدت 2 ماه از آن استفاده شود. برای برداشتن بافت بیشتر، کاندید ممکن است دوباره از ژنیکوماستی استفاده کند.

ابتدا مقدار کمی بخورید. این گیاه یک آنتی اکسیدان طبیعی است که سموم مضر را از بدن دفع می کند و در درمان ژنیکوماستی نیز کمی مفید است در این موارد، جراحی می تواند موقعیت و اندازه هاله سینه را بهبود بخشد و پوست اضافی را کاهش دهد. طبق سایت آمریکایی ژنیکوماستی طبقه بندی میزان ژنیکوماستی  مشاهده می کنید. نتیجه نهایی درمان پس از رفع کامل تورم و کبودی قابل مشاهده است.

اگر تحت درمان هستید، با پزشک خود مشورت کنید و در صورت امکان از داروهایی استفاده کنید که این پدیده را ایجاد نمی کنند. بهتر است بافت زیر ناحیه آرئول کاملا خالی نشود زیرا در این صورت فرو می رود. آبسه پستان (ماستیت): این بیماری در واقع عفونت بافت پستان است. هدف از درمان ژنیکوماستی کاهش میزان آن است سینه در مردانی که از بزرگی سینه خجالت می کشند.

 

جراحی ژنیکوماستی با لیزر
جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روش های جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی