کاهش احتمالی خدمات کنترل ترافیک هوایی نگرانی های ایمنی را در جوامع تحت تأثیر BC ایجاد می کند

جوامع در کشور های پیش از میلاد نگران کننده بودن ایمنی در مورد کاهش احتمالی خدمات کنترل ترافیک هوایی در فرودگاه های منطقه هستند.

Nav Canada ، شرکتی که سرویس ناوبری هوایی این کشور را اداره می کند ، می گوید برای مقابله با کسری درآمد ناشی از کاهش پروازهای تجاری در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، که هزینه آن حدود 518 میلیون دلار است ، مجبور به کاهش هزینه ها است.

در نتیجه این پروژه در حال انجام مطالعاتی بر روی برج های کنترل ترافیک هوایی در ده ها شهر کوچک در سراسر کانادا ، از جمله پرنس جورج و Castlegar در سال قبل از میلاد است ، که می تواند منجر به اخراج و بسته شدن برج ها در این جوامع شود.

اما در فرودگاه های متأثر ، در نظر گرفتن كاهش خدمات درست نیست ، زمانی كه قبل از همه گیری ، ترافیك هوایی واقعاً افزایش می یافت. آنها همچنین به نگرانی های ایمنی پیرامون فوریت های پزشکی و آتش سوزی اشاره می کنند.

“دیوانگی مطلق”

اداره فرودگاه پرنس جورج می گوید که تعداد مسافران طی دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته و به 500000 نفر در سال 2019 رسیده است ، قبل از این که میزان ترافیک تجاری در سال 2020 کاهش یابد.

تاد دوهرتی ، نماینده كاریبو – پرنس جورج ، كه قبلاً برای مقامات فرودگاه كار می كرد ، می گوید “دیوانگی مطلق” است كه Nav Kanada در نظر دارد خدمات خود را كاهش دهد ، زیرا هنوز تقاضای محلی برای آنها وجود دارد.

وی گفت: برج های کنترل ترافیک هوایی برای جابجایی ایمن و کارآمد هواپیماها هم در زمین و هم هوا ، به ویژه در شرایط نامساعد هوای مه یخ بسیار مهم هستند.

گوردون دوک ، مدیرعامل آژانس فرودگاه پرنس جورج ، می گوید کاهش کار مشاغل کنترل کننده ترافیک هوایی ممکن است تأثیر زیادی در خدمات ضروری داشته باشد.

“ما یک MedEvac بسیار شلوغ داریم [medical evacuation] عملیات اینجا آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که در هر تغییر ماده به سطح ، این مورد در نظر گرفته شده است [air traffic control] خدمات ، “او به کریس واکر ، میزبان CBC گفت سپیده دم جنوب.

فرودگاه منطقه ای Kootenay در Castlegar ، قبل از میلاد ، در فصل آتش سوزی میزبان هواپیماهای اطفا حریق است. (کریستین آموندسون / CBC)

فرودگاه منطقه ای West Kootenay در Castlegar تخمین می زند که در این سال نزدیک به 10 هزار مسافر پرواز تجاری داشته است که فاصله ای بین میانگین سالانه 80،000 مسافر بین 2015 و 2019 است.

کریس بارلو ، مدیر ارشد اداری شهر Castlegar ، می گوید با وجود افت شدید ترافیک هوایی ، تغییر در خدمات برج کنترل هوا در فرودگاه منطقه ای می تواند پیامدهای ایمنی نه تنها برای مسافران بلکه برای فصل آتش سوزی نیز داشته باشد.

“ما همچنین میزبان مرکز آتش سوزی جنوب شرقی هستیم [Kootenay] وقتی آتش سوزی در جنگل در منطقه رخ می دهد ، دره می تواند بسیار شلوغ شود. “

“[I] فقط دلیل را نمی بینید که چرا این لایه ایمنی را از بین می بریم ، به خصوص در حال حاضر. “

بارلو می گوید که ناو کانادا قرار است در این ماه با سهامداران کلیه فرودگاه های منطقه ای که در حال بررسی خدمات برش است ، دیدار کند.