https://harfeakharpub.com/product-category/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-6040-%d8%ad%d8%b1%d9%81-%d8%a2%d8%ae%d8%b1/کدام فصل های زیست را برای کنکور بخوانیم؟

در کنکور 97 تعداد 569984 نفر در جلسه کنکور حاضر شدند و در کنکور 98 نیز تعداد 575484 نفر. اما صبر کنید. ما یک هدیه ویژه نیز برای شما داریم؛ در هر سطحی که باشید با یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان مشکلات شما را بررسی خواهیم کرد و با استفاده از تخصص خود بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهیم داد که با کمک آن ها می توانید سرنوشت کنکور خود را تغیر دهید؛ برای استفاده از این فرصت استثنایی همین الان عدد 2 را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا کارشناسان تحصیلی ما به سرعت به شما ارتباط برقرار کنند. در ادامه ارتباط فصل های زیست با یکدیگر را در اختیار شما قرار خواهیم داد و کامل به پاسخ سوال کدام فصل های زیست را باهم بخوانیم خواهید رسید. شاید معرفی زیست شناسی کنکور و بررسی اهمیت زیست در کنکور کار ساده و پیش پا افتاده و حتی مسخره ای باشد، اما در ادامه به تحلیلی از عملکرد داوطلبان کنکور در پاسخگویی به سوالات زیست را در اختیار شما قرار خواهم داد که توسط سازمان سنجش اعلام شده و بسیار معتبر است و در آنجا عملکرد به شدت بد و افتضاح داوطلبان را در این درس خواهید دید.

متاسفانه داوطلبان بدون آشنایی با اهمیت زیست شناسی در کنکور و ماهیت این درس و عدم آشنایی با نحوه مطالعه زیست کنکور اقدام به مطالعه آن میکنند و نتیجه آن آماری است که در حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور ادامه بررسی میکنیم. قبل از نوشتن این مقاله به دانسته های خود اکتفا نکردم و به جستجوی فصل های پر اهمیت زیست شناسی پرداختم و متاسفانه در تمامی منابع فقط فصل های تکراری نوشته شده بود به همین دلیل به سراغ دوست و استاد دوران دبیرستان خودم و یکی از بهترین اساتید زیست کنکور آقای یوسف محمدی رفتم و با مشورت ایشان مهمترین فصل های زیست برای کنکور را از هر سه پایه به گونه ای انتخاب کردیم که امکان طرح سوالات ترکیبی در آن ها کمتر از سایر فصل هاست. با توجه به نکات بالا فقط در صورتی که هیچ راه دیگری وجود نداشته باشد پیشنهاد ما این است که به سراغ مهمترین فصل های زیست برای کنکور بیایید که امروز در موسسه حرف آخر چند مبحث پر تست و تقریبا مباحث آسان زیست شناسی کنکور را به شما معرفی میکنیم و در ادامه نیز به شما آموزش خواهیم داد چگونه در کمتر از دو ماه کل زیست کنکور را مطالعه کنید پس تا انتها با ما همراه باشید و این مقاله جذاب را از دست حرف اخر ندهید.

اما مطالعه به ترتیب فصل های ترکیبی زیست شناسی نظام جدید سلیقه ای است و انجام این کار را به خود شما خواهیم سپارد که به ترتیب فصل های ترکیبی زیست کنکور بخوانید یا به ترتیب آموزش شیمی کنکور پایه. فصل های ژنتیک کنکور شامل فصل های 6 زیست سال یازدهم و 3 و 4 زیست سال دوازدهم میباشد. فصل های گیاهی زیست کنکور شامل فصل 6 و 7 زیست سال دهم و فصل 8 و 9 سال یازدهم میباشد. 1. سوالات زیست کنکور کاملا ترکیبی است و تضمینی وجود ندارد تنها با خواندن فصل های مهم زیست در کنکور به نتیجه مد نظر دست پیدا کنند. به صورت مختصر زیست شناسی را اینجا به شما معرفی میکنم اما اگر به دنبال اطلاعات کامل در مورد این درس هستید ویدیو بالا را از دست ندهید چون نکات کاملا نابی در آن آموزش داده شده است. ادامه این توضیحات را در ویدیو بالا مشاهده کنید.

مهمترین فصل های زیست کنکور یا مباحث اسان زیست در کنکور برای سال دهم عبارت است از فصل های 2 تا 5، در سال یازدهم عبارت است از فصل های 1 تا 5 و در سال دوازدهم هم مطالعه فصل های 4 و 5 و 6 و 8 توصیه میشود و داوطلبی که از فصل های بالا تعداد کمتری را مطالعه کند شانس قبولی او به شدت کم خواهد شد. اما در قسمت قبل هم تاکید کردیم که زیست شناسی درسی کاملا ترکیبی است و به راحتی میتوان بین فصل های مختلف آن ارتباط ایجاد کرد و سوالات ترکیبی طرح کرد. با ضریب جایگاه اول را از این حیث به خود اختصاص داده است و سوال از بودجه بندی کنکور را به خود اختصاص داده است. به صورت کامل این موضوع را در مقاله تعداد سوالات هر فصل زیست در کنکور توضیح دادیم و در اینجا به صورت مختصر نیز به آن اشاره ای میکنیم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مهمترین فصل های شیمی کنکور .