استان برنامه‌های خود را برای یک مرکز جدید سرطان با خدمات کامل در کاملوپس سال‌ها پس از وعده داده شده، تشریح می‌کند

دولت بریتیش کلمبیا در حال آماده سازی برای ساخت یک مرکز جدید مراقبت از سرطان در کاملوپس، بریتیش کلمبیا است که چند سال پیش توسط جان هورگان نخست وزیر سابق وعده داده شده بود.

آدریان دیکس، وزیر بهداشت می گوید که مرکز جدید در بیمارستان سلطنتی اینلند (RIH) شامل پرتودرمانی خواهد بود، به این معنی که بیماران دیگر مجبور نیستند برای این درمان تقریباً دو ساعت رانندگی کنند.

در حال حاضر، برخی از خدمات مراقبت از سرطان از طریق یک کلینیک انکولوژی اجتماعی در بیمارستان ارائه می شود، از جمله شیمی درمانی، ایمونوتراپی و درمان سرطان دهان و وریدی، اما پرتودرمانی نیست.

تخمین زده می شود که 50 درصد از ساکنان پیش از میلاد در طول زندگی خود با تشخیص سرطان مواجه خواهند شد.

دیکس می گوید که یک “طرح مفهومی” برای این مرکز، که به عنوان بخشی از انتخابات 2020 وعده داده شده بود، تصویب شده است و یک طرح تجاری در سال جاری تکمیل خواهد شد.

دیکس می گوید که انتظار دارد این ساختمان در سال 2027 برای دیدن بیماران آماده شود و هزینه مراکز سرطان معمولاً بین 200 تا 300 میلیون دلار است.

این اعلامیه بیش از یک هفته پس از آن منتشر شد که دیکس اعلام کرد تا 50 بیمار سرطانی قبل از میلاد در تلاش برای کاهش زمان انتظار برای پرتودرمانی، هر هفته به دو کلینیک در واشنگتن ارجاع خواهند شد.

در آن زمان، دیکس گفت که تقریباً 83 درصد از بیماران قبل از میلاد در عرض 28 روز از تاریخی که برای درمان آماده می شوند، پرتودرمانی را شروع می کنند، که معیارهای بالینی را که استان به عنوان هدف تعیین کرده است، برآورده نمی کند.

مرکز قبلا قول داده بود

جان هورگان، نخست وزیر سابق، در طول مبارزات انتخاباتی خود در سال 2020، وعده ایجاد یک مرکز سرطان در کاملوپس را داد، که در دهه 1990 دولت NDP نیز وعده آن را داده بود.

از آن زمان، ساکنان و سازمان ها در این فکر بودند که استان چه زمانی به این وعده عمل خواهد کرد.

در طی یک جلسه منطقه بیمارستان منطقه ای تامپسون در 30 مارس، قبل از اعلام دولت در روز پنجشنبه، چندین مدیر مدیر اجرایی بیمارستان سلطنتی اینلند را در مورد زمان ساخت این مرکز کباب کردند. در آن زمان، او گفت که فقط می تواند تایید کند که پروژه در مرحله “برنامه ریزی مفهومی” است و گفت که هیچ چیزی تایید نشده است.