اپراتورها “نابود شدند” زیرا سالن های سینما قبل از میلاد تحت محدودیت های جدید دوباره تعطیل شدند: مدیر انجمن

به سالن های سینما در سراسر استان گفته شده است که تحت آخرین محدودیت ها مجدداً تعطیل شوند تا از گسترش COVID-19 در میان جهش فزاینده موارد جلوگیری کنند – و این صنعت می ترسد بسیاری از آنها در یک تعطیلی دوم زنده نمانند.

آخرین محدودیت ها حداقل تا 7 دسامبر از همه اجتماعات جامعه داخلی و خارجی ممنوع است. این بدان معناست که هیچ اجلاسی ، نمایش تئاتر ، کنسرت موسیقی یا نمایش فیلم در تئاتر برگزار نمی شود.

Cineplex ، بزرگترین اپراتور تئاتر سینما در کانادا ، سینما های خود را در ماه مارس تعطیل کرد اما با اعمال محدودیت های جدید در پایان تابستان دوباره افتتاح شد.

دیگر سالن های تئاتر مستقل بازگشایی شدند اما تلاش کردند تا زنده بمانند زیرا استودیوهای بزرگ اکران را به تأخیر می اندازند یا آنها را مستقیم به جریان می اندازند.

کن چارکو ، صاحب تئاتر مستقل Dunbar و مدیر انجمن تئاتر فیلم کانادا ، می گوید این تعطیلی ها با بسیاری از پروتکل های ایمنی که تئاترها در پاسخ به COVID-19 اجرا کرده اند ، مغایرت دارد.

چاركو در گفتگو با گلوریا ماكارنكو ، میزبان برنامه CBC ، گفت: “ما همه آنچه را كه ارگانهای مختلف قانونگذاری ملزم به انجام آن هستند ، انجام داده ایم و هم اكنون اطلاعات بسیار متناقضی درباره آنچه باید انجام دهیم ، بدست می آوریم.” در ساحل.

چارکو گفت که ظرفیت خود را در تئاتر Dunbar از 400 نفر به 40 مهمان و سپس بعدا 24 مهمان کاهش داد.

وی گفت: “ما 12 فوت بین مردم فاصله داریم و فاصله اجتماعی آن چنین است.” “ما امن ترین مکان را برای کسی فراهم می کنیم تا بتواند کاری را انجام دهد که از خانه خارج شود ، که برای روح و روان شما نیز مفید است.”

چارکو می گوید دیگر اپراتورهای تئاتر با انجمن تئاتر فیلم در اثر تعطیلی ها “به خصوص پس از یک فصل سخت تابستان” ویران شده اند. مانند دیگر تئاترها ، تئاتر Dunbar به طور قابل توجهی به فروش غیر واقعی پاپ کورن و دونات روی آورده است تا درآمد از دست رفته را جبران کند.

به گفته وی ، بسیاری از مالکان منتظر هجوم زمستانی کریسمس بودند که طی آن معمولاً حدود 35 درصد از درآمد خود را کسب می کنند.

“بسیاری از سالن ها ، به ویژه تئاترهای مستقل که تعطیل شدند ، ممکن است افتتاح نشوند [again]،” او گفت.

“ما در بهترین زمانها در تلاش هستیم تا بتوانیم آن را باز نگه داریم.”