خطر مضاعف منجر به احیای مجدد معلم BC قبل از تعلیق و اخراج به دلیل بوسیدن دانش آموز سابق می شود

معلمی که به دلیل بغل کردن دانش آموز سابق و گردن بوسیدن او از کار اخراج شده بود ، پس از اعتراض انجمن معلمان کملوپس تامپسون به برکناری وی و لغو این حکم ، دوباره به کار خود برگردانده شد.

روز سه شنبه ، اما سرپرست منطقه مدرسه كاملو-تامپسون ، تری سالیوان ، به سی بی سی نیوز گفت كه درخواست تجدیدنظر خواهد كرد.

سالیوان گفت: “هیئت مدیره با تصمیم داور موافقت نمی کند و آنها تصمیم گرفته اند که تصمیم خود را به هیئت روابط کار تجدید نظر می کنند.”

موضوع مورد بحث یک حادثه بین معلم دبیرستان برت ادوارد واسیلیک و یک دانش آموز سابق در 12 نوامبر 2016 است.

طبق توافقنامه تصویب رضایت سال 2019 که توسط وزارت آموزش و پرورش BC منتشر شد ، واسیلیک در هنگام شام جشن پایان فصل با یک تیم ورزشی رفتار نامناسبی با دانش آموز سابق خود در یک رستوران Kamloops داشت.

او متوجه دانشجویی شد که در کلاس 8 به او تدریس می کرد و کلاس 9 نیز به عنوان میزبان در آنجا کار می کرد.

معلم دوره راهنمایی برای اولین بار در سال 2001 در سال قبل از میلاد مجوز تدریس را گرفت و منطقه مدرسه تأیید می کند که دختر در زمان حادثه 17 ساله بوده و اخیراً فارغ التحصیل شده است.

حادثه

در یک زمان ، واسیلیک به دانش آموز سابق نزدیک شد و به مدت 5 دقیقه با او صحبت کرد ، در مورد ظاهر او اظهار نظر کرد ، گفت که او به دنبال “داغ f – king” است.

او عکسهای خود را از جمله بدون پیراهن به او نشان داد و بعداً پس از شیفت ، او را به سمت ماشینش برد و در آغوش گرفت و گردنش را بوسید.

در نوامبر 2016 ، واسیلیک بدون پرداخت هزینه توسط منطقه مدرسه به حالت تعلیق درآمد و پس از انکار ادعا ، وی مجبور شد دوره ای را در مورد تقویت مرزهای حرفه ای محترم بگذراند.

کمتر از یک ماه پس از حادثه ، منطقه مدرسه می گوید که گزارش تحقیق را به شعبه مقررات معلمان ارائه کرده است.

توافقنامه حل رضایت نامه بعدی نشان داد که واسیلیک در تکذیب منطقه مدرسه صادق نبود. پس از فاش شدن این موضوع ، او در آگوست 2019 اخراج شد.

فرجام خواهی از اخراج

انجمن معلمان کاملوپس تامپسون وارد عمل شد و از اخراج او ناراحت شد و بر اساس استدلالی که پس از مجازات شدن برای همین حادثه مجازات شد ، سه روز بدون تعلیق بدون حقوق برای سه روز تعلیق شد ، برنده شد.

سالیوان منطقه مدرسه می گوید که مسئولان از این تصمیم راضی نیستند زیرا معلم در ابتدا تخلف را انکار کرد.

سالیوان گفت: “یكی از مهمترین دلایلی كه آنها به شدت احساس می كردند این بود كه خاتمه اولیه برای عدم صداقت در رابطه با سوon رفتار جنسی نامناسب بود.”

داور کن ساندرز گفت که بحث برای به خطر انداختن مضاعف در احیای مجدد Wasylik وارد عمل می شود. این بدان معناست که کارفرما – منطقه مدرسه – نمی تواند او را دو بار به خاطر همان پرونده با تعلیق و سپس اخراج مجازات کند.

“این بر خلاف … نهایی بودن شهرک ها است که به کارفرما اجازه دهند شاکی را در سال 2019 به دلیل اساساً همان رفتار تنبیه کند [from 2016]”

ساندرز در گفت: تصمیم گیری

سالیوان گفت در مورد زمان رسیدگی به درخواست تجدید نظر در هیئت مدیره هیچ خبری در دست نیست ، اما وی گفت که واسیلیک در حال حاضر در منطقه تدریس نمی کند.

سالیوان گفت: “ما استانداردهای تدریس در بریتیش کلمبیا داریم و این معلمان چه در شغل باشند و چه در خارج از شغل کار می کنند.