‘جمال ، لطفا به خانه بیای.’ خانواده مرد گمشده New West درخواست عاطفی می کند

یک خانواده نیو وست مینستر در سوگ از دست دادن فرزندشان در یک سالگرد ناپدید شدن خود درخواست کمک می کنند.

در یک کنفرانس خبری روز چهارشنبه ، ملاکو رتا عوارض مخربی را که ناپدید شدن پسرش جمال رتا برای همه کسانی که این جوان 21 ساله را دوست داشتند ، تحمیل کرد.

پدرش گفت: “مادر و برادر جمال هر روز به او فکر می کنند.” “من نمی دانم او کجاست و ما همه جا به دنبال او بوده ایم. من پسرم را دوست دارم. دلم برای پسرم تنگ شده است.”

در بیانیه ای پس از کنفرانس ، RCMP گفت Reta در شب 9 دسامبر 2019 ، پس از ترک خانه دوست خود در بلوار 1900 خیابان ادینبورگ در نیو وست مینستر ، پیش از میلاد ناپدید شد.

این بیانیه شامل کلیپی از فیلم نظارتی ضبط شده در آن شب بود که نشان می دهد رتا در ساعت 7:20 بعد از ظهر در حال بیرون رفتن از خانه دوستش به یک مینی ون است.

در این گزارش آمده است که خانواده اش خبر از مفقود شدن وی در هنگام بازگشت آن شب ندادند و از آن زمان وی دیگر دیده نشده است.

پدرش گفت: “او هفته آینده 23 ساله خواهد شد.” “در اتاق او ، ما تمام جام های جام را از دو و میدانی داریم. طی سالهای متمادی ، او 120 مدال و پنج جام کسب کرد. جمال عاشق ورزش بود.”

در این بیانیه آمده است که تیم تحقیق یکپارچه قتل از سال گذشته پیگیری های مختلفی را دنبال کرده است. بر اساس این بیانیه پلیس گفت كه محل نگهداری رتا هنوز هم به عنوان یك راز باقی مانده است ، اما آنها معتقدند كه بازی ناپاكی در این امر دخیل است.

محققان قتل معتقدند که جمال رتا 21 ساله مدتی پس از ترک خانه دوست خود در شب 9 دسامبر 2019 با بازی های ناپسند روبرو شد. (IHIT)

پدر جمال که در سال 2005 به امید زندگی بهتر کل خانواده را از سودان به کانادا آورد ، همچنان امیدوار بود.

وی گفت: “کسی که می داند جمال در کجاست باید به ما کمک کند.” “لطفاً هرگونه اطلاعات را به پلیس گزارش دهید ، تا بتوانیم او را پیدا کنیم.”

“جمال ، لطفاً به خانه بیایید ، من شما را دوست دارم. لطفاً ما را با ما در میان بگذارید که کجا هستید.”