دانلود کتابهای صوتی انگلیسی

این برای ما کمی سخت است که باور کنیم گاهی اوقات دانلود کتابهای صوتی انگلیسی ترافیک می تواند آزاردهنده باشد. وقتی دست خود را در گوش خود می گذارید و به رغم هیاهو و شلوغی شهر و شلوغی معمولش ، به یکی از شاهکارهای رمان جهان گوش می دهید. کتاب های صوتی پدیده ای است که این روزها مخالفان سرسخت و طرفداران خود را دارد. امروز ما در مورد کتاب های صوتی به شما خواهیم گفت. با نیکوپی باشید.

کتاب صوتی چیست و چگونه بوجود آمد؟
کتاب صوتی -1
کتاب صوتی “گویا” یا “سخنران” در سال 1932 به دستور کنگره نابینایان آمریکا تولید شد. در آن زمان ، شاید تعداد کمی معتقد بودند که حدود 80 سال بعد ، کتاب های صوتی در سراسر جهان بسیار محبوب خواهند شد. کتابهای صوتی معمولاً توسط یک یا چند بلندگو خوانده می شوند و در قالب موبایل در دسترس هستند. سبک کتاب صوتی معمولاً رمان صوتی محبوبیت بیشتری دارد و توجه و تمرکز بیشتری را در شنونده ایجاد می کند. در این مدل کتاب صوتی ، گویندگان متن سعی می کنند با تغییر لحن و صدا در ذهن نقش خود را غوطه ور کنند و ذهن شما را بیشتر درگیر متن کنند. البته مدل یکنواخت برای خواندن کتاب های صوتی نیز طرفداران خود را دارد. افرادی که معتقدند این سبک از گوش دادن به کتاب صوتی بهتر است زیرا آنها را در صدای ناخودآگاه گوینده وارد نمی کند و تمرکز و تخیل فعال تری را برای آنها به دانلود کتابهای صوتی انگلیسی دنبال خواهد داشت.

مزایای استفاده از کتاب صوتی چیست؟
کتاب صوتی -2

امان از مردگان و زمانهای غیر عادی که همه این روزها ما را درگیر خود کرده است. اگر در شهرهای شلوغ در ایران زندگی می کنید ، باید هنگام غیبت از کار مدت زمان نسبتاً طولانی در راه خانه باشید. فکر کنید چقدر خوب خواهد بود اگر این ساعت های مرده ، که هر ساله بخش مهمی از زندگی ما هستند ، به چیزهای مفیدی مانند شنیدن یک قطعه خوب عادت کرده باشند. کتاب های صوتی حتی به شما این امکان را می دهد که در مسیر خانه یا در حال حرکت مهارت یا موضوعی را بیاموزید.

یکی دیگر از مزایای بزرگ کتاب های صوتی این است که برای کودکان مفید است. به خوبی ثابت شده است که شنیدن یک داستان خوب از قصه گوهای با تجربه کودکان در بهبود مهارت های شنیداری و گفتاری کودکان مثر است. همچنین ، اگر شما یک خانم خانه دار هستید و زمان زیادی را صرف انجام کارهای خانه می کنید ، کتاب های صوتی یکی از بهترین پیشنهادات ما است. معمولاً تکالیف به تمرکز زیادی نیاز ندارند ، بنابراین بهتر است دانلود داستان صوتی روی گوش دادن به یک شاهکار ادبی تمرکز کنید.

برای نابینایان و افرادی که خواندن آنها برای چشم آنها مضر است ، کتاب صوتی بهترین هدیه ای است که می توانید با خرید آن ، آنها را خوشحال کنید. گوش دادن به یک کتاب صوتی بسیار سرگرم کننده خواهد بود ، حتی وقتی بعد از ظهر یا هنگام خواب ورزش می کنید و پیاده روی می کنید. نکته بعدی که به نظر من بسیار مهم است ، مصرف کمتر کاغذ و قطع درختان است که یکی از مزایای خوب استفاده از کتاب صوتی است.

کتاب های صوتی چه معایبی دارند؟
کتاب صوتی -3

بحث های زیادی درباره ضررهای مالی کتاب صوتی برای ناشران ایرانی وجود دارد. قطعاً این واقعیت ناخوشایند است که کتاب های صوتی در خیابان بدون حق چاپ و بدون رعایت حق چاپ به فروش می رسند. اگر کتابهای صوتی را دوست دارید ، حتماً آنها را به صورت قانونی خریداری کنید. قیمت این کتابها معمولاً مناسب است و اکثر ما می توانیم در وب سایت خبری محمدرضا آنها را تهیه کنیم. برخی معتقدند کتاب های صوتی برخی از تخیلات ما را غیرفعال می کند ، که دانلود رمان صوتی با دیدن کلمات کتاب فعال می شود ، به این معنی که گوش دادن به کتاب حداقل زمانی که کاغذ را لمس می کنید و کلمات را مشاهده می کنید ، خوشایند نخواهد بود. اما اگر به کتاب صوتی واقع بینانه تر نگاه کنیم ، بسیار خوب است اگر بتواند سرانه مطالعه را تکان دهد ، که در ایران نیز بسیار پایین است ، هر چند برای مدت کوتاهی. ما باید بپذیریم که در این عصر فناوری ، بهتر است در برابر چنین تغییراتی کمتر مقاومت کنیم و در طول روز جهانی به آرامی و پیوسته حرکت کنیم. البته توجه به این نکته نیز ضروری است که بعید است کتابهای کاغذی طرفداران دائمی خود را از دست بدهند و همین تعداد اندک خوانندگان در جامعه به روزنامه وفادار خواهند ماند. برای کتابهای صوتی ، باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این سبک جدید خواندن در گذر زمان چگونه است. اما پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید حتماً در ترافیک به کتاب صوتی گوش دهید ، شاید شما همواره طرفدار دائمی کتاب های صوتی شده اید.

