در میان محدودیت های COVID-19 ، نمایشگاه های صنایع دستی جامعه به دنبال راه های جدیدی برای دسترسی به خریداران هستند

با محدودیت های COVID-19 که توانایی جمع شدن افراد را محدود می کند ، نمایشگاه های صنایع دستی جامعه در تلاشند تا روش های جدیدی برای ارتباط تولید کنندگان محلی با خریداران تعطیلات ارائه دهند.

حتی قبل از متوقف شدن آخرین دستورات مأمور بهداشت استان ، دکتر بانی هنری ، در همه مجامع حضوری ، بسیاری از برگزارکنندگان تصمیم داشتند که فروش حضوری را لغو کنند ، زیرا آنها نگران بودند که این امر فروشندگان آنها را در معرض خطر قرار می دهد.

میراندا کسلر ، که به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی جزیره کاین در پرنس روپرت ، در ساحل شمالی قبل از میلاد کمک می کند ، گفت: “اکثر فروشندگان ما افراد بازنشسته و افراد در گروه های سنی با خطر بالاتر هستند.” “آی تی [holding a craft fair] آنها را در معرض خطر قرار می دهد و مشتریان را نیز در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا آنها همچنین در گروه های سنی با خطر بالاتر قرار دارند. ”

در عوض ، نمایشگاه لغو شد و برگزارکنندگان لیستی از فروشگاه های آنلاین را که خریداران تعطیلات می توانند برای حمایت از صنعتگران محلی استفاده کنند ، منتشر کردند.

رویکرد مشابهی توسط نمایشگاه سالانه استودیو در پرنس جورج در شمال قبل از میلاد در پیش گرفته شده است که به نفع بازار مجازی نیز لغو شد.

دنی فونشویتز در پرنس جورج تجارت صنایع دستی چوب را اداره می کند و به دلیل همه گیری ، این فصل فقط در یک نمایشگاه صنایع دستی حضور داشته است. او می گوید فروشندگانی مانند او با خرید و فروش آنلاین سازگار می شوند و این امر عادی جدید برای صنعت خود است.

دنی VonShweetz ، سازنده چوب شاهزاده جورج می گوید که در میان همه گیر شدن با شرایط عادی جدید فروش آنلاین سازگار است. (ارائه شده توسط دنی وونشیویتز)

“بسیاری از [craft] او گفت که سازندگان برای فروش و شبکه خود واقعاً بسیار متکی به بازارهای کریسمس هستند ، اما دیدن اینکه سازندگان چگونه در این بازار و سایر خیابان ها راه پیدا می کنند بسیار دلگرم کننده است. “

برخی از نمایشگاه های صنایع دستی از قبل با رعایت دستورالعمل ها و الزامات استفاده از ماسک به جلو حرکت کرده اند ، اما با دستورالعمل های جدید بهداشت استان مشخص نیست که دیگران می توانند ادامه دهند.

در یک نامه الکترونیکی به CBC ، وزارت بهداشت به طور خاص در مورد اینکه آیا صنایع دستی با توجه به دستورات جدید بهداشت استان ها ممنوع است ، اظهار نکرد ، اما دوباره تأکید کرد که همه رویدادها و گردهمایی ها باید به تعویق بیفتد و بریتیش کلمبیا از سفر به جوامع دیگر خودداری کنند.


مشترک شدن در Daybreak North در CBC Listen یا برنامه پادکست مورد علاقه خود و ارتباط با CBC Northern British Columbia در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام.