کامپوزیت دندان،برای شما مناسب است یا خیر؟

در صورت عدم مراقبت صحیح از کامپوزیت و بی احتیاطی، بیش از دو سال دوام نخواهند آورد عوارض کامپوزیت دندان بیشتر خواهد شد. معیار اصلی در انتخاب رنگ نظر و سلیقه شماست. علاوه بر این در فاصله بین این دو جلسه میتوانید نظرتان را نسبت به بیرون زدگی یا فرورفتگی سطح یا تغییرات مطابق با سلیقه خود را یادداشت کنید تا در جلسه دوم برایتان اجرا شود. این آسیب در مورد دندان کامپوزیت شده بسیار جدیتر است و در صورت عدم مراقبت احتمال شکستگی یا لبپریدگی در آنها بسیار بیشتر میشود. ونیر کامپوزیت دندان به لحاظ روکش گذاری روی دندان، بسیار شبیه به لمینت دندان می باشد و اینکه کدام مورد برای زیبایی و انجام کامپوزیت انتخاب شود، لمینت سرامیکی یا کامپوزیت ونیر، به عهده خود مراجعه کننده است.

شما باید لبخند خود را از زاویه نیم رخ چهره و نیز از روبرو در آینه ببینید و در مورد تعداد دندان هایی که باید کامپوزیت شوند، تصمیم بگیرید. در صورتی که تعداد بیشتری از دندانها نیاز به اصلاح لبخند داشته باشند، بهتر است از درمانهای کاملتری مثل لمینت سرامیکی دندان استفاده کرد. بسته به شرایط اکلوژن، میزان ترمیم های قدیمی دندان ها ، فرم فک و صورت و لب های بیمار و فرم لبخند فرد ، ممکن است یکی از این روش ها به عنوان روش برتر توسط دندان پزشک زیبایی شما پیشنهاد شود.

شما میتوانید به تناسب رنگ پوست و سایر ویژگی های چهره خود، بهترین نوع کامپوزیت با رنگ مناسب را برای زیباسازی لبخند خود انتخاب کنید. و شما ظرف چند ماه تا چند سال دچار لثه های متورم میشوید. باید پیش از انجام این روش بدانید که سفید ماندن دندان هایتان بسته به روش مراقبتی شما دارد.

کامپوزیت دندان یک روش سریع و بدون درد است که نیازی به استفاده از داروهای بی حسی ندارد. اما اگر مصرف چای و قهوه را نمیتوانید کم کنید، خوراکی های سفت می خورید، و از نخ دندان استفاده نمیکنید، عمر کامپوزیت هایتان کم خواهد شد. کامپوزیت دندان های جلو روشی برای زیباتر کردن دندان هاست که در آن تنها با استفاده از یک روکش کامپوزیتی می توانید زیبایی چشمگیری را به دندان های خود ببخشید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کامپوزیت دندان گرگان لطفا به بازدید از وب سایت ما.