گروه بارها و رستوران‌های دانلی ونکوور برای محافظت از طلبکاران پرونده تشکیل می‌دهند

شرکت مدیریت رستوران و میخانه مشهور ونکوور Donnelly Group اعلام کرده است که به دنبال حمایت از طلبکار است.

این شرکت در یک انتشار خبری، اقدام برای شروع رسیدگی به قانون ترتیبات بستانکاران شرکت ها (CCAA) را “استراتژیک” خواند و دلیل آن را تاثیرات همه گیری جهانی عنوان کرد.

این شرکت دارای 11 موسسه در ونکوور است، از جمله میخانه Lamplighter در Gastown و Bomber Brewing آبجوسازی. همچنین دارای سه میخانه در تورنتو و سه آرایشگاه با نام تجاری Barber & Co است.

جف دانلی، مدیر عامل شرکت، گفت: «علیرغم تصور اغلب شگفت‌انگیز این پرونده، این یک ابزار مالی سازنده در مقابل مخرب است که ابتدا ثبات و سپس رشد را برای کسب‌وکارهای ما که در صنعت مهمان‌نوازی درگیر هستند، به ارمغان می‌آورد.

جف گیگنارد، مدیر اجرایی اتحادیه دارندگان مجوز نوشیدنی از بریتیش کلمبیا، گفت که این بخش، به طور کلی، با تورم، کمبود نیروی کار، و مجبور به بازپرداخت وام های گرفته شده در طول همه گیری مبارزه می کند.

گیگنارد می‌گوید: «از دیدگاه صنعت، حدود نیمی از کل صنعت مهمان‌نوازی یا در حال از دست دادن پول هستند یا در حال حاضر به سختی از بین می‌روند. “وقتی می شنوید که هر مکان خاصی درخواست حمایت از طلبکار یا وارد شدن به مراحل ورشکستگی را می دهد، فقط یک اظهار نظر غم انگیز در مورد اینکه در حال حاضر اداره یک تجارت مهمان نوازی چقدر دشوار است.”

Donnelly Group قبلاً ردپای بسیار بیشتری در ونکوور داشت، اما در سال‌های گذشته خود را از تعدادی از مکان‌ها کنار گذاشته است.

این شرکت در سال 2017 زمانی که سایت سابق Railway Club را که یک مکان محبوب موسیقی زنده در خیابان Dunsmuir بود، تصاحب کرد.

در این خبر، گروه Donnelly اعلام کرد که در طول فرآیند CCAA به کار در تمام مکان‌ها ادامه می‌دهد و در عین حال روابط کارکنان و تامین‌کنندگان را حفظ می‌کند.

شرکت با درک نیاز به عبور از این زمان‌های دشوار و حفظ رفاه کارکنان خود، قصد دارد به همکاری با وام‌دهنده خود ادامه دهد تا شرایط وام‌های موجود را اصلاح کند، بدهی‌هایی را که برای زنده ماندن از همه‌گیری لازم بود و ظهور کند، بازسازی کند. یک سازمان قوی تر.»