این والدین می گویند که زندان پس از شکست سیستم درمانی اعتیاد قبل از میلاد برای فرزندشان ، امن ترین مکان برای فرزندشان است

در اوایل پاییز ، شینا و مارک اراوت در دادگاه ویکتوریا ، قبل از میلاد مقابل قاضی ایستادند و خواستار نگهداری پسرشان در زندان شدند.

اروتی ها که در Saanich ، قبل از میلاد زندگی می کنند ، 9 سال است که برای کمک به پسرشان لوچلان ، که به فنتانیل اعتیاد دارد و از ADHD و عواقب بعدی تومور مغزی رنج می برد ، می جنگند.

اما بدون هیچ درمانی که م workedثر واقع شده باشد ، هیچ پشتوانه بهداشت روان ، و هیچ خانه مسکونی در دسترس فرزندشان نیست ، والدین نتیجه گرفته اند که زندان امن ترین مکان برای وی است.

Erauts یکی از بسیاری از خانواده های قبل از میلاد است که برای یافتن درمان کافی برای کودکان معتاد خود تلاش می کنند – مکانی که معتادان را پس از عود از بین نبرد و بیش از دو ماه با آنها کار خواهد کرد تا ایمنی و سلامتی آنها حفظ شود.

شینا ایروت که دیگر با مارک ازدواج نکرده است ، گفت: “من و مارک ، ما بزرگسالان توانمند و با کفایت هستیم و از این سیستم بسیار ناامید و خسته شده ایم.” “این فوق العاده آسیب زا بوده و کاملا روح را تخریب کرده است.”

پسری که حیوانات را دوست داشت

لوکلان در کودکی که در Saanich بزرگ می شد ، اردک و مرغ پرورش داد. یک بار او یک بچه گوزن یتیم را برای مراقبت از خانه آورد.

هنگامی که او 15 ساله بود ، او اولین حمله بزرگ قلبی خود را تجربه کرد. چند ماه بعد ، او با تومور مغزی در لوب پیشانی مغز تشخیص داده شد – بخشی که کنترل فشار و قضاوت را کنترل می کند. با یک جراحی پنج ساعته و 55 بخیه بعد ، تومور از بین رفته بود. لوکلان از نظر جسمی خوب به نظر می رسید ، اما از نظر روانشناسی تغییر کرد.

Lochlan Eraut بارها و بارها از آنچه پدر و مادرش می گویند شکاف هایی در سیستم درمان دارویی BC ایجاد کرده است. (ارائه شده توسط Sheena Eraut)

او برای خواب سخت تلاش کرد و شروع به خود درمانی با ماری جوانا کرد. سپس به سراغ کوکائین ، کریستال مت و هروئین رفت. در سن 18 سالگی ، والدین وی مشکوک بودند که او مقادیر کمی مواد مخدر می فروشد. در 19 سالگی ، او دستگیر شد.

لوکلان اکنون 24 ساله است ، معتاد به فنتانیل است و یک سری اتهامات را برای آنچه والدینش “جرایم زنده ماندن” می نامند ، مطرح کرده است. تابستان امسال به پدر و مادرش گفت امیدوار است که بمیرد.

داخل و خارج از مراکز درمانی

لوکلان چند نکته را در مراکز درمانی داوطلبانه و مبتنی بر پرهیز ، که تحمل صفر برای عود دارند ، امتحان کرده است. هر بار ، به دلایلی که برای Erauts ناامید کننده است ، ناموفق است.

در یک زمان ، مارک Eraut برای رها کردن پسرش در سراسر استان رانندگی کرد ، اما فقط یک کارمند را شنید که به لوکلان گفت که او یک هفته دوام نمی آورد. لوکلان روزها بعد رفت و گفت که با او رفتاری ضعیف صورت گرفته است.

بار دیگر ، چند روز پس از سم زدایی ، لوچلان به یک واقعه هوشیار منتقل شد و مسئولیت تماشای درب ورودی را به عهده گرفت ، جایی که شخصی مقداری هروئین به او داد یا به او فروخت. او گرفتار شد ، و بعداً در کوچه ای واقع در خیابان شرقی هیستینگز پیدا شد.