کتاب صوتی یا کتاب تصویری متن کتابی است که توسط یک یا چند بلندگو خوانده شده و به فایل صوتی تبدیل می شود. گاهی نویسنده کتاب را با صدای خودش می خواند و گاهی راویان حرفه ای. همراه یادداشت باشید تا اهمیت ، ماهیت و ماهیت کتاب صوتی را برای شما بازگو کند.

yektanet.com
تاریخچه کتابهای صوتی
تاریخچه کتاب های صوتی در جهان به سال 1931 باز می گردد ، زمانی که دانلود کتابهای صوتی کمیاب کنگره آمریکا برنامه سخنرانان را در دستور کار قرار داد. این پروژه با عنوان کتاب برای نابینایان در ابتدا برای کمک به آنها در یادگیری ایجاد شد. بنیاد نابینایان برای اولین بار کتاب سخنران را در سال 1932 منتشر کرد و سال بعد برای اولین بار تولید انبوه کتاب های صوتی آغاز شد. در سال 1933 ، ج. به دنبال هارینگتون جان پیبادی هرینگتون ، که در زمینه انسان شناسی کار می کند ، آمریکای شمالی در قبایل بومی آمریکایی کنونی بر روی دیسک های آلومینیومی با استفاده از یک صفحه گرامافون که با اتومبیل های برقی کار می کند ظاهر می شود.

سخنران سنت قصه گویی را که هرینگتون سالها در مورد آن تحقیق کرده بود ، احیا کرد. تا سال 1935 ، زمانی که کنگره کتابهای آزادی بیان برای شهروندان نابینا را تصویب کرد ، پروژه کتاب صوتی نابینایان به شدت اجرا شد. ابتدا برخی از کتابهای درسی روی نوار قرار داده شد و پس از آن کتابهای ادبی ، داستانهای کوتاه و حکایتها قرار گرفت. به این ترتیب کتاب صوتی جای خود را در میان مردم حداکثر باز کرد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: بهبود مهارت های خواندن و راه های افزایش درک مطلب

کتاب صوتی چیست؟
امروزه کتاب های صوتی به دلیل افزایش اشتغال روزانه خوانندگان ، یک پدیده شناخته شده در کشورهای توسعه یافته است. شایان ذکر است که استفاده از آن دارای مزایای زیادی است ، از جمله رمان های صوتی استفاده کارآمد از زمان ناکارآمد و توانایی انجام همزمان کارها. وی به طور خاص به تردد بالای شهرهای بزرگ مانند تهران اشاره کرد. جالب اینجاست که طبق مطالعات اخیر ، هر شهروند آمریکایی حدود یک ساعت و سیزده دقیقه برای رفت و آمد به محل کار خود اختصاص می دهد که معادل چهارصد و چهل ساعت یا یازده هفته کاری در سال است.

اگر از همان زمان برای گوش دادن به کتاب مصور استفاده شود ، خواندن بسیاری از کتابها در طول سال بسیار آسان خواهد بود. یکی دیگر از مزایای کتاب مصور این است که کتاب ها را برای کودکان و نوجوانان که این روزها مشغول انواع گوشی های هوشمند ، رایانه لوحی ، آیپد ، آی پاد و غیره هستند بسیار علاقه مند می کند. کتاب های صوتی یک ابزار ارزشمند برای یادگیری و آموزش است.

باید اضافه کرد که کتاب صوتی برای نابینایان و کم بینایان مفید است. کتاب های صوتی به آنها امکان می دهد از انواع کتاب های دلخواه خود لذت ببرند ، دانش و اطلاعات خود را افزایش دهند و زندگی شخصی و حرفه ای خود را غنی کنند. موسسه جدید کتاب مصور در سال 2007 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی برای تولید و تکثیر کتابهای مصور و به عنوان اولین و تنها نهاد در کشور متخصص در تولید و انتشار کتابهای مصور یا کتابهای صوتی تاسیس شد. پرداخت می کند ، شروع به کار می کند.

سالهاست که در کشورهایی مانند فرانسه ، آلمان ، انگلستان و بسیاری دیگر از نقاط جهان رمان های صوتی یک عمل معمول است: انتشار نسخه صوتی همراه با نسخه مکتوب. امروزه صنعت نشر مصور در جهان یک صنعت بزرگ با گردش مالی قابل توجه است که می تواند برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین ادغام جهان نشر سنتی با فرصت ها و الزامات چاپ و مزایای آن مورد استفاده قرار گیرد. در ایران.