هواپیماهای Snowbirds 3 ماه پس از سقوط مرگبار از Kamloops ، BC ، خارج می شوند

جت های مرغ Snowbird Force کانادایی که پس از یک سانحه مرگبار به مدت سه ماه در کملوپس ، قبل از میلاد زمین گیر شدند ، پرواز به پایگاه خود در Moose Jaw ، Sask را آغاز می کنند.

سرهنگ دوم ، افسر فرماندهی گفت ، دو فروند از این جت ها سه شنبه به پرواز در می آیند و انتظار می رود باقیمانده آنها هفته آینده بازگردند. دنیس باندت

جت های CT-114 Tutor از 17 مه در کملوپس حضور دارند.

مرغ های برفی به عنوان بخشی از عملیات الهام بخش ، درود به کانادایی ها و کارگران خط مقدم در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، در حال سفر به سراسر کشور بودند که بلافاصله پس از برخاستن یکی از جت ها سقوط کرد و در حیاط جلوی خانه شعله های آتش سوزی کرد.

سروان جین کیسی ، یک افسر امور عمومی با مرغ های برفی ، پس از بیرون راندن از هواپیما درگذشت. سروان ریچارد مک دوگال ، خلبان ، پس از بیرون انداختن دچار جراحات جدی شد.

محققان اعتقاد دارند اعتصاب پرنده دلیل احتمالی سقوط بوده است.

بانده گفت كه MacDougall “واقعاً خوب عمل می كند” و او اطمینان كامل به هواپیماهایی دارد كه توسط مهندسان بازرسی شده اند.

باند روز سه شنبه ضمن تشکر از حمایت جامعه از جامعه گفت: “ما وقت گذاشتیم تا بنشینیم و از طریق میکروسکوپ به همه چیز نگاه کنیم.”

وی افزود: “پشتیبانی زیاد چشمگیر بود و ما احساس کردیم که تا پایان زمان به فک موز طنین انداز است و به ما کمک کرد تا این دوره دشوار را پشت سر بگذاریم.”

نیروهای مسلح کانادا در تلاش است تا سلامتی و ایمنی همه را تأمین کند ، از ساکنان می خواهد برای دیدن پرواز جت ها به فرودگاه نیایند.

Kamloops Coun. بیل سارای گفت که این چند ماه دشوار برای شهر بوده است.

مرغ های برفی به عنوان بخشی از عملیات الهام ، درود به کانادایی ها و کارگران خط مقدم در طی بیماری همه گیر COVID-19 در حال سفر به سراسر کشور بودند. (جنیفر چرومکا / CBC)

سارای گفت که این شهر دوست دارد کاپیتان کیسی را به یادگار بگذارد و با وزارت دفاع ملی ، اسکادران و خانواده اش کار می کند.

وی گفت: “چه این یک پارک باشد ، چه یک خیابان نامگذاری کنید ، ما چیزی بیش از آنچه که در خاطره جنیفر کیسی قرار بگیرد را خواهیم پذیرفت.”

وی افزود: دیدن مرغ های برف برای برخی از ساکنان دشوار خواهد بود.

سارای گفت: “این برای بسیاری از ساکنین که در اطراف محل سقوط بودند تحت تأثیر قرار گرفت و تحت تأثیر قرار گرفت و تا به امروز برخی از آنها گفتند که هرگز مانند گذشته نخواهد بود.”

“این یک لحظه احساسی است.”