“این یک نبرد بوده است”: پیرسون کاناکس هنوز با آسیب دیدگی دست خود دست و پنجه نرم می کند

تانر پیرسون، وینگر ونکوور کاناکس می‌گوید نزدیک به شش ماه پس از شکستن دستش در یک بازی، هنوز در حال تلاش برای بازگشت به سلامت است.

او در کنفرانس مطبوعاتی پایان فصل شنبه به خبرنگاران گفت: “من فقط سعی می کنم دستم را پس بگیرم.” من فقط سعی می کنم یک پدر باشم و با بچه هایم باشم و بتوانم در حال حاضر بازی کنم.

این بازیکن 30 ساله در 9 نوامبر در باخت ونکوور مقابل مونترال کانادینز دستش شکست و در ابتدا انتظار می رفت تا 6 هفته از میادین دور باشد، اما در عوض قبل از اینکه تیم در ژانویه اعلام کرد که بقیه بازی ها را از دست خواهد داد، تحت چندین عمل جراحی قرار گرفت. فصل.

او فقط 14 بازی انجام داد و یک گل زد و چهار پاس گل داد.

پیرسون گفت: «حداقل، سال بدی بود. “در حال حاضر، من فقط آن را روز به روز، هفته به هفته انجام می دهم و سعی می کنم پیشرفت کنم.”

این فصل دوازدهمین مهاجم در NHL بود. در سال 2012 توسط کینگز در رده 30 قرار گرفت، بومی کیچنر، اونت.، برای لس آنجلس، پیتسبورگ و ونکوور بازی کرده است و در سال 2014 یک جام استنلی را با کینگز به دست آورده است. او 133 گل و 139 پاس گل در 590 بازی فصل عادی به ثبت رسانده است.

سوالاتی در مورد نحوه رسیدگی به جراحت مطرح می شود

آسیب پیرسون – و درمان آن – صحبت های زیادی را در بازار به دنبال داشت. کوین هیوز، مدافع Canucks، به طور علنی گفت که وضعیت “به درستی مدیریت نشده است.”

جیم رادرفورد، رئیس عملیات هاکی تیم، در ژانویه گفت که “بررسی کامل” را انجام داده است و آماده است که اتحادیه بازیکنان NHL یا لیگ به این پرونده رسیدگی کند.

“اگر اشتباهی وجود داشت، ما می‌خواهیم آن را درست پیش ببریم، خوب؟ اما بر اساس ما [internal investigation] در اینجا، ما با نحوه رسیدگی به مسائل راحت هستیم.» او گفت: «اما اگر کسی وارد شود و به آن نگاه کند، خوب خواهد بود.»

پیرسون از بیان احساسات خود در مورد نحوه رسیدگی به مصدومیتش در روز شنبه خودداری کرد، اما اعتراف کرد که دوری از میادین در بیشتر فصل دشوار بوده است.

او گفت در حالی که وقتی کاناک ها در شهر بودند هر روز به پیست بازی می رفت، دیدن پیامک های هم تیمی هایش در حال تفریح ​​در جاده کار آسانی نبود.

او گفت: “مطمئناً سخت بود. من سعی می کنم تا حد امکان زندگی خود را عادی کنم.” “این یک نبرد بوده است.”

پیرسون گفت که او جدول‌های زمانی دارد که می‌خواهد در مسیر برگشت به آن‌ها دست یابد، اما روند کند بوده است.

او گفت که به تمرین در باشگاه بازگشته است و در طول تابستان تمام تلاش خود را برای آماده شدن برای فصل آینده ادامه خواهد داد، اگرچه توانایی انجام دادنش محدود است.

پیرسون گفت: “هنوز هم قرار است این تابستان را طوری پیش ببرم که هنوز یک بازیکن هاکی هستم.” من باید.