کارگر سابق BC Ferries به دلیل قلدری و آزار و شکنجه اخراج شد پرونده هیئت مدیره روابط کار را از دست داد

یک کارگر سابق BC Ferries که به دلیل رفتار نامناسب اخراج شده بود ، پرونده هیئت مدیره روابط کار را که علیه اتحادیه خود تشکیل داده بود به دلیل عدم تأسف در بدرفتاری از کار خود از دست داد.

شاکی که برای محافظت از حریم خصوصی خود در اسناد با عنوان “BM” در اسناد ذکر شده استدلال کرد اتحادیه کارگران و کشتی های دریایی BC پس از بروز اتهاماتی در مورد رفتار وی در کار ، هیچ استدلالی برای دفاع از وی نکرده است.

تصمیم هیئت روابط کار که هفته گذشته منتشر شد ، مجموعه ای از حوادث است که منجر به شکایت شد که از زمانی شروع شد که یک همکار زن در BC Ferries “نگرانی در مورد احساس آزار و اذیت و آزار را ایجاد کرد” به دلیل نحوه صحبت BM با او در مسیر عبور سربار در تاریخ 25 فوریه 2019.

او ادعا می کند که BM او را به روشی گستاخانه و مرعوب کننده مورد سوال قرار داده است که باعث می شود او به شدت احساس ناراحتی کند. اما وقتی از او در مورد رفتارهایش س askedال شد ، وی اظهار داشت که او ممکن است “روز بدی داشته باشد” و “بیش از حد حساس” باشد. سپس ، طبق اسناد ، بعداً عصر یک همکار دیگر از نگرش او نگران شد.

این رویدادها منجر به توبیخ نامه BC Ferries شد که به سیاست تحمل صفر خود در برابر قلدری و آزار و اذیت اشاره کرد.

ادعاهای محل کار در مورد سو abuse استفاده کلامی ، تحقیر

ادعاهای مربوط به رفتار غیرحرفه ای و نامناسب سپس طی ماه های آینده با انتصاب BM به دوره رنسانس ساحلی برف گرفت. شکایت در مورد رفتار او با همکاران بین ژوئیه 2019 و سپتامبر 2019 منجر به توبیخ نامه دیگری شد.

شاکی معمولاً پس از طرح اتهامات علیه خود ، روی الهامات ساحلی کار می کند که از نقطه پوک خارج می شود اما برای تابستان 2019 به کشتی منتقل می شود که از خلیج خروج خارج می شود. هر دو ترمینال در Nanaimo ، BC ، در جزیره ونکوور هستند. (کشتی های قبل از میلاد)

در طی یک حادثه ، BM ادعا کرد که به طرز تحقیرآمیزی در مورد مهندس ارشد صحبت می کند و می گوید: “چه کسی ، روس ، من باید به صورت او مشت بزنم و دو چشم سیاه به او بدهم.”

طبق اسناد ، هنگامی که از وی در مورد این حادثه س questionال شد ، BM اظهارات خود را تأیید کرد اما گفت که می خواهد او را “در مقابل مشت دادن گلو” در مقابل دو چشم سیاه قرار دهد.

BM همچنین به ریه زدن در یک کارگر دیگر BC Ferries با پیچ گوشتی و تمسخر کارمندی که انگشتانش را از دست داده بود متهم شد.

این شرکت پس از تحقیق در نوامبر 2019 ، نامه فسخ را به او داد و رفتار او را “به شدت بی احترامی ، تحقیرآمیز و نوعی آزار و اذیت در محل کار” دانست.

طبق نامه ای که به هیئت روابط کار ارسال شد ، BC Ferries سپس منتظر ماند تا BM بتواند تحت درمان پزشکی قرار بگیرد زیرا وی گفت که وی زیاد مشروبات الکلی مصرف کرده و کودکی دشواری داشته است.

بعداً ، این شرکت به BM اشاره كرد كه پزشك وی كه بیست سال او را تحت معالجه قرار داده بود ، احساس نمی كند مشكلی در الكل دارد و وی را برای درمان روانی ارجاع نمی دهد. بنابراین ، BC Ferries نتیجه گرفت که استفاده از الکل و آسیب های دوران کودکی او را از رفتار خود برکنار نکرد.

شکایت علیه اتحادیه

در ایمیل های نمایندگان اتحادیه در نوامبر و دسامبر 2019 ، BM تأیید کرد که نمی خواهد با ناراحتی از فسخ خود ادامه دهد.

اما سپس در ژانویه او از اتحادیه در یک تبادل ایمیل پرسید که آیا برای طرح شکایت خیلی دیر است و گفت: “من فکر می کنم می خواهم نظرم را تغییر دهم!”

اتحادیه به او گفت که پرونده وی بسته شده در نظر گرفته شده است.

BM شکایتی را علیه هیئت مدیره روابط کار علیه اتحادیه مطرح کرد و اظهار داشت اتحادیه با دفاع نکردن از وی یا مشاجره با BC Ferries در مورد اتهامات ، بدخلقی کرده است.

در نهایت شکایت وی از اتحادیه کارگران و کشتی های دریایی BC رد شد. طبق حکم هیئت مدیره ، مبادلات ایمیل BM با یک نماینده اتحادیه نشان داد که او خواستار اخراج شدن نبود.

دیوید چسمن ، نائب رئیس هیئت روابط کار ، نیز شکایت را رد کرد زیرا BM احساس کرد از طرف اتحادیه مورد ظلم واقع شده است ، از روند تجدیدنظر داخلی اتحادیه استفاده نکرد.