خیریه بریتیش کلمبیا که لباس اداری و تجهیزات ایمنی کار رایگان ارائه می‌کند، تقاضای فزاینده‌ای دارد

خیریه بریتیش کلمبیا که لباس اداری و تجهیزات ایمنی کار رایگان ارائه می‌کند، تقاضای فزاینده‌ای دارد

فضایی پر از جلیقه‌های ایمنی اهدایی، چکمه‌های پنجه فولادی، و لباس‌های اداری در ساختمانی در تقاطع محله‌های داون‌تاون ایست‌ساید و محله چینی‌های ونکوور قرار گرفته است.

با قدم زدن در داخل، فضایی وجود دارد که یک آرایشگر در گوشه ای مغازه راه انداخته است و یک دیوار سیاه رنگ با یک تابلوی نئونی درخشان که روی آن نوشته شده است، “Working Gear” وجود دارد. این مؤسسه خیریه غیرانتفاعی تجهیزات ایمنی، لباس اداری و کوتاه کردن مو را به افراد کم درآمد و بیکار در هنگام بازگشت به نیروی کار ارائه می دهد.

سارا بلی، مدیر اجرایی Working Gear، گفت: “موانع بسیاری برای بازگشت افراد به سر کار وجود دارد. و یکی از ساده ترین آنها تهیه تجهیزات ایمنی و تهیه لباس است.”

Beley می‌گوید که این موسسه خیریه تقاضای افزایش یافته برای خدمات خود را با افزایش تورم و افراد تازه وارد از جمله پناهندگان اوکراینی در سال 2007 آغاز کرد. این فضا برای کسانی که توانایی خرید آنها را ندارند، وسایل حفاظتی – چکمه های پنجه فولادی، کلاه های سخت، جلیقه های با دید بالا، کت، پیراهن لباس، بلوز، لباس، کفش و موارد دیگر ارائه می دهد.

تقاضای رو به رشد برای خدمات

بیلی گفت: در سال 2022، گروه کاری به حدود 1200 نفر کمک کرد و در ماه مه امسال، آنها تاکنون 800 نفر را با خدمات خود حمایت کرده اند. ما می بینیم که افراد بیشتری از نظر اقتصادی با مشکل مواجه هستند و مردم تلاش می کنند تا زندگی بهتری برای خود و خانواده خود رقم بزنند.”

او می‌گوید بچه‌هایی که از سرپرستی خارج شده‌اند. افرادی که با بحران های بهداشت روانی مواجه شده اند یا از سیستم عدالت کیفری خارج شده اند نیز به Working Gear متکی هستند.

کمک‌ها در دفتر Working Gear در مرکز شهر ونکوور ایست‌ساید انباشته و سازماندهی می‌شوند. (بانیت بریچ)

آندری کوراتوف دو ماه پیش به عنوان یک پناهنده اوکراینی وارد کانادا شد و توسط Work BC به Working Gear ارجاع داده شد.

او در حال حاضر به عنوان میزبان رستوران کار می کند، با Working Gear داوطلب می شود و امیدوار است روزی که به اوکراین بازگشته است، مدیر پروژه فناوری اطلاعات شود.

“Working Gear” کمک زیادی به من کرد و من دوست دارم زمان و تلاشم را اختصاص دهم و حداقل چیزی را پس بدهم.”

آندری باتیتسکی و همسرش کاترینا، اولین پناهندگان اوکراینی بودند که سال گذشته از Working Gear بازدید کردند. آنها اکنون نیز داوطلب می شوند و می گویند که Working Gear به آنها احساس جامعه و تعلق می دهد.

برای ما مثل یک خانواده است.» باتیتسکی گفت: «بدون لباس، بدون پول، بدون خانواده آمدیم.»

یک مرد و یک زن در مقابل کت و شلوار و پیراهن ژست می گیرند.
Andrii Batitskii و همسرش Kateryna می‌گویند که Working Gear به آنها احساس تعلق می‌دهد و آنها داوطلبانه به سایر پناهندگان و افراد نیازمند کمک می‌کنند. (بانیت بریچ)

در اوکراین، آندری یک ماساژدرمانگر حرفه‌ای بود و می‌گوید که Working Gear به او کمک کرده چند شغل قراردادی در اسپاهای ونکوور و نیو وست‌مینستر پیدا کند.

همسر او، کاترینا، یک هنرمند آرایش فیلم و مد در اوکراین بود. هر دو به مصاحبه برای کار بیشتر در زمینه های مربوطه خود ادامه می دهند و در عین حال به پناهندگان جدید کمک می کنند تا از Working Gear حمایت کنند.

کمک های مالی مورد نیاز برای حمایت از مشتریان

برای اینکه مشتریان واجد شرایط قرار ملاقات باشند، باید از طریق یکی از آژانس های ارجاع تایید شده Working Gear که شامل انجمن سلامت روان کانادا، فریزر بهداشت و انجمن جوانان بومی شهری است، رزرو کنند.

بر اساس گزارش 2022 توسط Working Gear، 29 درصد از مشتریان باید پیشنهاد شغلی خود را در صورتی که از وسایل کار به آنها کمک نمی‌کردند، منتقل می‌کردند.

این موسسه خیریه به کمک های مالی افراد، مشاغل و سازمان ها مانند WorkSafeBC برای ارائه لباس های مناسب صنعت متکی است. همچنین بیش از 70 داوطلب دارد که به عملیات در دفتر کمک می کنند.

بیلی می گوید که با افزایش تقاضا برای خدمات آنها، آنها همچنان به دریافت کمک های مالی برای لباس کار، لباس های ایمنی و داوطلبان ادامه می دهند.

“این یک خدمت حیاتی برای کمک به مردم برای رسیدن به جایی است که می خواهند.”