افراد قبل از کشتی: مدیر عامل جدید BC Ferries اولویت های خود را مورد بحث قرار می دهد

سه چیز وجود دارد که تقریباً هر فرد در جنوب غربی بریتیش کلمبیا از آن استفاده می کند: آب و هوا، Canucks و BC Ferries.

“هر کس نظری در مورد چگونگی آن دارد [we] نیکلاس خیمنز که یک ماه پیش مدیر عامل شرکت بی سی فریز شد، گفت: چرا ما آنطور که باید اجرا نمی کنیم.

بینش زیادی از این نظرات وجود دارد، اما آنها از جایی می‌آیند که می‌خواهند این چیزها موفقیت‌آمیز باشد، و این خود چیزی است که من فکر می‌کنم ما باید خود را مهار کنیم و به آن بچسبیم.»

با 39 کشتی که جوامعی به بزرگی مترو ونکوور و کوچکی به اندازه اوشن فالز (جمعیت: حدود 50 نفر) را به هم متصل می‌کنند، هرکس بسته به محل زندگی خود، شکایت کمی متفاوت از BC Ferries دارد.

با این حال، در سال‌های اخیر، این سازمان که به طور مستقل مدیریت می‌شود – و در عین حال تحت مالکیت استانی است – با آب‌های خشن‌تری نسبت به معمول مواجه شده است: کمبود نیروی انسانی و لغو سفرها منجر به اخراج مدیرعامل سابق مارک کالینز در ژوئیه گذشته شد، و این شرکت برای بازگرداندن سطح خدمات به کشتی‌های خود تلاش کرده است. به جایی که قبل از بیماری همه گیر بودند، علیرغم افزایش تعداد مسافران.

جیمینز در اولین مصاحبه عمیق خود از زمانی که یک ماه پیش مدیرعامل شد، گفت: «همه می‌دانند که همه آژانس‌های حمل‌ونقل از طریق کووید بسیار بسیار سخت آسیب دیده‌اند و واقعاً در روند بهبودی با مشکل مواجه شده‌اند.

“ما نمی‌توانیم دست‌هایمان را فشار دهیم که کووید اتفاق افتاد. این اتفاق افتاد. بنابراین، واقعاً، این همان کاری است که اکنون انجام می‌دهیم.”

نسخه اولیه8:12مترو مهم است: BC Ferries یک مدیر عامل جدید دارد – و او می خواهد کشتی را بچرخاند

مدیرعامل جدید بی‌سی فریز کیست و آیا می‌تواند کشتی این سازمان را بچرخاند؟ جاستین مک الروی از CBC با مشاهدات خود به ما می پیوندد.

از یک میدان مین حمل و نقل به میدان مین دیگر

قبل از بی‌سی فریز، جیمینز مدیرعامل شرکت بیمه بی‌سی‌سی (ICBC)، ارائه‌دهنده بیمه عمومی خودرو استان بود – سازمان دولتی دیگری که با مجموعه پیچیده‌ای از سؤالات حمل‌ونقل سروکار دارد، که اغلب توسط مردم بدگویی می‌شود.

او اذعان می‌کند: «این در آب بازی نمی‌کند، اما… خیلی به من نشان می‌دهد که چگونه تجربه مشتری را درک می‌کنم».

“شما خدمات عمومی و ارزش و انتظاراتی که مشتریان ما از ما دارند را درک می کنید. آنها بالا هستند و باید بالا باشند.”

اگر در سال‌های اخیر انتقاد مشترکی از BC Ferries از سوی افراد داخلی وجود داشت، این بود که این سازمان انرژی خود را بر روی زیرساخت‌ها متمرکز کرد – مواردی مانند ساخت کشتی‌های جدید و ارتقاء پایانه‌ها – به قیمت تمرکز بر خدمات مشتری و روحیه کارکنان.

شاید به همین دلیل است که جیمینز بارها و بارها تاکید می کند که تحت رهبری او، BC Ferries بر روی چیزهایی غیر از زیرساخت تمرکز خواهد کرد.

او گفت: “اولویت فوری باید مردم باشند. مطلقاً هیچ سوالی وجود ندارد.”

