کمیسر CFL، آمبروزی، از برنامه فوتبال SFU خواست تا در کانادا ادامه یابد

رندی امبروزی، کمیسر CFL، درخواست می کند تا برنامه فوتبال دانشگاه سیمون فریزر اجازه ادامه در کانادا را داشته باشد.

روز پنجشنبه، جوی جانستون، رئیس سایمون فریزر، اعلام کرد که مدرسه برنامه فوتبال خود را فوراً متوقف می کند زیرا امسال جایی برای بازی نداشت.

قرار بود سایمون فریزر در این فصل در کنفرانس ستاره تنها شرکت کند، اما در ماه فوریه کنفرانس اعلام کرد که وابستگی فوتبال خود را با برگ‌های قرمز پس از کمپین 2023 تمدید نخواهد کرد.

اما در نامه‌ای روز شنبه، آمبروزی با پیر آرسنال، مدیرعامل U Sports و راکی ​​اولفرت، مدیر عامل کانادا وست تماس گرفت تا به سیمون فریزر اجازه دهد به فوتبال در کانادا ادامه دهد. این نامه همچنین به همه مدیران ورزشی دانشگاه های کانادا و سرمربیان فوتبال ارسال شد.

آمبروزی نوشت: “من می نویسم تا از شما برای تسهیل ادامه آن برنامه با اجازه دادن به آن برای بازگشت به رقابت های Canada West و U Sports حمایت کنم.” “البته، به خوبی درک شده است که توقف برنامه فوتبال سایمون فریزر بر دانشجویان ورزشکار، مربیان، کارکنان، داوطلبان، هواداران و سایر اعضای جامعه دانشگاهی که تلاش و اشتیاق زیادی برای آن برنامه انجام داده اند، تأثیر می گذارد.

“با این حال، این تصمیم روی کل فوتبال کانادا از جمله لیگ فوتبال کانادا نیز تاثیر می گذارد. بازی ما و لیگ ما در دوران چالش برانگیزی بوده است، با این حال ما در پرتگاه یک دوره جدید ایستاده ایم – آغاز یک شروع جدید.”

علاوه بر این، صحبت هایی وجود دارد که فوتبال کانادا نیز نامه ای در مورد وضعیت SFU در روز سه شنبه صادر خواهد کرد.

برگ‌های قرمز در سال 2022 به کنفرانس ستاره‌های تنها منتقل شدند. این تیم در سال گذشته رکورد 1-9 را ثبت کرد، اما در ماه مارس به نظر می‌رسید که با ارتقای اریک تیلور به هماهنگ‌کننده تهاجمی و استخدام ساموئل ریچارد به‌عنوان ویژه خود، آماده است تا در سال 2023 وارد میدان شود. هماهنگ کننده تیم ها

تیم های دانشگاه سایمون فریزر از سال 11-2010 با مدارس بخش دوم NCAA در جنوب مرز رقابت کرده اند. SFU تنها مدرسه کانادایی در NCAA است و از سال 1965 یک تیم فوتبال دارد.

در حالی که برنامه فوتبال بسته می شود، جانسون گفت که SFU به تیم های میدانی در 18 رشته ورزشی NCAA ادامه خواهد داد.

با این حال، قوانین U Sports به مدارس عضو اجازه نمی دهد که به بیش از یک کنفرانس تعلق داشته باشند. هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه سایمون فریزر علاقه ای به انتقال سایر تیم های ورزشی خود از رده های NCAA دارد یا حتی درخواست رسمی برای برنامه فوتبال خود برای پیوستن مجدد به U Sports و بازی در کانادا غربی وجود ندارد.

بخش مهمی از بافت فوتبال کشورمان است

تیم فوتبال سایمون فریزر از سال 2010 تا 2021 در کنفرانس بخش دوم اقیانوس اطلس شمال غربی (GNAC) شرکت کرد و رکورد 17-91 را به ثبت رساند. این مدرسه از سال 2002 تا 2009 یک تیم فوتبال در یو اسپورت به میدان فرستاد و رکورد 16-47-2 را ثبت کرد.

مدرسه Burnaby، BC، از سال 1965 تا 2001 در انجمن ملی دو و میدانی بین دانشگاهی (NAIA) بازی می کرد.

آمبروزی گفت: «برنامه در دانشگاه سیمون فریزر بخش مهمی از بافت فوتبال کشور ما بوده است. “سایمون فریزر 217 پیش نویس CFL را تولید کرده است – بیشترین تعداد از هر مدرسه در تاریخ پیش نویس.”

تماشا | وقتی SFU برنامه فوتبال را به پایان می رساند، بازیکنان درباره تأثیر آن بحث می کنند:

وقتی SFU برنامه فوتبال خود را به پایان می رساند، بازیکنان درباره تأثیر آن بحث می کنند

پس از اینکه دانشگاه اعلام کرد برنامه را تعطیل می کند، دن بریت با اعضای تیم فوتبال برگ قرمز دانشگاه سیمون فریزر صحبت کرد.

و آمبروزی از U Sports و Canada West خواست تا هر کاری که می توانند انجام دهند تا مطمئن شوند برنامه فوتبال سایمون فریزر جایی برای بازی در این کشور دارد.

او گفت: “در نهایت، اکوسیستم فوتبال ما باید با هم متحد شود و هر کاری را که در توان جمعی ماست برای کمک به نجات برنامه سایمون فریزر انجام دهیم.”

“من هرگز ادعای تخصص در پیچیدگی یا تفاوت های ظریف قوانین، مقررات و سیاست های تعیین شده توسط U Sports و Canada West را ندارم، و از حساسیت ها در این شرایط و خطر اعطای استثنا به پروتکل های روشن آگاه هستم.

“حفظ برنامه فوتبال دانشگاه سیمون فریزر قطعا یک نتیجه استثنایی خواهد بود، و خطر از دست دادن آن برنامه مطمئناً شرایطی است که مستلزم استثناء است. من درک می کنم که اولین قدم از آن آنهاست، اما تصمیم نهایی با شما خواهد بود و من. من مطمئن هستم که شما درست را خواهید ساخت.”