اگر در مسابقه ای برنده شوید، می توانید با 1000 دلار صاحب این نانوایی Kamloops شوید

یک جفت نانوا در Kamloops، بریتیش کلمبیا، آماده می شوند تا کلاه سرآشپز خود را آویزان کنند و کسب و کار خود را به نسل بعدی صاحبان نانوایی بسپارند، اما آنها به روشی غیرعادی این کار را انجام می دهند.

رابین و شاون هیلی، صاحبان اروین Fine Baking & Delicatessen، قصد دارند جانشین خود را از طریق مسابقه ای بیابند که مهارت های پخت و ذکاوت تجاری نامزدها را در نظر می گیرد.

رابین هیلی گفت: «در یک دنیای عالی، این کسی است که عاشق تجارت باشد و به کیفیتی که ما داریم متعهد باشد.

اروین یک موسسه کاملوپس است که در شمال پل قرمز در امتداد مسیر کوه پل قرار دارد. هیلی ها نانوایی را که در سال 1971 تاسیس شد، از صاحبان اصلی آن در سال 2008 خریداری کردند. در حالی که در سال 2017 از مرکز شهر به مکان فعلی خود نقل مکان کرد، همچنان یکی از محبوب ترین های محلی باقی مانده است.

ویترین فروشگاه Erwin's Fine Baking & Delicatessen
Erwin’s Fine Baking & Delicatessen در یک منطقه صنعتی در شمال مرکز شهر Kamloops واقع شده است. (ارسال شده توسط Erwin’s Fine Baking & Delicatessen)

جک جونز مشتری قدیمی به CBC گفت: “من فردی هستم که به نان خوب علاقه دارم.”

“من خمیر مایه آنها را دوست دارم … اما آنها نان های خوب دیگری نیز درست می کنند، نان باگت آنها و غیره.”

هاوی ریمر، مدیر اجرایی انجمن بهبود کسب و کار مرکزی کاملوپس، گفت: «ساندویچ‌های آن‌ها در رتبه دوم قرار دارند.

دو نفر با پیش بند جلوی جعبه های نانوایی ایستاده اند
رابین و شاون هیلی، صاحبان کنونی اروینز Fine Baking & Delicatessen در Kamloops، BC، مسابقه ای را برای یافتن جانشینان خود راه اندازی کرده اند. (ارسال شده توسط Erwin’s Fine Baking & Delicatessen)

چگونه کار می کند

اکثر مردم به فروش کسب و کار نگاه می کنند، اما هیلی ها بیشتر مردم نیستند.

رابین گفت: “ما شاهد تلاش صاحبان مشاغل دیگر برای فروش مشاغل خود بوده ایم. برخی از آنها 18 یا 19 سال است که آنها را در بازار داشته اند.” و افزود که انجام این کار از طریق یک مسابقه به آنها زمان بیشتری برای انتقال می دهد. تجارت به شخص دیگری

ما همچنین می‌خواهیم افراد بعدی واقعاً روی زمین محکم باشند و بدهی‌ها قاتل کسب‌وکارها هستند. اگر بدهی‌تان خالی از بدهی هستید، می‌توانید به اقتصاد واکنش نشان دهید، فرصت‌های جدیدی را به دست آورید. ممکن ها.”

پای تازه
Erwin’s Fine Baking & Delicatessen به فروش نمی رسد، اما صاحبان آن به دنبال شخصی هستند که مسئولیت آن را بر عهده بگیرد. (ارسال شده توسط Erwin’s Fine Baking & Delicatessen)

برای شرکت، صاحبان نانوایی امیدوار باید ساکنان کانادا بالای 19 سال باشند، و مقاله ای بنویسند و توضیح دهند که چرا سزاوار این کار هستند، از جمله جزئیات مربوط به نانوایی و تجربه تجاری خود.

هیلی ها ورودی ها را بررسی کرده و نمره می دهند و 10 فینالیست برتر توسط متخصصان مورد اعتمادشان برای انتخاب برنده ارزیابی می شوند.

هزینه ورود

نامزدها باید 1000 دلار هزینه ورود بپردازند و حداقل 500 نفر باید برای ادامه مسابقه شرکت کنند. مالکان می گویند که هزینه و حداقل ورودی ها برای کمک به بازگرداندن پولی است که اگر کسب و کار را به روش سنتی می فروختند، به دست می آوردند.

رابین گفت: “ما احساس کردیم که هزینه ورودی 1000 دلاری به اندازه کافی بالا تعیین شده است تا مطمئن شویم افرادی که وارد می شوند واجد شرایط هستند و مهارت لازم را دارند.” اما، او گفت، نه چندان بالا که مانع از درخواست مردم شود.

اگر در طول شش ماه آینده ورودی های کافی دریافت نکنند، 1000 دلار کمتر از هزینه های پردازش درخواست به شرکت کنندگان بازپرداخت می شود. اگر مسابقه برگزار شود، نامزدها در صورت برنده نشدن پول خود را پس نخواهند گرفت.

“تا حدودی نوع دوستانه”

دیوید کارتر، دانشیار تدریس در بخش مدیریت گردشگری در دانشگاه تامپسون ریورز، گفت که این رویکرد برای یافتن مالک جدید “بسیار جذاب” است.

“من قبلاً چنین چیزی ندیده بودم. به نظر می رسد چیزی از یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی باشد، مثل اینکه اگر در مسابقه برنده شوید، آنها می خواهند کارخانه شکلات سازی را تصرف کنند.”

او گفت که پیدا کردن مالک جدید از طریق مسابقه باعث ایجاد سر و صدا در اطراف نانوایی می شود که بسیار ارزشمند است.

کارتر خاطرنشان کرد که اگرچه هیلی ها لزوماً از این مسابقه سود نخواهند برد، مالک آینده از این مسابقه سود خواهد برد.

او گفت: «این تا حدودی نوع دوستانه است.

سپیده دم کملوپس7:44نانوایی کاملوپس مسابقه ای را برای فروش کسب و کار راه اندازی کرد

هزار دلار، و مهارت هایی که می توانید با آن هماهنگ کنید و می توانید مالک جدید نانوایی اروین در کاملوپس باشید. این شرکت به تازگی یک مسابقه با کل کسب و کار به عنوان جایزه راه اندازی کرده است.