انسان قبل از میلاد پس از نقض مجازات برای جرایم نفرت ستیز یهودی با شرایط سختی روبرو می شود

یک فرد قبل از میلاد که به جرم نفرت آنلاین محکوم شده است ، پس از نقض شرایط مجازات خود ، با قوانین سختگیرانه جدیدی در بیان عمومی خود روبرو شده است.

آرتور توپام ، كه نشریه ای را از خانه روستایی خود در نزدیكی شهر داخلی كوسنل اداره می كرد ، در سال 2015 به دلیل برقراری بیانیه های آنلاین كه عمداً موجب نفرت از مردم یهود می شد ، محكوم شد.

به عنوان بخشی از حکم وی ، توفام از انتشار یا ارسال علنی اطلاعات در مورد “اشخاصی که از مذهب یهود یا منشأ قومی هستند” منع شد.

اما در ماه اکتبر ، یک قاضی دادگاه استان حکم داد که توپام شرط ایجاد پست های جدید من در طول سال 2018 را نقض کرده است.

اواخر هفته گذشته ، قاضی توپام را به دلیل تخلف به 30 روز حبس مشروط و سه سال آزادی مشروط محکوم کرد و شرایط سختگیرانه جدیدی را در پست های عمومی توپام قرار داد.

“ران اوکاشی” از B’nai Brith ، “عدالت برآورده شد”. “برای این نوع اقدامات قیمتی پرداخت شده است. (بنای بریت / مشارکت کننده)

تا سه سال آینده ، توپهام از انتشار یا چاپ علنی هرگونه مراجعه و اطلاعات در مورد تلمود ، صهیونیسم ، اسرائیل و دین یهود ، قومیت یا مردم ممنوع است.

همچنین ارسال اسامی افرادی که می داند از نژاد یهودی هستند ، توفام ممنوع است.

طبق اسناد دادگاه ، وی همچنان مجاز است علناً از همسر و خانواده خود نام برد اما قومیت یا اصل آنها را ذکر نکند. در جریان محاکمه اصلی خود ، توپام به دادگاه گفت همسرش یهودی است.

علاوه بر شرایط سه سال مشروط ، توفام 30 روز حبس مشروط را تحمل می کند ، با یک قانون منع رفت و آمد شبانه و الزام به ماندن در قبل از میلاد. او همچنین داشتن اسلحه ، مشروبات الکلی یا الکل را نیز ممنوع کرده است.

ران اوکاشی ، مدیر ملی با B’nai Brith ، یک گروه مدافع یهودی ، که از نزدیک پیگیر پرونده است ، گفت: “عدالت برآورده شده است.”

اوكاشی گفت: “این به عنوان یك عامل بازدارنده برای دیگران عمل می كند ، زیرا متوجه می شویم كه عواقبی در پی دارد ، هزینه ای نیز باید پرداخت شود.”

پاول فروم که خود را “ملی پوش سفیدپوست” معرفی می کند ، به صندوق دفاعی آرتور توپام کمک می کند و برای شرکت در دادگاه سال 2015 تاپهام به کوسنل سفر می کند. (بتسی ترامپنر / سی بی سی)

وی گفت: “محدودیت هایی برای آزادی بیان وجود دارد و ترویج نفرت علیه گروه های قابل شناسایی مجاز نیست.” “به این فرد فرصت داده شده است تا اینگونه رفتار نكند.”

Topham که یک معلم بازنشسته بود و اکنون در 70 سالگی است ، برای اولین بار در سال 2012 متهم شد. بر اساس شواهد در دادگاه وی ، وب سایتی که وی تولید می کرد دارای پست های مکرر با تئوری های توطئه ضد یهودی و اهریمن مردم یهود بود.

آرتور توپام برای محکومیت در مورد محکومیت جنایات نفرت خود در سال 2017 وارد دادگاه کوسنل شد. او از آن زمان به دلیل نقض شرایط مجازاتش محکوم شد. (Wil Fundal / CBC News)

در دادگاه اصلی خود در سال 2015 ، وكیل Topham استدلال كرد كه این نوشته ها هجو سیاسی است ، خشونت تحریك نمی كند و شامل مطالبی است كه به راحتی می توان در آمازون سفارش داد.

پرونده Topham اولین پیگرد قانونی جنایات نفرت در قبل از میلاد در تقریباً یک دهه گذشته بود.

این حمایت از انجمن آزادی های مدنی انتاریو ، که طرفدار آزادی بیان است ، و همچنین “ملی گرایان سفیدپوست” خود خوانده ، که در دادگاه هیئت منصفه توپام در دادگستری کوسلن ، 700 کیلومتری شمال شرقی ونکوور شرکت داشتند ، حمایت کرد.

پاول فروم به بودجه دفاعیات توپام کمک کرد و دادگاه خود را از طریق وبلاگ های ویدیویی از کسنل پوشش داد. مونیکا شفر ، که به دلیل انکار هولوکاست در آلمان به زندان پرداخت ، در دادگاه نیز حضور یافت.