کرلینگ کانادا می گوید که شکایات زن ستیز از زنان بیگودی باید پایان یابد

نادیده گرفتن تیم کانادا حجم کری اینارسون با هر یک از سه باری که او پس از پرتاب آخرین سنگ خود در تورنمنت قلب های اسکاتی در ماه گذشته در بریتیش کلمبیا، کمربند “تمیز” را از آن خود کرد، افزایش یافت و چهارمین عنوان قهرمانی متوالی زنان کانادا را به نام خود ثبت کرد.

این فریاد بدون توجه به جنسیت فردی که سنگ را پرتاب می‌کند همراه با فریاد می‌آید، اما به نظر می‌رسد بخش کوچکی از تماشاگران از صداهایی که از بیگودی‌های زن می‌آیند، آزار می‌دهند.

طبق گفته Curling Canada، که می‌گوید در طول تورنمنت‌های بزرگی مانند Scotties، نظرات طرفداران آنلاین را می‌بیند که از زنان روی یخ خیلی بلند است. Einarson برخی از این نظرات را در رسانه های اجتماعی نیز دریافت کرده است.

او گفت: «ما صداهای بلندتری داریم، همین طور است. “من نمی توانم کمکی به این کار نکنم. من یک ورزشکار هستم و فقط شدت خود را در آنجا نشان می دهم… نمی فهمم هواداران از ما چه می خواهند.”

روز چهارشنبه، به مناسبت روز جهانی زن، آل کامرون، مدیر روابط رسانه ای کرلینگ کانادا نسخه ای از ستونی را که نوشته بود بازنشر کرد که در برنامه Scotties که ماه گذشته در Kamloops پخش شد اجرا شد.

او در آن استاندارد دوگانه‌ای را توصیف می‌کند که برخی از طرفداران شکایات زن‌ستیزانه خود را با کرلینگ کانادا یا مستقیماً از طریق رسانه‌های اجتماعی، از طریق ایمیل و جاهای دیگر آنلاین به زنان بیگودی ارائه می‌کنند.

کامرون گفت، نظرات مدتی است که راه خود را به صندوق ورودی و حساب های رسانه های اجتماعی Curling Canada پیدا کرده اند و “باید متوقف شود”.

او گفت: «این استاندارد دوگانه مضحک است و آن چیزی است که ورزشکاران زن ما در آنجا انجام می دهند.

“مردها نیز با صدای بلند فریاد می زنند، اگر نه بلندتر، به همان اندازه بلندتر، اما من ایمیلی در مورد آنها دریافت نمی کنم.”

شکایات به Curling Canada در مورد رویدادهایی مانند Scotties بالا می‌رود، و شایع‌ترین موردی که در مورد زنانی است که با صدای بلند فریاد می‌زنند یا فریاد می‌زنند.

کامرون گفت، اما آنها همچنین افرادی را دارند که به آنها پیام یا ایمیل می‌فرستند و از زنانی که دارای خالکوبی هستند شکایت می‌کنند.

“وقتی کسی این چیزها را شخصاً به من می گوید، من همیشه به چالش می کشم، “آیا هرگز این را به یک مرد می گویی؟ آیا تا به حال در مورد یک مرد چنین چیزی گفته ای؟” کامرون گفت و به ناچار پاسخ “نه” است.

مدیر عامل: زنان به «استانداردهای عجیب و غریب» پایبند هستند

کاترین هندرسون، مدیر عامل کرلینگ کانادا، گفت که بسیاری از نامه‌ها و ایمیل‌هایی که از طرفداران کرلینگ زنان دریافت می‌کند مثبت هستند. او همچنین شکایت هایی در مورد آرایشی که می پوشند یا نحوه آرایش موهای خود دریافت می کند.

“من فکر می‌کنم شاید این احساس وجود داشته باشد که به دلایلی زنان ورزشکار، زمانی که ناامید هستند یا هیجان‌زده هستند یا زمانی که به نوعی به شدت رقابتی هستند، باید کمی متفاوت از ورزشکاران مرد رفتار کنند. هندرسون گفت که ما فکر می کنیم اشتباه است.