مارک اراوت معتقد است که مراکز درمانی “درحال سر و صدا” هستند [their clients] بیرون ”

وی گفت: “آنها آنها را برای موفقیت آماده نمی کند.” “آنها را طوری تنظیم می کند که در واقع مشتری تکراری باشند.”

لوکلان در کودکی که در Saanich بزرگ می شد ، اردک و مرغ پرورش داد. سپس ، هنگامی که او 15 ساله بود ، اولین حمله بزرگ قلبی خود را تجربه کرد. (ارائه شده توسط Sheena Eraut)

هر بار ، قبل از شروع درمان ، لوچلان یک دوره سم زدایی دردناک را پشت سر می گذارد ، و اغلب تحت مراقبت پدرش در متلی حبس می شود.

و هر بار که درمان ناموفق بود ، لوکلان به اردوگاه ها ، پارک ها و خیابان های ونکوور و ویکتوریا برای بی خانمان ها برمی گردد. پدرش سپس راه می رود و رانندگی می کند و به دنبال چادر لوکلان می رود تا مطمئن شود پسرش هنوز زنده است.

BC NDP در سکوهای انتخاباتی خود در پاییز امسال ، متعهد شد که امکانات جدیدی برای درمان ، بهبودی و سم زدایی ایجاد کند ، برخی از آنها مخصوص افراد زیر 24 سال است.

جودی دارسی ، وزیر بهداشت روان و اعتیاد در حال خروج در مصاحبه ای گفت که تجربه لوکلان طیف گسترده ای از داستان ها درباره چگونگی مبارزه مردم با اعتیاد و پیچیدگی های درمان را نشان می دهد.

دارسی لایحه 22 را لغو کرد – این قانون قانون بهداشت روانی قبل از میلاد را تغییر می دهد تا جوانان پس از مصرف بیش از حد مجاز به مدت یک هفته به طور غیر ارادی در بیمارستان بستری شوند – پس از آن که توسط مدافعان حقوقی و جوانان مورد انتقاد قرار گرفت و گفت که این آسیب بیشتر از سود است.

دارسی گفت: “والدینی وجود داشتند كه می گفتند این كار به اندازه كافی پیش نرفته است … و افرادی نیز معتقد بودند كه این استفاده نادرست از قانون بهداشت روانی بوده است.” “بنابراین این یک مسئله بسیار بحث برانگیز باقی مانده و موضوعی است که وزیر بعدی و دولت بعدی باید با آن درگیر شوند.”

در یک سیستم خراب ، زندان بهترین گزینه است

طولانی ترین پنجره بدون دارو برای لوکلان در شش سال گذشته در زندان اتفاق افتاده است.

سه ماه مانده به اقامت او ، کار خود را برای پایان کلاس انگلیسی 12 شروع کرد. به نظر می رسید او بیشتر شبیه لوکلان قدیمی است.

اما وقتی او پس از پنج ماه آزاد شد ، دیگر هیچ مسکن ، هیچ حمایت روانی و روانپزشکی و هیچ درمان اعتیادی برای کمک به او در ادامه بهبودی و شروع به بازسازی زندگی وجود نداشت.

بدون این حمایت ها ، لوکلان دوباره عود کرد و در نهایت به زندان بازگشت ، جایی که والدینش احساس می کنند او در امنیت است.

بنابراین ، در حال حاضر ، در سالی که بیش از 1200 انگلیسی بریتیش کلمبیایی تاکنون به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده اند ، لوچلان در حالی که سعی می کند طرحی را برای خود رقم بزند ، پدر و مادرش را تف می کند ، در زندان منتظر می ماند.

“به عنوان پدر و مادر ، اگر بچه شما هر روز بارها اسلحه به سرش می گذاشت و رولت روسی بازی می كرد ، آیا ما نمی خواهیم مداخله كنیم؟” گفت شینا اروت. “این راه حل – آیا کسی است که آنها را می کشد؟”