کتاب مقدس گمشده طولانی با تاریخ خانوادگی فورت ساسکاچوان کشف شده در متل قبل از میلاد

ایوان رابینسون لحظه ای دور از دفع کتاب مقدس غبارآلود و فراموش شده بود ، وقتی دید که پاکت نامه ای از پشت آن بیرون زده است.

رابینسون اوایل این ماه داشت مشغول تمیز کردن انبار عقب مسافرخانه Sandman در Cache Creek ، قبل از میلاد بود ، وقتی کتاب قدیمی را بالای یک قفسه پیدا کرد. وقتی متوجه پاکت شد ، آماده بود کتابی را که مدتهاست رها شده رها کند.

این پاکت نامه توسط شخصی به نام نیل مک ایچرن از فورت ساسکاچوان امضا شده است. در داخل آن بود که آگهی های مطبوعاتی و اعلان های مربوط به اعضای خانواده از روزنامه ها بریده می شد.

رابینسون گفت: “من واقعاً شروع به جستجوی آن کردم و به اواسط کتاب مقدس رسیدم و اینک یک صفحه بود که همه این نامها و تاریخچه مک ایچرن را داشت. من فکر می کنم قدیمی ترین ورودی آنجا 1920 بود.

آگهی ترحیم نیل مک ایچرن ، پدربزرگ مارجی مک ایچرن لافرنیه ، در کتاب مقدس یافت شده است. (تهیه شده توسط Marjie McEachern Lafreniere)

رابینسون از همسرش فرانسیین کمک گرفت و هر دو جستجوی خود را آغاز کردند که به سرعت کتاب مقدس را به دست خانواده ای که به آن تعلق داشت بازگرداند.

فرانکین Fort Sask Informed را پیدا کرد ، یک گروه فیس بوکی برای منطقه و در مورد کتاب مقدس برای این گروه پست ارسال کرد. به زودی تلفن او با پاسخ روشن شد.

خواهرزاده بزرگش به مارجی مک ایچرن لافرنیه در مورد این پست گفت. وقتی لافرنیر دست خط را شناخت و نام پدربزرگش ، نیل را دید ، فهمید كه كتاب مقدس متعلق به خانواده او است.

لافرنیر امروز در چیس ، پیش از میلاد ، در نزدیکی دریاچه شوسوپ زندگی می کند ، اما قبلاً در فورت ساسکاچوان زندگی می کرد. خانواده وی در میان اولین موج مهاجران از پاری ساند ، اونت بود که در دهه 1800 به منطقه فورت ساسکاچوان آمدند.

لافرنیه که در Chase زندگی می کرد ، فقط 45 دقیقه با رابینسون در Kamloops فاصله داشت و پس از تماس با Francine ، ظرف چند ساعت گنجینه تاریخ خانوادگی را بدست آورد.

فرانسیین گفت: “این بسیار احساساتی بود ، همه ما اشک می ریختیم ، و بازگشت یک موروثی خانوادگی به کسی که برای او بسیار معنی دارد بسیار عالی بود.”

اکنون لافرنیر در تلاش است تا اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه خانواده خود جمع کند.

او هرگز پدربزرگش ، نیل را که در دهه 1940 درگذشت ، ملاقات نکرد. در زمانی که خانواده وی در آلبرتا اقامت گزیدند ، اقوام مدتهاست که از یکدیگر جدا شده اند.

او اکنون از اطلاعات موجود در کتاب مقدس برای ارتباط با اقوامی که هرگز ملاقات نکرده است استفاده می کند.

لافرنیر که با CBC مصاحبه کرد گفت: “این به نوعی همه ما را گرد هم خواهد آورد و ببینید که کجا می توانیم بفهمیم اکنون همه کجا هستند.” ادمونتون AM در جمعه.

“ما امیدواریم که این کتاب بسیاری از نقاط را به هم متصل کند.”

نیل مک ایچرن در مقابل پنج پسر خود زانو می زند. (تهیه شده توسط Marjie McEachern Lafreniere)

لافرنیر گفت که او قصد دارد کتاب مقدس را شخصاً به پسر عموی دوم خود در سنت آلبرت تحویل دهد که به اعتقاد او صاحب قانونی آن است.

او همچنین امیدوار است که روزی یاد بگیرد که چگونه کتاب مقدس در مسافرخانه Sandman به پایان رسید ، آنچه برای پدربزرگ او ، دونالد مک ایچرن ، که مدتها پیش از بقیه مک ایچرن جدا شد ، اتفاق افتاد و برادر ناتنی که او معتقد است چه شد او دارد.

آنها س questionsالاتی هستند که اگر ایوان رابینسون قبل از دور ریختن کتاب مقدس ، نگاه دوم نمی انداخت ، نمی پرسید.

لافرنیر گفت: “این چشمانم اشک می آورد که او این کار را نکرد.”

ادمونتون AM6:02بخشی از تاریخچه خانواده ، ذخیره شده در سطل زباله

قطعه ای از تاریخچه فورت ساسکاچوان – که تقریباً در زباله ها ریخته می شود. ما آن داستان را برای شما خواهیم آورد. 6:02