هدرز تمام استیل پژو 405 – اگزوز خودرو مشهد

موتورTU5 بـه عقیده بسیـاری ماندگارترین و بهترین موتور 16 سوپاپ مدرن درون بین محصولات ایران خودرو درون طول سالیـان اخیر است. تعویض بـه موقع روغن موتور و نگهداری صحیح از موتور خودرو که تا حد زیـادی مـیتواند از افت شدید … بنابراین استفاده از هدرز زمانی توجیـه پیدا مـیکند کـه بخواهیم بدون افزایش حجم موتور قدرت آن را افزایش داده و افزایش قیمت تمام شده موتور به منظور خریدار توجیـه داشته باشد. این روزها فالکن سپید رنگ قصه ما زیاد در خیابانها دیده نمی شود، اما هر بارکه ساکاموتو آن را روشن میکند، کل محله بیدار میشوند. پژو پارس ELX باآفتاب پرشیا ELX مشکی مدلموتور زانتیا بافنی سالم بدون رنگ و خط و خش. این شرکت تاکنون موفق به ساخت هدرز برای خودرو های تولید انبوه موجود در ایران شده و برای ماشین هایی همچون پراید ، پژو 206 و پژو 405 تولید می شود . روغن موتورهای موجود در ایران که به نام روغن موتور اصل داده میشود ساخت داخل بوده و به جهت سودجویی تولید میگردد در حالی که روغن موتور تصفیه شده است.

قیمت هدرز Hz Power انجین ساخت راش که با کد 427R شناخته میشود، 7 هزار سیسی حجم دارد. هنوز مرحله تخلیه تمام نشده و تخلیه گاز ها تا بالا امدن کامل پیستون و بسته شدن سوپاپ دود ادامه دارد. هنوز مرحله تخلیه تمام نشده و تخلیه گاز ها تا بالا امدن کامل پیستونو بسته شدن سوپاپ دود ادامه دارد. سیستم کامل اگزوز اسپرت ایتالیایی شامل هدرز، لوله ها، مانیفولد و انباره هم یک میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. باور بسیار اشتباهی وجود دارد که «اگر ورودی هوای اسپرت مفید بود، شرکتهای ماشین سازی ازش استفاده میکردند». CBR 600 RR در سال 2003 شروع به تولید شد و تا سال 2004 نسل اول این موتور سیکلت به فروش رسید همانطور که می دانید نسل های موتور سیکلت های این چنینی 2 سال به 2 سال تغییر پیدا می کند و در هر دو سال توسط کمپانی سازنده بهینه سازی می شوند، این موتور سیکلت از سری موتور سیکلت های قدرتمند کمپانی هونداست و مدل سال 2005 یا همان نسل دوم از این محصول پر طرفدار به حساب می آید. پراید 111 هدرز استیل پژو هدرز کوییک مدل 90 .

پراید 111 مدل 89 . پژو پارس elx مدل 84 . پژو 405 خودروی با کیفیتی که در ایران بی کیفیت شد/ پژو پارس … همانطور که در بالا اشاره کردیم کیفیت روغن موتورها به مقدار بسیار کمی با هم تفاوت دارند و بهتر است از همان روغن موتورهای ایرانی همانند ایرانول که اسم و رسمی دارند استفاده کنید. گاز CNG به علت بالا بودن درجه اکتان و کم بودن نسبت تراکم موتور راندمان کاری موتور را کم می کند و درنتیجه شتاب خودرو نیز کم می شود. از سوی دیگر با اعمال قوانین سختگیرانه مصرف سوخت و استاندارد های آلایندگی روی وسایل نقلیه، ایسیو به ناچار توان موتور را محدود می کند، دنده ها را تا حد امکان سبک و تاخیر دریچه گاز را افزایش می دهد تا مصرف سوخت و آلایندگی کاهش یابد زیرا مصرف سوخت و آلایندگی بالاتر برابر است با افزایش مالیات بر قیمت خودرو و بالطبع بالا رفتن هزینه تولید. در کنار جنبه های روانی این قضیه برای جامعه و اینکه تب این هیجان ممکن است تا کجا ادامه پیدا کند، می توان از منظر مصرف زدگی نیز به آن نگریست و تاسف خورد که چرا چشم و هم چشمی و اسراف کاری و هزینه های سرسام آور و غالبا بی مورد، برای زیباتر جلوه دادن اتومبیل به نوعی ارزش در جامعه ما تبدیل شده است.

هدرز پژو پارس Elx من رو راهنمائی کنند و اینکه ایـا بر روی پژو 405 2000 (کاربرات) جواب مـیده یـا نـه . این سری یه پراید داریم و یدونه سمند با موتور ایی اِف سِوِن و یه مهمون ژاپنی رو داینو. من موتور زانتیا رو روی سمند انداختم شد، خوب هم شد… تو ميل سوپاپ هاي اسپرت اندازه بادامك روي اون بزرگتره و سوپاپ رو بيشتر باز مي كنه. من یک PK مدل 84 داشتم و تصمیم به انجام این کار ( تقویت موتور که البته درست اون …. به دلیل تسهیل در خروجی دود و تنفس بهتر موتور بعد از نصب هدرز دمای موتور و مخصوصا سر سیلندر پایین تر آمده و موتور خودرو خنک تر کار میکند و استهلاک قطعات موتور مخصوصا قسمت بالای موتور و سر سیلندر به صورت چشمگیری کاهش میابد و از فرسودگی موتور جلوگیری و عمر آن را افزایش میدهد. 5 راهکار ارزان برای افزایش قدرت موتور :: وان کار – 1Car, Dani @dani.speed.405 Instagram Profile | Picburn, بررسی مشخصات کیا ریو (مونتاژ) 1384 – 1390 | bama, پژو پارس ELX – خودرو بانک, پژو پارس TU5 بخریم یا سمند سورن ELX با موتور EF7؟

هدرز پژو پارس Xu7
هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با هدرز رابتر 700 وب سایت خود باشید.