ادعاهای افشاگران منجر به محدودیت در هزینه ها ، بررسی خرید ماسک صورت در PHSA می شود

یک بررسی هزینه ها در اداره خدمات بهداشت عمومی BC پیش از این توصیه های زیادی ارائه داده است ، از جمله اینکه یک مشاور مستقل به دنبال “خرید مشکل” تجهیزات حفاظت شخصی است.

وزیر بهداشت آدریان دیکس دستور داد فوراً سو of مصرف ادعایی توسط مقامات بررسی شود پس از اینکه سی بی سی نیوز نگرانی های مطرح شده توسط منابع مختلف را مطرح کرد.

افشاگران این مقام را متهم كردند كه 7 میلیون دلار برای خرید ماسك صورت غیرقابل استفاده از چین صرف كرده است. صدها هزار دلار برای بازسازی های غیرضروری در دفاتر اجرایی. و ده ها هزار دلار برای وعده های غذایی عالی برای مدیران و کارکنان آنها.

دیکس روز جمعه در بیانیه ای گفت: “من به صراحت اعلام کردم که اعتماد عمومی به PHSA و به طور کلی مدیریت سیستم بهداشتی BC بسیار مهم است.”

دیکس در بیانیه گفت که توصیه های معاون وزیر بهداشت را پذیرفته است ، از جمله:

  • محدودیت در هزینه های داخلی PHSA بدون تصویب معاون وزیر.
  • “بازنگری و تازه سازی” سیاست های مربوط به برنامه ریزی سرمایه داخلی که توسط وزارت بهداشت تکمیل می شود.
  • محدودیت های تغییرات اجرایی ارشد توسط مرجع بدون تأیید معاون وزیر.
  • مروری بر سیاست های هزینه جلسات تجاری این مرجع و هر مرجع بهداشت منطقه ای.

دیکس همچنین گفت که یک مشاور شخص ثالث استخدام خواهد شد تا نگرانی ها در مورد چگونگی رسیدگی مقامات به “خرید مسئله دار” تجهیزات حفاظت شخصی “برای کمک به بازگرداندن اعتماد عمومی به PHSA و رهبری آن” را استخدام کند.

یک تابلوی درب دفتر مرکز خدمات بهداشتی استانی پیش از میلاد واقع در مرکز شهر ونکوور ، به بازدیدکنندگان اطلاع می دهد که در هنگام بازسازی دسترسی محدود است. یک افشاگر با آگاهی از آژانس ، ادعا می کند که وی صدها هزار دلار صرف نوسازی غیرضروری در دفاتر اجرایی خود در میان هزینه های گزاف دیگری کرده است که قرار بود برای مبارزه با بیماری همه گیر باشد. (اریک رانکین / CBC)

تیم تأثیرگذاری سی بی سی ونکوور در مورد داستان هایی که مردم جامعه محلی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد تحقیق می کند و گزارش می دهد و تلاش می کند تا افراد ، م institutionsسسات و سازمان ها را مورد بازخواست قرار دهد. اگر برای ما داستانی دارید ، به ایمیل impact@cbc.ca ایمیل کنید.