کمبود کمیسر ازدواج در جامعه دور افتاده بریتیش کلمبیا به این معنی است که زوج‌ها ممکن است برای گفتن “من” منتظر بمانند.

یک جامعه کوچک در منطقه کوتنای شرقی در بریتیش کلمبیا به شدت نیاز به مقامات دولتی دارد تا به زوج‌ها کمک کنند تا در روز بزرگشان بگویند «من انجام می‌دهم».

لورین زیرک تنها کمیسر ازدواج در فیلد، بریتیش کلمبیا – یک جامعه غیرشرکت متشکل از 150 نفر در 15 کیلومتری غرب مرز بی‌سی‌دی-آلبرتا – از زمانی که تنها کمیسر دیگر در شهر اخیراً به دلیل مسائل بهداشتی مراسم عروسی را متوقف کرد، بوده است.

زیرک که تقریباً پنج سال به عنوان کمیسر ازدواج خدمت کرده است، در اواسط ماه مه شهر را برای یک تعطیلات خانوادگی یک ماهه در اروپا ترک خواهد کرد.

او می گوید که اداره آمار حیاتی وزارت بهداشت استان هنوز یک کمیشنر جدید را برای جایگزینی او در زمانی که او غایب است تعیین نکرده است.

او به مجری کریس واکر در CBC گفت: “قطعاً ما باید مورد دوم را اینجا داشته باشیم.” سپیده دم جنوب.

«از آنجایی که تنها بودم، احساس می‌کردم که هرگز نمی‌توانم به درخواست کسی نه بگویم [to officiate weddings]”

زیرک می‌گوید که ماهانه ۸ تا ۱۰ ازدواج را در Emerald Lake Lodge، یک مکان عروسی محبوب برای مردم از بریتیش کلمبیا، آلبرتا، و فراتر از آن انجام می‌دهد.

برگزاری مراسم عروسی غیر مذهبی

مأموران ازدواج مراسم عروسی غیر مذهبی را بر عهده دارند.

تحت BC قانون ازدواجسایر افراد دارای قدرت رسمی ازدواج عبارتند از نمایندگان مذهبی ثبت شده در آژانس آمار حیاتی و اعضای بومی که طبق قانون ملل اول در معاهده با دولت های فدرال و استانی تعیین شده اند.

کمیسیونرها باید در جوامعی زندگی کنند که مراسم عروسی در آنجا برگزار می شود و نمی توانند بیش از 10 سال خدمت کنند.

به گفته استان، داوطلبان مشاغل کمیساریای ازدواج نیز باید بازنشسته یا نیمه بازنشسته باشند، در فعالیت هایی که ممکن است تضاد منافع تلقی شود، شرکت نداشته باشند و بتوانند وسایل حمل و نقل خود را تامین کنند.

کمیسیون های ازدواج پست های حقوق بگیر نیستند. وزارت بهداشت می گوید که هزینه 75 دلاری اولیه مراسم مدنی و سایر هزینه ها شامل هزینه های پارکینگ و ساعات اضافی علاوه بر یک ساعتی که در هزینه اصلی مراسم گنجانده شده است، برای بازپرداخت هزینه های آنها در مراسم عروسی است.

جذب نیرو در جوامع دوردست دشوار است

وزارت بهداشت در یک بیانیه کتبی به سی‌بی‌سی نیوز می‌گوید در حال حاضر ۳۸۴ کمیشنر ازدواج فعال در سراسر این ولایت وجود دارد. این اعتراف می کند که استخدام در جوامع کمتر پرجمعیت و دور افتاده دشوار است.

زیرک می‌گوید که یک ماه پس از یک مصاحبه این شغل را پیدا کرده است – مصاحبه‌گر آژانس آمار حیاتی به او گفت که در آن زمان تنها متقاضی در فیلد بود.

اگر آژانس پیش از رفتن زیرک به تعطیلاتش، کمیسر ازدواج را در جامعه پیدا نکند، می‌تواند کمیسیون‌هایی را در گلدن تعیین کند که 35 کیلومتر به جامعه سفر کنند.

اما Zirke می‌گوید که با توجه به بسته شدن متناوب جاده‌ها به دلیل این امر، امکان‌پذیر نیست پروژه Kicking Horse Canyon برای ارتقاء بزرگراه 1.

با این وجود، زیرک می‌گوید امیدوار است – او می‌گوید که همسایه‌اش، مایکل لانگ، را متقاعد کرده است که ماه گذشته به‌عنوان کمیسر ازدواج درخواست دهد.

لانگ از زمانی که یک دهه پیش به عنوان مدیر موزه بازنشسته شد، کارهای مشاوره ای را در خانه انجام می داد.

او می گوید که به برگزاری مراسم عروسی علاقه مند است زیرا به او اجازه می دهد بیرون برود، شخصاً با مردم ملاقات کند و شادی آنها را به اشتراک بگذارد.

او گفت: «واقعاً فوق‌العاده است که به مردم کمک کنیم تا با هم شروع خوبی داشته باشند.

افرادی که علاقه مند به درخواست برای تبدیل شدن به کمیسیون ازدواج هستند، می توانند برای جاهای خالی به وب سایت دولت BC مراجعه کنند.