پلیس می گوید غلظت غیر معمول زیاد فنتانیل در ویکتوریا “بسیار آزار دهنده” است

پلیس در ویکتوریا ، پیش از میلاد ، می گوید یک کیلوگرم فنتانیل کشف شده هنگام دستگیری ماه گذشته غیرمعمول قدرتمند بوده و می تواند وخیم تر شدن بحران بیش از حد استان را تشدید کند.

براساس بیانیه مطبوعاتی پلیس ، این تشنج پس از ماه ها تحقیق در مورد جرایم سازمان یافته در منطقه پایتخت صورت گرفت. مظنونی که گمان می رود در تجارت مواد مخدر نقش داشته در 21 اکتبر در بلوک 0 جاده دالاس دستگیر شد و پلیس در آن زمان فنتانیل را در اختیار گرفت.

“با استفاده از تجزیه و تحلیل بعدی ، این كیلوگرم ماده كنترل شده توسط بهداشت كانادا تأیید كرد كه غلظت 90 درصد فنتانیل وجود دارد كه نادر و بسیار آزار دهنده است.” کانور کینگ در بیانیه مطبوعاتی گفت.

“به طور معمول ، مشخص می شود که نمونه ها به طور متوسط ​​10 درصد فنتانیل دارند. در سال 2019 فقط یک نمونه در کانادا بالای 75 درصد آزمایش کرده است.”

کینگ خاطرنشان کرد که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 ، با این حال ، غلظت دارو در حال افزایش است و هفت نمونه تاکنون امسال غلظت بالای 75 درصد را آزمایش کرده اند.

کینگ گفت: “در میان همه گیر شدن بیش از حد مواد افیونی ، غلظت بالای خطرناک این فنتانیل کشف شده به مقدار زیاد ، بدون شک منجر به مرگ بیشتر خواهد شد.”

محققان اتهامات مربوط به قاچاق مواد مخدر را به همراه چهار نفر دیگر از سرزمین اصلی سفلی علیه مظنون توصیه می کنند.

پلیس می گوید یک کیلوگرم فنتانیل کشف شده در ویکتوریا ، قبل از میلاد ، ماه گذشته 90 درصد خالص بود. (اداره پلیس ویکتوریا)