برخی از بیماران ترجیح می دهند هزینه غربالگری سرطان ایالات متحده را بپردازند، حتی در شرایطی که برنامه جدید پیش از میلاد به دنبال کاهش عقب ماندگی است

لی روونتری، ساکن غرب ونکوور، چهار هفته و نیم پیش متوجه شد که سرطان دارد. او در سال قبل از میلاد پس از کشف توده ای در سینه خود مجبور شد یک ماه برای سونوگرافی صبر کند.

اما تا زمانی که او به ایالات متحده سفر کرد و در آنجا MRI انجام داد، متوجه شد که این موضوع بسیار جدی‌تر از چیزی است که به او گفته شده بود.

در حالی که راونتری، 49 ساله، برای تعطیلات برنامه ریزی شده در لس آنجلس بود، دوستش به او توصیه کرد که هر کاری می تواند انجام دهد تا نظر دوم را به دست آورد.

زنی در کنار یک مرد سفیدپوست در ساحل لبخند می زند.
Rowntree می‌گوید او می‌داند که همه نمی‌توانند هزینه‌های مراقبت خصوصی را بپردازند، اما زمان‌های طولانی انتظار در بریتیش کلمبیا انتخاب زیادی برای مردم باقی نمی‌گذارد. (ارسال شده توسط Leah Rowntree)

پس از تلاش برای گرفتن اسکن MRI و پرداخت 1400 دلار آمریکا، ساکن بریتیش کلمبیا متوجه شد که سرطان او بسیار گسترده تر از آن چیزی است که سونوگرافی نشان داده است.

او گفت: «من از انجام ماموگرافی شفاف به مرحله 3 سرطان سینه که هنوز به طور بالقوه قابل درمان است، رسیدم.

Rowntree می گوید که او احساس خوش شانسی می کند و اگر این تشخیص مهم را نمی گرفت، ممکن بود در ماه های آینده با پیش آگهی بدتری روبرو می شد.

از آنجایی که به برخی از بیماران سرطان پیش از میلاد مسیح پیشنهاد شد که این هفته به بلینگهام، واشنگتن سفر کنند پرتودرمانی را انجام دهید راونتری در تلاشی برای پاکسازی معوقه درمان سرطان در میان تعدادی از ساکنان است که در حال حاضر هزینه مراقبت خصوصی سرطان در جنوب مرز را پرداخت می کنند. زمان انتظار طولانی اینجا.

پزشکان می‌گویند که اگرچه اقدام BC برای ارائه درمان‌های پرتودرمانی در ایالت واشنگتن مفید خواهد بود، اما این استان همچنان باید با جنبه‌های دیگر مراقبت از سرطان – مانند تشخیص – مقابله کند تا به کاهش فشار روی سیستم کمک کند.

زمان انتظار در سراسر هیئت مدیره

آدریان دیکس، وزیر بهداشت گفت که زمان انتظار برای بیمار برای دسترسی به پرتو درمانی 28 روز است و BC Cancer گزارش می دهد که این هدف برای 82.9 درصد از بیماران محقق شده است.

داده ها نشان می دهد که بریتیش کلمبیا در چهار سال گذشته در مورد بیماران سرطانی که تحت درمان پرتودرمانی به موقع هستند از میانگین ملی عقب مانده است.

بیماران سرطان پروستات و سرطان سینه اولین کسانی خواهند بود که برای درمان پرتودرمانی به بلینگهام سفر خواهند کرد که تحت پوشش سیستم بیمه سلامت عمومی BC قرار خواهند گرفت.

Leanne Kopp، مدیر اجرایی مرکز پروستات جزیره، می گوید زمان انتظار در نظام پزشکی به دلیل تأثیرات همه‌گیری COVID-19 طولانی‌تر و طولانی‌تر شده‌اند.

“این یک شمشیر دولبه برای بیماران است زیرا می دانید چقدر عالی است [it is] او با اشاره به طرح فرستادن بیماران به ایالت واشنگتن گفت که راه حلی موقتی وجود دارد. اما… نه تنها با تشخیص سرطان سر و کار دارید، بلکه اکنون با واقعیتی که حتی در خودتان نیستید نیز سروکار دارید. جامعه، در خانه خود، به شما کمک می کند در این زمان استرس زا بهبود پیدا کنید.”

دکتر کریس هوگ، متخصص اورولوژی در شمال ونکوور و رئیس انجمن اورولوژی BC، گفت که “انتظارهای بالادستی” زیادی در سیستم مراقبت از سرطان وجود دارد که منجر به فشار بر افرادی که پرتودرمانی در این استان ارائه می کنند – مانند افزایش یافته است. زمان انتظار برای تشخیص و ارجاع به متخصصان سرطان.

«متخصصان مشاور گفته اند که خوب است که باید به این انتظارات پایین دستی رسیدگی کنیم [radiation] وی گفت: اگر واقعاً می‌خواهیم در بهبود مراقبت از سرطان در این کشور، در این استان جدی باشیم، باید به همه انتظارات بالادستی نیز رسیدگی کنیم.

استان می گوید در حال افزایش استخدام است

دیکس می گوید که تا 50 بیمار در هفته تحت درمان با پرتودرمانی در بلینگهام قرار خواهند گرفت و سرطان بریتیش کلمبیا در حال افزایش استخدام به عنوان بخشی از این استان است. برنامه 10 ساله سرطان.

وزیر بهداشت نیز اخیراً از برنامه ریزی برای ساخت مراکز سرطان در این کشور خبر داده است نانایمو و کملوپس، که به گفته او در نهایت منجر به ظرفیت بیشتر برای درمان در BC خواهد شد

یک مرد سفیدپوست پشت تریبون صحبت می کند و دو پرچم قبل از میلاد پشت سر او قرار دارد.
از زمان اعلام این استان مبنی بر ارائه خدمات درمانی به برخی از بیماران سرطانی در بلینگهام، برنامه هایی را برای دو مرکز منطقه ای سرطان منتشر کرده است. (جاستین بولین//CBC)

او گفت: “ما می دانیم که برنامه اقدام 10 ساله مراقبت از سرطان و 440 میلیون دلار بودجه برای آن، از اقدامات فوری برای پیشگیری، تشخیص و درمان بهتر سرطان ها حمایت می کند.”

سی‌بی‌سی نیوز از وزارت بهداشت بریتیش کلمبیا پرسیده است که چه تعداد از بیماران پیشنهاد رفتن به بلینگهام برای درمان پرتودرمانی را پذیرفته‌اند.