کرم ضد لک قوی – خرید بهترین انواع کرم لک بر صورت

این کرم برای افرادی که دارای پوست با لک و تیرگی هستند یا میخواهند از بروز آن جلوگیری کنند مناسب بوده و میزان تولید رنگدانه را کاهش میدهد. صابون با کاهش اسیدیته پوست این فلور را نیز تغییر می دهد و باعث بروز عوارضی مثل جوش های مقاوم به درمان می شود. H طبیعی پوست بین عدد 5 تا 5/5 بوده، بنابراین پوست طبیعی حالت اسیدی ضعیف دارد و به همین دلیل رشد میکروب ها و باکتری ها را می تواند کنترل کند.

برای آشنایی بیشتر با این محصول باید گفت که ویژگی کرم روشن کننده آردن بسیار زیاد است اما مهمترین آنها این است که این محصول فاقد هیدروکینون است و به دلیل وجود روغن دانه انگور سلولهای عصبی پوست را محافظت میکند. این کرم با اثر اختصاصی روی ملانین های فعال و مهار عوامل ایجاد لک و مهار آنزیم ایجاد لک (تیروزینار) از تشکیل لک جلوگیری به عمل اورده و نیز لکهای قهوه ای و کک و مک های پوست را درمان میکند.

این دسته از محصولات درمانی-مراقبتی پوست برای برطرف کردن لکهای مختلف پوستی که به دلایلی متنوع ایجاد میشوند، راه حلی ساده را ارائه میدهند. لکهایی که با افزایش سن بر روی پوست ایجاد میشود که معمولا در سن 30 الی 40 سالگی پدیدار میشوند. دلایل زیادی از جمله افزایش سن، بارداری، آفتاب و مصرف داروهای هورمونی باعث تیرگی و لک روی پوست افراد میشوند. همواره یکی از مهمترین دلایل شستشوی روزانه پوست، پاک کردن این ذرات از روی آن برای داشتن پوستی سالمتر و شادابتر است. اما تفاوتهای اساسی با صابون دارند و مورد مصرف آن جهت افرادی است که یا خواهان یک شوینده متفاوت برای پوست خود می باشند و یا امکان استفاده از صابون ها برای آنها میسر نبوده، مثلا افرادی که پوست های خیلی خشک و حساس دارند.

H پوست یکی از عوامل اثرگذار و به عنوان پارامتری مهم در سلامت پوست به شمار می آید. توجه : این کرم فاقد هر گونه هیدروکینون بوده و از این ماده شیمیایی فوق العاده مضر که در بعضی از فروشگاه ها استفاده از آن را به عنوان مزیت در کرم خود معرفی کرده اند در کرم ضد لک صورت سافتوپلاس استفاده نشده است. کرمهای روشن کننده که آنها را با نام کرم سفید کننده پوست نیز میشناسند؛ در صورت استفاده طولانی مدت اثر خود را بر روی پوست نشان میدهند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ژل کرم ضد لک درمالیفت لطفا از صفحه ما بخواهید.