تعرفه ترجمه تخصصی

الزامات ترجمه عربی در قطر
کشور خاص ، دسته بندی نشده هزینه ترجمه متن انگلیسی به فارسی
فیس بوکتوییترLinkedInپیوند را کپی کنید
انگلیسی در حال حاضر متداول ترین زبان تجاری در قطر است ، حتی اگر زبان عربی زبان رسمی باشد. به گویش عربی که در قطر صحبت می شود عربی خلیجی یا خلیجی گفته می شود.

در اوایل سال جاری ، اعلیحضرت امیر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی قانون جدیدی را برای حمایت از زبان عربی صادر کرد شیرین نیوز (قانون شماره 7 سال 2019). این بدان معنی است که کلیه کارهایی که با نهادهای دولتی انجام می شود باید در وهله اول به زبان عربی انجام شود و به شرکت های غیردولتی باید اسامی عربی داده شود یا حداقل نام آنها در کنار زبان اصلی به عربی برگردانده شود.

این معمولاً معمول بوده است که در آن نام شرکت های بین المللی همراه با ترجمه عربی مشاهده می شود ، با این حال اکنون این امر به یک نیاز قانونی تبدیل شده است.

این قانون اولین بار نیست که مقررات زبان عربی در قطر اجرا می شود. در سال 2016 ، وزارت اقتصاد و تجارت قانونی صادر كرد كه عربی باید زبان اصلی خرده فروشان باشد و عدم رعایت آن می تواند منجر به پیگرد قانونی شود. به خرده فروشان و ارائه دهندگان خدمات توصیه می شود اقداماتی مانند موارد زیر را انجام دهند:

خرده فروشی ها ، هتل ها ، مراکز خدمات و غیره باید حداقل یک بلندگو عربی پشت میز پذیرش داشته باشند.
برچسب های اطلاعاتی ، منوها ، فاکتورها ، تبلیغات ، علائم هشدار دهنده ، دستورالعمل ها و … باید به زبان عربی نوشته شوند ، در کنار آن امکان ترجمه انگلیسی وجود دارد.
در مراکز تماس و میزهای خدمات مشتری که با شکایات و سeriesالات مشتری سروکار دارند باید زبان عربی برای کمک به مصرف کنندگان در دسترس باشد.
با بسیاری از تجارت در قطر به زبان انگلیسی و بسیاری از مهاجران غیر عرب زبان ، اطمینان از اینکه شما یک ارائه دهنده ترجمه قوی و قابل اعتماد دارید که می تواند به طور دقیق به عربی ترجمه کند ، بسیار مهم شده است. Globalization Partners International (GPI) تجربه زیادی در ترجمه محتوا به زبان عربی خلیج فارس برای صنایعی از جمله مسافرت و جهانگردی ، بانکداری و امور مالی ، حقوقی ، رویدادها و بسیاری دیگر دارد.

تیم GPI وبلاگ ها ، کتابهای الکترونیکی و تصاویر سفید ویژه خدمات ترجمه عربی را نوشته است. قیمت ترجمه کلمه ای لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد تجارت در قطر و ترجمه عربی مطالب زیر را بخوانید:

ترجمه کشورهای عربی زبان: قطر
آماده سازی اسناد خود برای ترجمه عربی
نکات محلی سازی وب سایت برای بازار عربی
زبان عربی حقایق سریع
جهانی سازی وب سایت و تجارت الکترونیکی: قطر
منابع GPI بیشتر در موضوعات خاص و دسته بندی نشده کشور
Globalization Partners International (GPI) به طور مکرر با طراحی ، توسعه و استقرار وب سایت گوگل ترجمه چند زبانه به مشتریان کمک می کند و مجموعه ای از ابزارهای جهانی سازی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف پروژه بومی سازی وب سایت چند زبانه ایجاد کرده است. می توانید آنها را در بخش ابزارهای ترجمه و پورتال های وب سایت ما جستجو کنید.