کابینه جدید قبل از میلاد چهره های تازه ای را در راس وزارتخانه های بزرگ مشاهده خواهد کرد

چهره های جدید قرار است روز پنجشنبه ، هنگامی که نخست وزیر جان هورگان کابینه دولت جدید خود را اعلام کند ، زمام برخی از وزارتخانه های مهم پیش از میلاد را به دست گیرند.

نخست وزیر با تصمیم گیری در مورد تیمی که استان را از طریق موج دوم بیماری همه گیر COVID-19 و همچنین بحران اقتصادی هدایت کند ، تعداد بی سابقه ای MLA NDP را برای انتخاب دارد.

پست های کابینه ای که نیاز به تکمیل دارند شامل هفت وزیر است که وزرای سابق آنها ترجیح داده اند در انتخابات امسال شرکت نکنند – وظایف برجسته مانند امور مالی و اوراق بهادار چالش برانگیز مانند بهداشت روان و اعتیاد.

جرالد بایر ، دانشمند سیاسی دانشگاه قبل از میلاد به سی بی سی گفت: “مقداری نوسازی وجود دارد که در اینجا اجتناب ناپذیر است.”

دموکرات های جدید با 57 کرسی در مجلس قانونگذاری – بزرگترین مجمع انتخاباتی خود در حال بازگشت به قدرت هستند.

بایر گفت که انتظار می رود کابینه جدید از نظر جنسیتی متعادل باشد ، و باید اطمینان حاصل شود که مناطق مختلف نمایندگی قوی در دولت دارند.

“شما می توانید نشان دهید که این یک دولت برای همه بریتیش کلمبیا است. من فکر می کنم برخی از گره ها را در آن جهت مشاهده خواهید کرد ، به ویژه در پرونده هایی که بیشتر مورد توجه کشورها هستند – بنابراین چه کسی در برخی از پرونده های بزرگ منابع طبیعی است ، به عنوان مثال “

نامزدهای ستاره ای که پس از مدتی در سیاست های فدرال برای انتخابات امسال به سیاست های استانی بازگشتند – افرادی مانند موری رانکین و ناتان کالن – ممکن است امیدوار باشند که جایزه کابینه را نیز دریافت کنند.

بایر گفت: “من مطمئن هستم كه انتظاری كه قول صریح نیست وجود دارد.”

اما در عین حال ، چهره ای تازه از چهره های تازه وجود دارد که در اولین انتخابات خود در سال 2017 پیروز شدند و اکنون یک دوره تجربه را در زیر کمربند خود دارند – افرادی مانند Bowinn Ma در North Vancouver-Lonsdale.

برای بایر حداقل یک شرط مطمئن وجود دارد و آن ماندن آدریان دیکس به عنوان وزیر بهداشت است.

بایر گفت: “مجریان برتر باید در آن پرونده هایی قرار بگیرند که همه آنها مربوط به پاسخ COVID و بازسازی آنها است و من فکر می کنم آنجاست که وی می تواند معتمدترین افراد خود یا افرادی را که احساس می کند توانایی بالاتری دارند قرار دهد.”

اعضای کابینه در روز پنجشنبه ساعت 2 بعدازظهر در مجلس قانونگذاری BC سوگند رسمی خواهند خورد.