این روز خانه باز و بانک غذا CBC است! تاکنون 283995 دلار برای نیازمندان جمع آوری شده است

برای بیش از سه دهه ، سالانه CBC Vancouver Open House و بانک غذا ، پول برای نیازمندان جمع آوری کرده است و این سنت جمعه ادامه دارد – با یک پیچ و تاب و ارتقا safety ایمنی.

امسال ، جشن های جمع آوری کمک هزینه شده است ، بنابراین شما می توانید پخش های ویژه را تماشا کنید ، به طور مجازی با میزبانان مورد علاقه خود در CBC بریتیش کلمبیا ملاقات کنید ، و همه از راحتی منزل خود به Food Banks BC کمک مالی کنید.

می توانید در مورد برنامه نویسی روز و نحوه شرکت در cbc.ca/foodbankday اطلاعات بیشتری کسب کنید.

از ساعت 6 صبح PT ، این رویداد قبلاً 283،995 دلار جمع شده بود.

در سال 2019 ، بیش از 1 میلیون دلار جمع آوری شد که مجموع 33 ساله را به 10 میلیون دلار رساند – و در این سال ، این نیاز بیش از هر زمان دیگری است.

از زمان آغاز همه گیری ، بیش از 50 درصد از بانک های مواد غذایی استان افزایش تقاضا را گزارش کرده اند.

امسال نمی توانید به خانه ما بیایید ، اما ما می توانیم (عملا) به خانه شما بیاییم. (مگی مک فرسون / CBC)

بسیاری از ما از نظر اقتصادی تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته ایم ، و ما را در روش هایی که ممکن است به طور سنتی کمک کنیم محدود می کند. اما فرصتهای زیادی برای گسترش سخاوت و مهربانی جدا از کمکهای مالی وجود دارد.

CBC Vancouver علاوه بر جذب سرمایه برای بانک های مواد غذایی محلی ، برای سال 2020 اقدامات مهربانی در جامعه را برای گسترش حسن نیت و تشویق در یک فصل تعطیلات به ویژه چالش انگیز تشویق می کند.

برای ایده ها و الهام گرفتن از عمل سخاوتمندانه خود ، به اینجا بروید.

همچنین می توانید به وب سایت Food Banks BC مراجعه کنید تا بانک های غذایی محلی خود را پیدا کرده و در مورد فرصت های داوطلبانه موجود در جامعه خود اطلاعات کسب کنید.