یادداشت نشان می‌دهد که پزشکان اورژانسی که در ۲ بیمارستان ونکوور با بیماران تماس می‌گیرند، از جیب خود برای پوشش شیفت‌ها پرداخت می‌کنند.

یک یادداشت داخلی به کارکنان بخش اورژانس در دو بیمارستان ونکوور پیشنهاد می‌کند که پزشکانی که به بیماران مراجعه می‌کنند نیمی از انگیزه مالی را بپردازند تا دیگران را تشویق کنند تا شیفت خود را پوشش دهند.

پزشکان اورژانس که در آخرین لحظه برای پوشش همکار بیمار فراخوان می‌شوند، معمولاً مشوق‌هایی در حدود 500 دلار دریافت می‌کنند.

یادداشت به کارکنان بخش اورژانس در بیمارستان های سنت پل و ماونت سنت جوزف می گوید این بخش.

“[A]در این یادداشت آمده است: «ما بودجه لازم برای ادامه چنین مشوق‌های مکرر برای کمک به یافتن پوشش را نداریم. برخی از پیشنهادات شامل پرداخت نیمی از پول تشویقی توسط فرد و همچنین در نظر گرفتن تماس روزانه با فردی برای پوشش لحظه آخری بود.”

در ادامه این یادداشت آمده است که انگیزه‌های «برای موقعیت‌های واقعاً فوری و لحظه آخری» همچنان در نظر گرفته می‌شود، «اما ما باید یک استراتژی پایدارتر و بلندمدت پیدا کنیم».

CBC از پزشک اورژانسی که این یادداشت را ارائه کرده است نام نمی برد. دکتر در مصاحبه ای گفت که شنیدن این پیشنهاد تکان دهنده است.

با خودم فکر کردم، وای، آیا واقعاً این را می‌پرسی؟ دکتر گفت.

«من افراد زیادی را نمی‌شناسم که فکر کنند این عادلانه است که هر حرفه یا فردی مجبور باشد در حین مریض بودن برای پوشش شیفت‌های خود، هر مقدار پول بپردازد، به‌ویژه وقتی صحبت از مراقبت از افراد بیمار می‌شود. “

دکتر گفت که بخش‌های اورژانس تبدیل به پشتوانه واقعی برای بحران مراقبت‌های بهداشتی BC شده‌اند. علاوه بر این، اورژانس در سنت پل برای اپیدمی مصرف بیش از حد مواد افیونی نقطه صفر است.

این دکتر گفت که این عوامل، همراه با کمبود نیروی انسانی و فرسودگی باقیمانده ناشی از همه گیری COVID-19، به این معنی است که بار بر دوش کارکنان اورژانس سنگین تر از همیشه است.

آنها گفتند: “من فکر می کنم بسیار واضح است که روحیه بسیار ضعیف است.” من هرگز در موقعیتی نبوده ام که مردم در مورد چگونگی اتفاقات آنقدر ناراحت باشند.»

CBC برای اظهار نظر با مراقبت بهداشتی پراویدنس که این دو بیمارستان را اداره می کند تماس گرفت اما تا زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

آدریان دیکس وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا گفت که این یادداشت را ندیده است.

دیکس گفت: «ما بر جذب پزشکان بیشتر و حمایت از پزشکان در سیستم مراقبت های بهداشتی تمرکز کرده ایم. “این یک تلاش گسترده و مداوم است.”

این یادداشت همچنین در مورد «جایگزین‌های راهروی تریاژ» در دو بیمارستان که در منطقه بهداشت ساحلی ونکوور واقع شده‌اند و «در کجا بهتر است بیماران مبتلا به اوردوز مواد افیونی را قرار دهیم» بحث می‌کند.

در اوایل این هفته، پزشکان شاغل در فریزر هلث، بزرگترین منطقه بهداشتی بریتیش کلمبیا، یک رشته نامه منتشر کردند که زنگ خطر را به صدا درآورد. کمبود نیرو، کمبود بودجه و عدم شفافیت عمومی.

دکتر Urbain Ip، پزشک برجسته اتاق اورژانس در بیمارستان Surrey Memorial، گفت که مشکلات ناشی از کمبود نیرو و ازدحام بیش از حد باعث شده که او و همکارانش مرتباً به خانه بروند و نگران بیماران خود باشند.

“در حال حاضر، اگر عزیزم مریض شود، مطمئن نیستم که بفرستم یا نه [them] ایپ که بیش از 30 سال پزشک اورژانس بوده است، گفت: به بیمارستان من… و این احساس وحشتناکی است.

دیکس از اقدامات انجام شده توسط دولت در 9 ماه گذشته برای مقابله با بحران دفاع کرد و به ابتکارات استخدام و استخدام و بهبود نحوه پرداخت دستمزد پزشکان به عنوان برخی از اساسی ترین تغییرات در مراقبت های بهداشتی BC اشاره کرد.