ایمی چالش مهندسی را برای الهام بخشیدن به دختران در STEM راه اندازی می کند

جام چالش آمی مجموعه‌ای از مسابقات است که در سراسر بریتانیا برای الهام بخشیدن به دختران مناطق محروم در مشاغل STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضی) با چالش‌های مهندسی، همزمان با روز جهانی زنان در مهندسی برگزار می‌شود.

به گزارش از فارسی کلاب:در حالی که دختران به اندازه پسران در مورد موضوعات STEM در مدرسه مطالعه می کنند (که 48٪ از کل ورودی های STEM در GCSE را تشکیل می دهد)، تنها 24٪ از نیروی کار STEM در بریتانیا زن هستند.

 

این رقابت که پنج سال پیش به عنوان روز مشارکت در مشاغل توسط کارکنان Amey مستقر در بیرمنگام ایجاد شد، به مدارس متعددی در وست میدلندز تبدیل شد. در سال 2022، بیش از 300 دختر از 14 مدرسه در سراسر بریتانیا در رویدادهای چالش مهندسی شرکت خواهند کرد.

 

مشکلات مهندسی برای مقابله شامل طراحی پل بر اساس یک نمونه واقعی از ریزش پل و طراحی مدرسه آینده است.

در جام چالش، دختران 13 تا 15 ساله وظیفه دارند یک مشکل مهندسی واقعی را حل کنند. دختران به تمام جنبه‌های یک پروژه مهندسی از جمله برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی و مدیریت ریسک نگاه می‌کنند و روز با ارائه تیم‌ها به هیئت داوری به اوج خود می‌رسد. بیش از 150 مربی الهام بخش از Amey، مشتریان و شرکای آن برای راهنمایی و حمایت از دختران در طول روز حضور خواهند داشت.

 

“من در مورد استعدادهای جوانی که اکنون فرصت های در دسترس آنها را در صنعت ما می بینند هیجان زده هستم.”

لیزا اینگرام، رئیس بهبود کسب‌وکار در آمی، پس از مشاهده کمبود آرزو، فرصت‌ها و الگوهای نقش زن در طی بازدید از مدرسه دخترش، جام چالش را شروع و توسعه داد.

 

او گفت: «هر سال از تخیل و اشتیاق دخترانی که با آنها ملاقات می‌کنیم الهام می‌گیرم و همه داوطلبان از شرکت در آن رضایت زیادی کسب می‌کنند. انرژی و خلاقیت همه افراد درگیر هرگز از الهام بخشیدن به من باز نمی ماند. خیلی خوب بود که بعد از دو سال تعطیلی دوباره به آن بازگردیم و ما در حال برنامه ریزی برای بزرگتر و بهتر شدن در سال آینده هستیم.”

 

امیلی دیویس، مدیر Social Impact، ایمی، اضافه کرد: «جام چالش راهی عالی برای باز کردن چشمان جوانان به همه امکانات در بخش‌های ما است. ما قبلاً چند رویداد باورنکردنی در این هفته داشته‌ایم و من در مورد استعدادهای جوانی که اکنون فرصت‌های در دسترس آنها را در صنعت ما می‌بینند هیجان‌زده هستم.”

 

جام چالش تا سپتامبر ادامه خواهد داشت و چالش‌های مهندسی برای الهام بخشیدن به دختران جوان و ادامه رسیدن به برابری در این بخش ارائه می‌کند.

منبع : اموزش اتوکد