بازار شبانه ریچموند با بازگشایی در مقیاس کامل به کار بازگشت

برای اولین بار از زمان همه‌گیری، بازار شبانه ریچموند در 28 آوریل بازگشایی می‌شود.

Raymond Cheung، مالک و سازمان دهنده می گوید که بازار 23 ساله در فضای باز، هیچ محدودیتی ندارد و فروشندگان بیشتری نسبت به سال های گذشته خواهد داشت.

«این سال ویژه است زیرا پس از COVID-19 [pandemic] این تقریباً اولین بار است که نسبت به سال های گذشته در مقیاس کامل هستیم.”

در سال 2020، بازار شب به دلیل محدودیت های همه گیر لغو شد. در سال 2021، با کاهش ظرفیت بازگشت، اما با افزایش تعداد مبتلایان به کووید-19 و اعمال محدودیت‌های جدید، زود به پایان رسید.

Cheung می‌گوید در سال 2022، بازار با تعداد کمی از فروشندگان و برخی محدودیت‌ها بازگشایی شد.

این بازار هر آخر هفته از 28 آوریل تا 9 اکتبر از ساعت 7 بعد از ظهر تا نیمه شب فعال است.

مردی دست‌هایش را روی هم گذاشته و به دوربین لبخند می‌زند، در پس‌زمینه یک بنر زرد رنگ و صحنه بزرگ در فضای باز برای بازار شبانه ریچموند وجود دارد.
ریموند چونگ، مالک بازار شبانه ریچموند، می‌گوید مطمئن است که پس از بسته شدن و محدودیت‌ها در طول همه‌گیری، بازار امسال باز خواهد گشت. (CBC/Ken Leedham)

“اعتماد به آینده”

Cheung می‌گوید این بازار قبل از همه‌گیری بیش از 800000 بازدیدکننده محلی و بین‌المللی داشته است.

او می‌گوید در چند سال گذشته، با ورود و محدودیت‌های محدود، بازار به سختی نیمی از جمعیت معمول خود را دریافت کرد.

اما Cheung مطمئن است که با توجه به افزایش علاقه رستوران‌ها و کسب‌وکارها به بخشی از بازار، اعداد به حالت عادی باز خواهند گشت.

“[Spaces for] خرده فروشی و همه غرفه های مواد غذایی ما 100 درصد فروخته شده اند … بسیاری از مشاغل کوچک [are] او گفت که امسال در تلاش برای بیرون آمدن بسیار فعال است.» وی افزود: این بازار در افتتاحیه خود 120 غرفه مواد غذایی و نزدیک به 170 غرفه خرده فروشی خواهد داشت.

“امسال این در مقیاس بسیار بزرگ است … بنابراین بسیار دلگرم کننده است [and] ما برای آینده بسیار مطمئن هستیم.”

به گفته نانسی اسمال، مدیرعامل توریسم ریچموند، بازار شبانه ریچموند یکی از بزرگترین بازارهای خارجی آمریکای شمالی است.

او می گوید که رویداد محبوب تابستانی یک پیشنهاد منحصر به فرد در مترو ونکوور است که غذاهای جامعه و چند فرهنگی را گرد هم می آورد.

“این واقعاً با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست [in Metro Vancouver] … وجود دارد [new booths with] غذا از اندونزی، از ترکیه و مکزیک… این عالی است زیرا غذا یکی از راه هایی است که ما به عنوان یک جامعه گرد هم می آییم.”

Cheung توصیه می کند هر کسی که از بازار بازدید می کند 30 دقیقه زودتر به بازار آمده و خود را برای بسیاری از غذاهای منحصر به فرد آماده کند.

“نخورید زیرا ما بیش از 600 ماده غذایی داریم … و [arrive] زودتر چون ترکیب خیلی طولانی می شود.”