معرفی حرف آخر

در سال کنکور ، منابع داوطلبان و والدین آنها همیشه با مشکلات زیادی روبرو هستند و بیشتر افراد به دنبال بهترین منابع هستند ، اما این به دلیل فراوانی منابع بسیار دشوار است. اما امروز موسسهE ، یکی از بزرگترین محصولات آموزشی موجود در این رقابت را راه اندازی کردیم. بعد از چند دقیقه خواندن این مقاله ، می توانید با برخی از معیارهای مهم برای انتخاب منابع آموزشی آشنا شوید.

تاریخ موسسه حرف آخر

موسسهE در سال 2011 تحت رهبری پروفسور عبدالراز منتظری ، یک معلم ریاضیات آغاز شد و اولین کسی بود که در کشور پویایی ایجاد کرد. این سبک خواندن دو ستون دارد. اولین مولفه شهود است. این به معنای استفاده از تصاویر در درس است. هدف این است که درک داوطلبان را آسان تر کنیم. در ادامه می توانید اجی مجی اول ابتدایی با تدریس مینا قجر را هم مشاهده کنید.

سطح دوم استفاده از مدل سازی است. این روش هر ساله داوطلبان را ملزم به یادگیری روش ها و فرمول ها می کند ، اما روش سریع به شما امکان می دهد به سرعت به تمام سالات پاسخ دهید. شهود به طور کامل در آموزه های دینی نهفته است و تقریباً همه ادیان به صورت شهودی آموزش داده می شوند. همچنین می توانید کلاس های فیزیک ، فیزیک و عکاسی را الگوسازی کنید ، اما روش حرف آخر داوطلبان را به استفاده از فرمول های سال ملزم نمی کند و به آنها اجازه می دهد تا به تمام سوالات پاسخ دهند. می توانم فرم استفاده شده را انجام دهم. در ادامه می توانید مقاله  رتبه لازم برای فیزیوتراپی را هم مشاهده کنید.

می توانید تأثیر این روش آموزشی را در دوره خود مشاهده کنید که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. بنابراین ، داوطلبان شرکت کننده در موسسه حرف آخر می توانند 100 ورودی و آزمون بانکی را پشت سر بگذارند تا حداقل ظرف 4 ماه حل شود.

مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر

موسسه حرف آخر – موسسه کامل. داوطلبانی که از موسسه استفاده می کنند نیازی به منابع دیگری مانند کتاب های درسی ، برنامه های درسی یا حتی کتاب های آزمایشی ندارند ، اما این پایان کار نیست ، اما حرف آخر نیازی به آزمایش یا تأیید ندارد زیرا از سایر منابع آزمون و مشاوره نمی توان استفاده کرد. آنها داوطلب می شوند. در صورت مشاوره و برنامه ریزی ، به داوطلب طرحی داده می شود که تعیین می کند داوطلب هر روز چه مقدار از وقت خود را صرف می کند ، داوطلب در هر جلسه چقدر وقت می گذارد و چه مدت زمان برای بررسی هر یک از داوطلبان مشخص می شود. موضوع را تعریف کنید. . . آماده باشید

با استفاده از این برنامه ، داوطلبان می توانند در مدت 4 ماه در آزمون ورودی شرکت کنند. همچنین 40 سوال اساسی از 1400 آزمون را به صورت رایگان از حرف آخر با یک بسته 5 روزه دریافت خواهید کرد.

بالاترین امتیاز حرف آخر را دارد

قسمت اصلی داستان را می توان در رتبه بندی حرف آخر و رتبه بندی کلی یافت. این رتبه بندی تأثیر مطالعات آنها بر موفقیت دانش آموزان را تعیین می کند. بنابراین می توانیم به آزمون 98 برگردیم. این یک سال فوق العاده و رویایی است. رویا. در مسابقات قهرمانی حرف آخر ، او 51 بازیکن زیر 300 سال بود ، حتی تا 100 نفر هم می رسید. از این موقعیت برتر ، علی رضا مردانی می تواند 10 ، امیر جهانی ، 83 ، آرمان رنگبار ، 26 ، روزن و هانا ، دوقلوهای افسانه ای 12 و 18 ساله باشد. فرش بایرن (فرش نوری) 71 آزمون و …

سؤال چیه “نام دوره” حرف آخر 10002907 را برای مشاوران ارشد موسسه ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. علاوه بر ارائه راه حل مناسب ، از حرف آخر نیز هدیه دریافت خواهید کرد.

منبع