چگونه در یک اطلاعیه کوتاه برای تخلیه آتش سوزی آماده شویم

چگونه در یک اطلاعیه کوتاه برای تخلیه آتش سوزی آماده شویم

میشل رید مالک یک مزرعه کوچک در حدود سه کیلومتری خارج از مک براید، بریتیش کلمبیا است و مانند بسیاری از افراد دیگر که در نزدیکی شهرداری زندگی می‌کنند، مجبور شد بعد از ظهر جمعه گذشته فرار کند زیرا دستور تخلیه برای آتش‌سوزی تِر کریک صادر شد.

رید پس از لغو دستور در روز یکشنبه به مزرعه خود بازگشت. او می گوید که به لطف برنامه تخلیه ای که تابستان گذشته تهیه کرده بود، توانست به سرعت خانه اش را در یک اطلاعیه کوتاه ترک کند.

او به مجری برنامه Carolina de Ryk گفت: «از آنجا که تابستان گذشته این کار را انجام داده بودم، امسال آن را سازماندهی نکردم، اما آن را در ذهنم داشتم، بنابراین برای من راحت‌تر بود که چیزهایی را که احساس می‌کردم مهم هستند، در دست بگیرم. CBC ها سپیده دم شمال در روز سه شنبه

“فقط یک برنامه بنویسید، و متوجه شوید که آیا حیوانات دارید. ببینید چه کسی می تواند بیاید و آنها را بگیرد، یا اگر یک تریلر دارید می توانید آنها را به کجا ببرید.”

توصیه Read برای افرادی که در حال حاضر در مناطق تحت هشدار تخلیه زندگی می کنند، به موقع است، مانند مواردی که به دلیل آتش سوزی های Red Creek و Boundary Lake در منطقه Peace در BC است.

مناطق منطقه‌ای در BC و استان همچنین وب‌سایت‌هایی را با اطلاعاتی در مورد آماده‌سازی برای تخلیه و چیزهایی که ممکن است نیاز داشته باشید یا نیاز به فکر کردن داشته باشید، نگهداری می‌کنند.

برخی از موارد موجود در کیت اضطراری پیشنهادی در وب سایت آمادگی اضطراری استان عبارتند از:

  • پول نقد در صورت حساب های کوچک.
  • یک کپی از طرح اضطراری خود و کپی اسناد مهم مانند اوراق بیمه.
  • کیت کمک های اولیه و داروها.
  • غذای فاسد نشدنی و چهار لیتر آب برای هر نفر در روز.
  • یک شارژر گوشی

یک دسته متن

برای صاحبان حیوانات خانگی و حیوانات مزرعه، استان استفاده از آن را توصیه می کند راهنمای آن برای نوشتن اطلاعات در مورد حیوانات – از جمله نژاد آنها، نگرانی های سلامتی، داروها و شماره ریزتراشه ها – و ارائه این جزئیات به اعضای خانواده و دوستانی که می توانند در مواقع اضطراری از حیوانات مراقبت کنند.

این استان همچنین به صاحبان آنها پیشنهاد می‌کند برای حیوانات خود کیسه‌ای تهیه کنند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • بند، نگهدارنده حیوان خانگی، پوزه یا مهار.
  • حامل حیوان خانگی.
  • غذای حیوانات خانگی برای سه روز تا یک هفته.
  • کپی سوابق واکسیناسیون
  • داروها و لوازم اولیه کمک های اولیه حیوانات خانگی.

این استان همچنین راهنماهای دیگری را در مورد چگونگی آمادگی برای تخلیه ارائه می دهد افراد دارای معلولیت و سالمندان.

رید می‌گوید که می‌توانست ببیند آتش به سرعت به مزرعه‌اش نزدیک می‌شود، زیرا از فاصله 15 کیلومتری به تنها پنج کیلومتری می‌رسید، اما آماده‌سازی که او در سال گذشته انجام داده بود، نگرانی و اضطراب زیادی را از بین برد و او توانست به سلامت به او برسد. خانه برادر در مک براید

“من فقط به نوعی “بوم، بوم، بوم” و همه چیز را مرتب کردم، و والدینم آنها را در کامیون من جمع کردند. سپس وسایل نقلیه را در جاده بیرون آوردیم، همه چیز آماده چرخیدن بود.”

تست سیستم هشدار اضطراری و ردیابی آتش سوزی

روز چهارشنبه، استان در ساعت 13:55 سیستم هشدار اضطراری BC را آزمایش می کند

در طول آزمایش، عموم مردم صدای هشدار را می‌شنوند و پیامی را در رادیو، تلویزیون و تلفن‌های همراه دریافت می‌کنند که نشان می‌دهد هشدار فقط یک آزمایش است و اطلاعاتی که در صورت اضطراری ارائه می‌شد.

برای پیگیری آتش سوزی های جنگلی در منطقه خود، BC Wildfire Service (BCWS) ارائه می دهد لیست تمام آتش سوزی های فعلی در استان و همچنین یک نقشه تعاملی که به شما امکان می دهد ببینید که آتش سوزی ها در کدام بخش نسبت به جوامع خاص در حال شعله ور شدن هستند.