اداره خدمات مالی بریتیش کلمبیا “جریمه مهم” را علیه زن کاملوپس صادر کرد

اداره خدمات مالی BC بزرگترین جریمه خود را تا به امروز علیه یک زن Kamloops در بریتیش کلمبیا صادر کرده است که می گوید از دستور توقف خدمات مدیریت املاک اجاره ای بدون مجوز پیروی نکرده است.

این مقام می گوید کتی آلینا باکر مدیریت املاک اجاره ای غیرمجاز را برای 10 ملک در شهر بین دسامبر 2019 و اوت 2022 ارائه کرده است.

در این بیانیه آمده است که باکر به پرداخت 125000 دلار جریمه و نزدیک به 55000 دلار برای تحقیقات و هزینه های استماع محکوم شده است.

این آژانس می‌گوید عوامل تشدیدکننده تصمیم خود شامل ادامه مدیریت املاک پس از اطلاع از تحقیقات و «عمداً نادیده گرفتن» دستور توقف بوده است.

“صاحبان و مستاجران در معرض خطر”: محقق

بیکر، که 30 روز فرصت دارد تا نسبت به این تصمیم تجدید نظر کند، نمی توان فوراً برای اظهار نظر تماس گرفت.

این مقام آن را یک “جریمه تاریخی” نامید که پس از به روز رسانی قوانین برای افزایش حداکثر مجازات برای سوء رفتار به 250,000 دلار اعمال می شود.

راحیل همایون، مدیر تحقیقات این مقام، در بیانیه‌ای می‌گوید که این جریمه “پیام واضحی را ارسال می‌کند که عدم رعایت دستور و همکاری نکردن با تحقیقات قابل تحمل نخواهد بود.”

وی گفت: «افراد بدون مجوز و مشارکت غیرقانونی آنها در ارائه خدمات املاک و مستغلات، مالکان و مستاجران را در معرض خطر قرار می دهد، به ویژه در مورد حفاظت از سپرده ها یا اجاره.

این خطرات در بازار رقابتی اجاره افزایش می‌یابد، جایی که مدیران املاک اجاره‌ای غیرمجاز ممکن است در اعمال ناعادلانه شرکت کنند و متأسفانه امکان مراجعه برای مستاجران تحت تأثیر محدود است.»