“ممکن است در مورد قایق ها و پایانه ها باشد، اما اساساً در مورد مردم است. بنابراین این چیزی است که من می خواهم مشتریان ما بدانند که ما در حال سرمایه گذاری در آن هستیم.”

در مورد بوفه چطور؟

اما در یک سطح ملموس چگونه به نظر می رسد؟

برای کمبود کارکنان، جیمینز اذعان می‌کند که دستمزدها راکد است و باید کارهای بیشتری انجام شود تا کارگران متخصصی که خواهان انعطاف‌پذیری بیشتری در محل و میزان کار خود هستند، حفظ شود. او همچنین می‌خواهد حمل‌ونقل کانادا را تحت فشار قرار دهد تا مجوزهای سریع‌تری را به مهاجران اخیری که مجوز کار دریایی در کشورهای دیگر دریافت کرده‌اند، بدهد.

او گفت: «همه آنها در این لحظه موفق نخواهند شد، اما در درازمدت… ما شاهد یک تغییر اساسی واقعی در نحوه تفکر ما در مورد مردم خواهیم بود».

“آنچه من در دو هفته اول حضورم در شرکت می بینم، تمایل واقعی و باز بودن برای به چالش کشیدن برخی از رویکردهای تاریخی ما در مورد نحوه کارکنان است.”

این تغییرات، در تئوری، به معنای کمبود کارکنان کمتر، لغو کمتر و باز شدن مداوم خدماتی است که اغلب در سه سال گذشته به دلیل کمبود کارکنان بسته شده‌اند.

خوب، حداقل برخی از خدمات.

جیمینز در پاسخ به این سوال که آیا بوفه اقیانوس آرام دوباره باز خواهد شد، گفت: “ما عاشق بوفه هستیم. ما عاشق این هستیم که مردم بوفه را دوست دارند.”

“اما این چالش برانگیز است. اگر قرار است در صورت لغو سفرهای دریایی، بقیه کسب و کارمان را در معرض خطر قرار دهد، نمی‌توانیم یک بوفه داشته باشیم… بنابراین این چیزی است که ما به آن نگاه می‌کنیم. می‌توانیم درباره آن بیشتر بگوییم. خیلی زود.”

صدها اتومبیل در یک روز آفتابی منتظر یک کشتی BC هستند.
مسافران در مسیرهای کشتی به دنبال افت در طول همه گیری، در سطح بی سابقه ای قرار دارند که زمان انتظار و تاخیر در کشتیرانی را تشدید می کند. (بن نلمز/سی بی سی)

از اتحاد

تاکنون، پاسخ اتحادیه BC Ferries نسبت به Jiminez مثبت بوده است.

پائولا وایت، معاون استانی اتحادیه کارگران کشتی و دریایی بی‌سی‌سی، گفت: «به نظر می‌رسد نیکلاس با آنچه ما به آن عادت کرده‌ایم بسیار متفاوت است».

“گاهی اوقات افرادی که در آن موقعیت‌ها هستند ممکن است کمی از کارمندان جدا باشند… اما به نظر می‌رسد که او اصلاً چنین چیزی را نداشته است. بنابراین من فکر می‌کنم که ما نسبت به این تغییر که امیدواریم رخ دهد محتاطانه خوشبین هستیم. او قطعاً گوش می‌دهد.”

این لحن ممکن است پس از یک مذاکره چانه زنی جمعی تغییر کند. با این حال، این نشان می دهد که چگونه جیمینز در خلوت نیز بر مردم تمرکز می کند.

اینکه آیا این سبک می تواند قایق استعاری BC Ferries را تغییر دهد یا خیر، باید دید. اما اگر هیچ چیز دیگری نباشد، او از چالش و بررسی دقیق لذت می برد.

وی گفت: کشتی ها در این استان سابقه مهمی دارند و کاملاً در بافت اقتصادی و اجتماعی ما تنیده شده است.

«پتانسیل و تعهد زیادی در داخل دولت، هیئت‌های مدیره و مدیریت ما وجود دارد تا [a recovery] انجام شد… این چیزی است که می خواستم برای آن ثبت نام کنم.”