گل دیرهنگام هویتما، مهاجم کانادایی برای OL Reign، با راسینگ لوئیزویل اف سی به تساوی رسید

یوردین هویتما کانادایی گل تساوی OL Reign را در دقیقه 90 در تساوی 2-2 مقابل راسینگ لوئیزویل اف سی در کنتاکی در شنبه شب به ثمر رساند.

OL Reign (3-1-1) در نیمه دوم با گل مگان راپینو در دقیقه 69 روی یک ضربه پنالتی قبل از گل تساوی هویتما، نتیجه 2-0 را از بین برد و اولین برد فصل خود را از لوئیزویل (0-1-4) رد کرد. .

لوسیویل در دقیقه هفتم با گل پیج موناگان به برتری رسید و ساوانا دیملو درست قبل از نیمه دوم اختلاف را دو برابر کرد.

با ورود به بازی با سه برد متوالی، OL Reign دقایقی با پایان دادن به آن خط فاصله داشت تا اینکه Chilliwack، BC، بومی پاسخ دهد.

تماشا | Huitema گل تساوی را به ثمر رساند:

گل دیرهنگام Huitema باعث شد OL Reign در برابر Racing Louisville یک تساوی کسب کند

جوردین هویتما، عضو تیم ملی کانادا، در وقت اضافه گلزنی کرد و OL Reign خود را در مقابل ریسینگ لوئیزویل در بازی NWSL شنبه تساوی 2-2 کرد.

فوروارد شش فوتی از تک تک قد خود استفاده کرد تا در یک پاس آلانا کوک، توپ را با ضربه سر از کنار دروازه بان لوئیزویل، کتی لوند، بالا بیاورد.

OL Reign روز شنبه میزبان هیوستون داش خواهد بود، در حالی که لوئیزویل برای سوار شدن به پراید به اورلاندو سفر خواهد کرد.

سنت جورج در تساوی با اسپیریت برای ستاره های سرخ گل می زند

بیانکا سنت جورج، مدافع کانادایی برای ستاره های سرخ شیکاگو گلزنی کرد تا به تساوی 1-1 با واشنگتن اسپیریت در روز شنبه در بریج ویو، ایلینوی کمک کند.

اشلی هچ در دقیقه 29 با یک ضربه پنالتی دروازه روح را باز کرد (2-0-3) قبل از اینکه بازیکن بومی سنت چارلز بورومی، تنها چهار دقیقه بعد برای ستاره های سرخ گل را به تساوی بکشاند (1-3). -1).

تماشا | St-Georges ستاره های سرخ را بلند می کند تا با Spirit نقاشی کند:

گل St-Georges باعث تساوی ستاره های سرخ با روح می شود

بیانکا سنت جورج، بازیکن تیم ملی کانادا تک گل شیکاگو را به ثمر رساند و ستاره های سرخ را در بازی شنبه شب NWSL مقابل واشنگتن با تساوی 1-1 به ارمغان آورد.

سنت جورج یک بازی زیبا را با آلیسون شلگل انجام داد و سپس به اوبری کینگزبری دروازه بان واشنگتن که دراز کشیده بود ضربه ای زد.

The Spirit شنبه آینده میزبان San Diego Wave FC خواهد بود در حالی که شیکاگو یکشنبه با NJ/NY Gotham FC مبارزه خواهد کرد.