صندلی سبز پیش بینی شده در معرض خطر است. با ادامه شمارش آرا-نامه های پستی در سال قبل از میلاد ، NDP سوابق بیشتری را به دست می آورد

اگر چیزی از انتخابات جنوب مرز آموخته شده است ، زود دعوت نشدن برندگان و رها کردن نفوذ رای های رایانه ای نیست.

مانند ایالات متحده ، قبل از میلاد نیز یک یا دو چرخش وجود دارد ، زیرا 660،000 غایب و نامه های رای گیری در انتخابات این استان آخر هفته شمارش می شود ، با بیشترین تعجب ، سوار شدن در غرب ونکوور-دریا به آسمان ، جایی که جرمی برنده حزب سبز اعلام شد. والریوت به مقام دوم سقوط کرده است.

والریوته بعنوان یک پیشرفت سبز و اولین نامزد حزب انتخاب شد که در سرزمین اصلی انتخاب شد و در پایان شب انتخابات در 24 اکتبر با بیش از 600 رأی به پیروزی رسید.

اما اکنون با 100 درصد آرا in رأی گیری شده در شمارش ، وی با 41 رأی از جوردن استوردی ، عضو حزب لیبرال پیروی می کند.

این حاشیه به قدری ناچیز است که بازشماری قضایی خودکار را که در روزهای آینده برنامه ریزی خواهد شد ، آغاز می کند. Sturdy 9،216 رأی نسبت به 9،175 Valeriote کسب کرده است.

در Abbotsford-Mission ، پم الکسیس از حزب دموکراتیک NDP صندلی را دور زده و با غلبه بر 744 رأی سایمون گیبسون ، نماینده فعلی را که برای لیبرال های قبل از میلاد سوار بود ، شکست داد.

الکسیس ، شهردار مأموریت ، 10364 رای به 9600 رای گیبسون ، با رای گیری از طریق نامه ، وی را برای پیشی گرفتن از برتری شب انتخابات گیبسون ، دریافت کرد.

تاج و تخت از دست می دهد

در چیلی واك كنت ، كلی پدون از حزب دموکراتیک ملی با 1300 رأی ، لوری ترونس را بر صندلی ریاست جمهوری نشاند.

ترونس از حزب لیبرال استعفا داد و کمتر از دو هفته قبل از انتخابات پس از ایجاد هیاهو در مقایسه برنامه های ضد بارداری رایگان با موارد طبیعی ، به عنوان مستقل کاندید شد.

در مرکز ریچموند-ساوت ، هنری یائو از حزب دموکراتیک ملی 179 رأی بیشتر از لیبرال الکسا لو را به پایان رسانده است.

در ورنون-مونشی ، اریک فاستر ، حزب فعلی لیبرال ، از شنبه شب شاهد 200 رأی منجر به کسری 282 رأی به هارویندر سادو ، تازه وارد حزب NDP بود.

با عزیمت به روز یکشنبه ، NDP 56 کرسی تأیید شده را به دست آورد. لیبرال های BC قبل از میلاد 27 و سبزها دو تا دارند.

انتخابات قبل از میلاد با هدف پایان دادن به شمارش 660،000 برگ رای گیری غیر حضوری و غیابی تا اواخر روز یکشنبه برای رسیدن به شماری نهایی برای همه سوارکاری ها انجام شده است.