آتش‌سوزی‌های اولیه فصل، افزایش تقاضا و کمک به کمبود غذای حیوانات خانگی در بانک‌های مواد غذایی BC SPCA

آتش‌سوزی‌های اولیه فصل در بریتیش کلمبیا و افزایش کلی تقاضا، BC SPCA را مجبور کرده است تا بانک‌های غذای حیوانات خانگی خود را در سراسر استان ذخیره کند.

دایان واترز، متخصص BC SPCA در یک بیانیه خبری در روز پنجشنبه گفت: “زمانی که نگهبانان و حیوانات خانگی آنها به دلیل یک بلای طبیعی مانند آتش سوزی یا سیل تخلیه می شوند، می توانند هفته ها در یک زمان از خانه های خود دور باشند.” “آنها اغلب به بانک های غذای حیوانات خانگی BC SPCA برای تامین غذا و تدارکات تا زمانی که اجازه بازگشت داده شوند، متکی هستند.”

واترز می‌گوید هنگامی که هفته گذشته برخی از ساکنان فورت سنت جان در شمال شرقی استان به دلیل خطر آتش‌سوزی جنگلی – همراه با کارکنان BC SPCA و حیوانات تحت مراقبت آنها – تخلیه شدند، تدارکات برای کمک به نگهبانان آواره به منطقه منتقل شد.

واترز می گوید که کمبود غذای حیوانات خانگی که در شرایطی مانند این ایجاد شده است، با افزایش تقاضا در سراسر استان در چهار ماه گذشته، به ویژه توسط افرادی که درآمد ثابت دارند، بدتر شده است. BC SPCA می گوید یکی از جوامعی که شاهد افزایش تقاضا برای غذای حیوانات خانگی بوده است، ویکتوریا است.

“از سال 2022، ما شاهد هستیم [more than a] برین بکت، مدیر ارشد خدمات مراقبت از حیوانات در منطقه ویکتوریا، گفت: 25 درصد افزایش تقاضا برای برنامه بانک غذای حیوانات خانگی. چشم انداز امنیت غذایی کنونی در جامعه ما و افزایش هزینه های زندگی تأثیر داشته است.

بکت می‌گوید تلاش‌های BC SPCA برای افزایش آگاهی از برنامه بانک غذای حیوانات خانگی ویکتوریا همچنین به این معنی است که افراد بیشتری برای کمک دراز می‌کنند.

واترز می گوید که BC SPCA از اهدای غذای حیوانات خانگی باز نشده برای بانک های مواد غذایی جامعه استقبال می کند.

واترز گفت: “بزرگترین نیاز ما در حال حاضر غذای خشک و مرطوب گربه و بستر گربه است.”

BC SPCA می گوید در سال 2022 532000 وعده غذایی را از طریق بانک های غذای حیوانات خانگی ارائه کرده است.