آتش سوزی هتل در ویکتوریا که منجر به زخمی شدن حداقل 6 نفر شد که به عنوان آتش سوزی احتمالی درمان شدند

آتش نشانان در ویکتوریا در حال درمان آتش سوزی هتل در پنجشنبه شب هستند که منجر به زخمی شدن چندین نفر به عنوان یک آتش سوزی احتمالی شد.

آتش سوزی در هتل پایتخت سیتی سنتر ، نبش خیابان های داگلاس و دیسکاوری رخ داد.

خدمات اورژانس سلامت اورژانس پیش از میلاد گفت كه بهیاران در حدود ساعت 9 شب PT برای یك مستاجر كه در یك اتاق محصور شده بود و تهدید به آتش سوزی می شود ، به هتل فراخوانده شدند.

اداره آتش نشانی ویکتوریا گفت که نیروهای پلیس کمی قبل از ساعت 10 شب توسط پلیس به هتل فراخوانده شدند تا در پاسخگویی به سلامت روان کمک کنند.

در مسیر ، گزارش هایی از دود و خدمه ای بود که برای پاسخ به آتش سوزی آماده بودند.

“دان اتكینسون” معاون رئیس جمهور گفت: “وقتی ما وارد آن مجموعه شدیم ، شرایط آتش سوزی شدید بود.” “ما در آن مقطع زمانی حمله آتش سوزی را آغاز کردیم اما آتش سوزی کاملاً خوب برقرار بود و قادر به رشد سریع بود.

“خوشبختانه ، ما به سرعت در صحنه حضور داشتیم و توانستیم آب را به آتش بکشانیم و از گسترش بیشتر از مجموعه مبدا جلوگیری کنیم.”

گزارش حادثه از سازمان آتش نشانی گفت: آتش سوزی بیشتر محدود به مجموعه اصلی بود اما در طبقه سوم و چهارم دود قابل توجهی بود.

شعله های آتش و دود از ساختمان فوران می شود که توسط فیلم از محل نشان داده شده و توسط تیم های آتش نشانی مشاهده می شود. ساختمان تخلیه شد.

“ما مجبور شدیم حدود سه سوئیت مختلف را نجات دهیم [and] در طبقه چهارم با نردبان های زمینی نجات را انجام دهید ، “اتکینسون گفت.

اتكینسون گفت كه یك نفر از ناحیه بازو دچار سوختگی “نسبتاً قابل توجه” شده است. پنج نفر دیگر به دلیل استنشاق دود تحت درمان قرار گرفتند. همه اکنون خارج از بیمارستان هستند.

خدمات اورژانس بهداشتی BC می گوید هفت نفر را در شرایط پایدار به بیمارستان منتقل کرده است.

هتل برای افراد بی خانمان اتاق فراهم می کرد

مسکن بی سی در نامه ای به سی بی سی نیوز گفت که 84 اتاق را در هتل اجاره کرده است تا مسکن حمایتی 87 نفر را که بی خانمان هستند و یا در معرض خطر بی خانمانی هستند فراهم کند. این آتش سوزی از یکی از آن اتاق ها منشأ نگرفته است.

سخنگویی در یک ایمیل گفت که BC Housing در حال حاضر به دنبال ترتیب جایگاه برای پناهگاه 87 نفری است که اکنون آواره شده اند.

سخنگو نوشت: “ما منتظر هستیم تا بشنویم که ساکنان چه زمانی می توانند با خیال راحت به خانه های خود در هتل Capital City Centre برگردند.”

“در همین حال ، ما به پشتیبانی و ارتباط با ساکنان آواره ادامه خواهیم داد ، اطمینان حاصل کنیم که در این زمان دشوار همه تلاش ممکن را برای تأمین نیازهای آنها انجام می دهیم.”

گرانت مک کنزی ، مدیر ارتباطات با انجمن ما مکان ، که از افراد بی خانمان حمایت می کند ، می گوید این جامعه از 15 اکتبر اتاق های اجاره مسکن BC را در هتل مدیریت کرده است.

وی گفت نیمی از هتل برای مسکن حمایتی مورد استفاده قرار می گرفت در حالی که هزینه پرداخت به میهمانان در نیمه دیگر بود.

صلیب سرخ ، به گفته وی ، 24 ساعت اتاق هتل فراهم کرده است.

آتش نشانی تخمین زده است که آتش سوزی در حدود 250،000 دلار به هتل خسارت وارد کرده است.