کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

رایحه ای تازه و ملایم دارد. درسته که ما فکر می کنیم که فقط پوست های خشک هستند که به مرطوب کنندگی نیاز دارند و پوست های چرب نیازی به آب رسانی ندارند اما برعکس تصور ما پوست های چرب چون نیاز به اسکراب و لایه برداری دارند تا چربی پوستشون کنترل بشه بعد از استفاده از اسکراب ها نیاز به آبرسان های بدون چربی دارند تا هم چربی پوستشون کنترل بشه و هم پوستشون خشک نشه.اگه پوست چربی دارید باید هفته ای یک تا دوبار از اسکراب استفاده کنید تا دچار جوش نشید و وقتی شما از اسکراب ها استفاده می کنید ممکنه کمی پوستتون دچار التهاب و خشکی بشه و اینجاست که بهتره از مرطوب کننده هایی که حاوی آنتی اکسیدان هستند استفاده کنید.یکی از این مرطوب کننده های حاوی آنتی اکسیدان و مناسب پوست های حساس مرطوب کننده پریم هست.

اگر پوستتان خشک است پیشنهاد میکنم مقاله قبلی ما که معرفی بهترین کرم پودر برای پوشک خشک است را مطالعه کنید. برای استفاده صحیح از مرطوب کننده این نکات را رعایت کنید. بهترین برند و مارک کرم مرطوب کننده کدام است؟ از سوی دیگر، اصطلاح خشکی زدَن پوست نیز برای این نوع پوست به معنای سطحی خشک و کرم مرطوب کننده غیر چرب یک دست است. ما با ارائه کرمهای میوهای مثل نوتری تاچ، و کرم مرطوب کننده جوجوبا، پوست خشک و خیلی خشک شما را نرم و مرطوب کرده و سلامتی را به آن باز خواهد گرداند. در حالت طبیعی آب از لایه های عمقی پوست به طرف لایه های سطحی حرکت کرده و در نهایت از سطح پوست تبخیر می شود.

اگر آب از سلولهای بدن خارج و سلولها کمآب شوند، آنها میتوانند خشک شوند که نتیجه، بیحال و بیرمق شدن پوست است. پس اگر به یک کرم قوی نیاز دارید به سراغ کرمهایی بروید که فقط مخصوص پوست صورت یا پوست بدن باشند. این کرم برای استفاده روزانه روی پوست های بدن یا صوررت مناسب است. مقداری زیاد آب بنوشید و کرم های مرطوب کننده روی پوست خود بمالید. کرم مرطوب کننده نیتروجینا مناسب برای پوست های خشک خیلی خشک و نرمال می باشد.حداکثر هیدراتایسون را به پوستتان داده طوری که از حس تازگی پوست خود لذت ببرید.

ممکن است پوستی چرب باشد، اما بخاطر عوامل داخلی یا خارجی (مخصوصا در سنین بالا)، و یا تغذیه نامناسب (عدم آشامیدن آب کافی) آب خود را از دست داده باشد. همچنین مرطوب کننده ها با تامین آب از دست رفته پوست موجب کـاهش چین و چروک پوست شده و ظاهری نرم و لطیف به آن می دهند.