پرواز چارتر حیوانات خانگی گرفتار در همه گیر را به استرالیا می برد

یک پرواز کاملا حیوانی روز پنجشنبه در حالی وانکوور را ترک می کند که 69 حیوان خانگی را به استرالیا برمی گرداند و پس از آن که در هنگام شیوع بیماری همه گیر در کانادا گرفتار شدند ، به استرالیا برگشتند.

از زمان اعمال محدودیت های سفر COVID-19 در مارس ، حیوانات خانگی از صاحبان استرالیایی خود جدا شده اند.

سازماندهی این پرواز چارتر با هزینه ای بالغ بر 100000 دلار بیش از سه ماه به طول انجامید.

برونو مانسوتو ، مالک Worldwide Animal Travel که سازمان دهنده پرواز است ، گفت: “سرمایه گذاری عظیم برای مالک این است که حیوانات خانگی خود را به استرالیا بازگرداند. این منشور فعال باشد یا نه ، این یک کار گران است.

تصویر کولی قبل از پرواز به استرالیا در فرودگاه بین المللی YVR در ریچموند ، بریتیش کلمبیا در روز پنجشنبه ، 5 نوامبر 2020 به تصویر کشیده شده است. (بن نلمز / سی بی سی)

وی می گوید با طولانی شدن همه گیری ، گزینه های صاحبان در حال اتمام است و برخی احتمال جدا شدن از حیوانات خانگی خود را تا بهار سال آینده بررسی می کنند.

استرالیا هر حیوان زنده ای را از کانادا تحریم کرد. این کشور ورود حیوانات را به عنوان چمدانی که توسط افراد داخل کابین حمل می شود ، منع می کند ،

مانسوتو توضیح داد: “هنگامی که یک حیوان به استرالیا سفر می کند ، باید به عنوان بار آشکار وارد شود.”

علاوه بر هزینه پرواز ، مالکان باید هزینه های مختلف آزمایشات و دامپزشکی را قبل از ترک حیوان و همچنین هزینه هایی برای پوشش 10 روز قرنطینه هنگام ورود حیوانات خانگی به ملبورن بپردازند.

زنی پیش از انتقال به استرالیا در فرودگاه بین المللی YVR در ریچموند ، بریتیش کلمبیا در روز پنجشنبه ، 5 نوامبر 2020 ، از سگ خود خداحافظی کرد. (بن نلمز / سی بی سی)

دونی ساندرز می گوید ارزش هر پنی برای جک راسل تریر او است.

“چون آنها شادی ما هستند ، می دانید که آنها فقط یک عشق ناب هستند.”

40 سگ و 29 گربه طول پرواز را در محفظه حمل بار با جعبه های مخصوص خود ، بلوک یخ و بالشتک خود سپری می کنند اما برخی از صاحبان هنوز نگران هستند.

“بعداً وقتی برای همیشه او را رها می کنم می توانی من را گریه کنی.” مالک گفت جینا وونگ.

شوهر وونگ قبلاً به استرالیا نقل مکان کرده است و او سگشان کورا را به ملاقاتش می برد.

گرچه ممکن است ماه ها طول بکشد تا این پرواز انجام شود ، اما مانسوتو می گوید لغو پرواز لحظه آخری انجام نخواهد شد.

وی گفت: “این هواپیما از تورنتو در راه است.” “ما در حال برقراری ارتباط با ایر کانادا بوده ایم و در حال حاضر همه کارها انجام شده است. بدون تأخیر.”