تا سرعت5:39Curling Canada از طرفداران خود به صورت آنلاین از زن ستیزی سخن می گوید. ما از مدیر عامل کاترین هندرسون در مورد اقداماتی که برای محافظت از بازیکنان زن آن انجام می شود می شنویم

کاترین هندرسون، مدیر عامل شرکت کرلینگ کانادا، جولی دوپره، میزبان مهمان بود تا درباره نحوه برخورد آنها با زن ستیزی طرفداران آن به صورت آنلاین صحبت کند.

«این اساساً غیرمنصفانه است که آنها در بازداشت هستند [to] نوعی استاندارد عجیب و غریب که شخص دیگری تعیین کرده است.”

“این یک ذره مهم نیست که صدای دیگران چگونه است… یا رنگ موهایشان یا بدنشان چگونه است. اگر آنها آن را بیرون می آورند و یک ورزشکار هستند، ما فقط به آنها فوق العاده افتخار می کنیم و می خواهیم بقیه کانادا هم باشد.”

آینارسون گفت که شکایت هایی به صورت آنلاین در مورد موهایش دریافت کرده است و شنیده است که بازیکنان زن به دلیل اضافه وزن مورد انتقاد قرار گرفته اند. شکایات همیشه آنلاین نیستند و فقط از مردان نمی‌آیند.

آینارسون گفت: «در واقع یک نفر داشتم که محل کارم را اذیت می‌کرد و به آنجا تلفن می‌زد و می‌گفت که من اساساً یک مادر و همسر وحشتناک هستم و نباید فرزندانم را در خانه رها کنم تا بروم و یک بازی فر کردن انجام دهم.

“من صدای ضبط شده ای از آن را داشتم که برای کارم فرستاده شد و آنها آن را برای من فرستادند. او بارها تماس گرفته است و بسیار غم انگیز است که می بینم زنان در ورزش که می خواهند رویاهای خود را دنبال کنند، ظاهراً شما نمی توانید این کار را انجام دهید.”

چهار بیگودی زن مدال های طلا را در دستان خود در حالی که پشت یک جام ژست گرفته اند، نگه می دارند.
از سمت چپ، تیم کانادا از کری اینارسون، سومی وال سویتینگ، دومی شانون بیرچارد و رهبری برایان هریس با مدال های طلا و جام پس از شکست دادن منیتوبا در فینال در مسابقات اسکاتیس هارتز در 26 فوریه در کاملوپس، بریتیش کلمبیا ژست می گیرند. (داریل دایک / روزنامه کانادایی)

آینارسون دختران نه ساله دوقلو دارد که هر دوی آنها در حال حاضر علاقه زیادی به حلقه زدن دارند.

این دلیل دیگری است که او از Curling Canada حمایت می کند تا نظرات آزاردهنده را برجسته کند و خواستار پایان دادن به آنها شود.

او گفت: “من می خواهم آنها بتوانند رویاهای خود را دنبال کنند و نمی خواهم کسی مانع آنها شود، بنابراین این چیزی است که فقط می خواهم به دختران و جوانانم نشان دهم.”

تیم کانادایی Einarson، Val Sweeting، Shannon Birchard، Briane Harris و Krysten Karwacki در مرحله بعدی به Sandviken، سوئد می روند تا در مسابقات قهرمانی کرلینگ زنان جهان LGT 2023 شرکت کنند. که از 18 مارس شروع می شود.

تماشا | آینارسون آماده بازی در دنیای کرلینگ در سوئد است:

آن کرلینگ نمایش: کری اینارسون آماده است تا با دنیای کرلینگ در سوئد بازی کند

پس از چهارمین عنوان قهرمانی متوالی اسکاتی‌ها، این بازیکن به سریال «The Curling Show» می‌پیوندد تا در مورد آنچه که تیمش را تا این حد مسلط می‌کند صحبت کند، اینکه بچه‌هایش بتوانند فینال را تماشا کنند و چگونه او برای دنیاها آماده می‌شود.