کوه سرو برای فصل زمستان افتتاح می شود

کوه سرو در وست ونکوور رسماً برای فصل اسکی و اسنوبرد باز است زیرا افرادی که در سرزمین اصلی زندگی می کنند به دنبال فعالیت هایی هستند که می توانند با خیال راحت در خارج از آن لذت ببرند.

این کوه در ساعت 10 صبح جمعه پس از چند روز بارش برف در اوایل هفته افتتاح شد. پارکینگ خارج از لژ اصلی به زودی پر از لبه شد ، و یک صف از نظر جسمی به سرعت در پایین بالابرها تشکیل شد.

استراحتگاه گفت ، در دوره های اوج این فصل بلیط آسانسور کمتری برای فروش در دسترس خواهد بود ، تا بتواند ظرفیت را کنترل کند و اطمینان حاصل کند که فاصله فیزیکی باقی مانده است. بلیط ها و اجاره ها نیز باید بصورت آنلاین پیش خرید شوند.

ماسک و پوشش صورت در استراحتگاه در همه حال مورد نیاز است ، به جز هنگام غذا خوردن یا اسکی و اسنوبرد در پایین تپه.

انتظار می رود در این فصل ورزش های زمستانی و سایر فعالیت های فضای باز محبوبیت بیشتری داشته باشد ، همانطور که کمپینگ و پیاده روی در تابستان شاهد این امر بودیم ، افرادی که به دنبال کارهایی هستند که در حالی که گزینه های داخل سالن در طی همه گیر محدود شده اند ، به دنبال کارهایی هستند.

سایر کوه های ساحل شمالی ، مانند گروس و سیمور ، هنوز تاریخ افتتاح را تعیین نکرده اند. انتظار می رود Whistler / Blackcomb برای فصل زمستان در تاریخ 26 نوامبر افتتاح شود.

اسکی بازان و اسنوبورد در روز افتتاح در کوه سایپرس صف می کشند. (بن نلمز / سی بی سی)

پارکینگ اصلی کوه سایپرس صبح جمعه تقریباً کامل برای روز افتتاح بود. (بن نلمز / سی بی سی)