کافه جزیره ونکوور وعده های غذایی را به آنچه نیاز دارید پرداخت می کند

سفارش آنلاین از کافه Red Cedar در ویکتوریا ، قبل از میلاد ، مانند این است که این روزها در هر رستوران دیگری که در حال تحویل است ، سفارش دهید – مشتریان گزینه های خود را انتخاب می کنند ، آدرس می دهند و سپس منتظر می مانند تا وعده های غذایی آنها برسد.

آنچه وب سایت Red Cedar را متمایز می کند این است که سفارش شام نیازی به کارت اعتباری ندارد.

هنگامی که بیماری همه گیر برای اولین بار قبل از میلاد در آوریل آغاز شد ، این کافه غیرانتفاعی که اساساً از طریق کمک های مالی تأمین می شد ، کار خود را آغاز کرد و به افرادی که از نظر اقتصادی تحت تأثیر COVID-19 قرار داشتند ، غذای مقوی بر اساس آنچه می توانید بپردازید ، ارائه می دهد.

آنچه با 150 وعده غذایی هفتگی در بهار آغاز شد ، اکنون به 2500 بالون رسیده و عملیات داوطلبانه در حال گسترش است تا تعداد روز افزون گرسنه را سیر کند.

Paul Inn Motor Inn ، در خیابان داگلاس 1900 در ویکتوریا ، پیش از میلاد ، در ماه ژوئن توسط دولت استانی خریداری شد تا مسکن موقتی را برای افراد نیازمند در هنگام شیوع بیماری فراهم کند ، با برنامه ریزی برای ساخت مسکن با قیمت طولانی مدت در این سایت. سایت Inn دارای یک رستوران سابق است که در حال حاضر برای تهیه غذا برای مشتریان کافه Red Cedar استفاده می شود و قصد دارد در سال 2021 برای غذاخوری ها افتتاح شود. (Madeline Green / CBC)

مکان اصلی این کافه در یک نانوایی سابق در مرکز شهر ویکتوریا است ، اما از آن زمان به دو مکان جدید در هتل های شهر گسترش یافته است: یکی در Comfort Inn and Suites و دیگری در هتل مسافرخانه Paul که در خیابان داگلاس به تازگی تعطیل شده است.

مدیر اجرایی لیز ماز تخمین می زند که داوطلبان از زمان شروع پروژه حدود 45000 وعده غذایی تحویل داده اند و گروه گیرنده نیز عمدتا از افراد سالخورده و فقیر شاغل تشکیل شده است.

اولویت با افراد کم درآمد ، سالمندان ، افراد دارای معلولیت و افراد در انزوا از خود است

ماز روز دوشنبه به سی بی سی گفت: “سرو قرمز هرگز نمی خوابد.” “تعطیلات می تواند زمان بسیار سختی برای افراد باشد و ما فقط می خواهیم از هر روشی که باشد استرس را کاهش دهیم.”

تا اوایل سال 2021 ، ماز امیدوار است که از پذیرایی رستوران کافه رد در یک فضای فیزیکی در محل پارک مسافرخانه پل استقبال کند ، جایی که آنها می توانند با غذا خوردن در یک محیط کنترل شده که دارای یک برنامه ایمنی و بهداشتی است ، از انزوای اجتماعی فرار کنند.

ماز گفت: “امید ما این است كه فقط درهای خود را برای یك وعده غذایی مقوی سالم و مقرون به صرفه باز كنیم.”

در حالی که سرو قرمز بیشتر توسط اهدا کنندگان و شرکای جامعه امکان پذیر شده است ، ماز گفت که شهر ویکتوریا تابستان امسال 10 هزار دلار به این شرکت کمک مالی می کند و منطقه منطقه ای پایتخت نیز برای تهیه وعده های غذایی به افراد ساکن در این منطقه با کارمندان قرارداد بسته است.

داوطلبان کافه Red Cedar روزانه دو بار می روند تا به افرادی که بی خانمان را تجربه می کنند و در پارک ها و چادرها در منطقه منطقه ای پایتخت زندگی می کنند وعده های غذایی ارائه دهند. (چاد هیپولیتو / مطبوعات کانادایی)

این کافه همراه با شش سازمان جامعه ، هر هفته حدود 1000 وعده غذا تهیه می کند که به افراد ساکن در چادرها و پارک ها تحویل داده می شود.

ماز گفت این سازمان همیشه می تواند از داوطلبان بیشتری استفاده کند.

برای کسب اطلاعات در مورد داوطلب شدن در کافه Red Cedar یا سفارش غذا ، به سایت redcedarcafe.ca مراجعه کنید یا با شماره تلفن 778-817-0395 تماس بگیرید.

ماز در مورد مسائل پرداخت گفت: “هرگز فشاری ایجاد نشده است.”

برای شنیدن صحبت های لیز ماز در مورد کافه Red Cedar در CBC’s On The Island ، روی پیوند رسانه زیر ضربه بزنید:

در جزیره7:58کافه غیر انتفاعی ویکتوریا Red Cedar تقاضای زیادی برای وعده های غذایی مقرون به صرفه خود برای کسانی که به سختی تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند ، دیده است.

گریگور کریگی با لیز ماز ، مدیر اجرایی کافه سرخ سرخ ، در مورد ارائه وعده های غذایی از طریق کمک مالی به افرادی که از نظر مالی توسط COVID-19 آسیب دیده اند ، صحبت کرد. 7:58

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>