برنامه بانک غذای Tiny Bundles برای مادران و نوزادان جدید در ساری نجات نجات می دهد

تقریباً همه اقشار جامعه در بریتیش کلمبیا تحت تأثیر ناامنی غذایی قرار دارند – از جمله جوانترین ساکنان استان. یکی از برنامه های بانک غذایی ساری در تلاش است تا از آن نوزادان و والدین آنها حمایت کند.

این برنامه به نام بسته های کوچک ، یک حلقه نجات برای یک مادر تنها به نام لیندسی است که نام خانوادگی CBC News موافقت کرده است او را دریغ کند. لیندسی دو فرزند دارد ، یکی 3 one ساله و دیگری شش ماهه است.

وی گفت: “متأسفانه ، من فقط بهزیستی هستم بنابراین باید به بانک غذا مراجعه کنم تا مطمئن شوم که کودکان خردسالم هر روز غذا دارند و همچنین از مواد غذایی سالم برخوردار هستند.”

لیندسی هر هفته علاوه بر تهیه غذای کامل برای خود و پسرش ، وسایل خاصی را نیز برای کودک خود به دست می آورد.

وی گفت: “ما فرمول را دریافت می کنیم. هر هفته یک فرمول دریافت می کنیم و یک هفته طول می کشد. بنابراین این پولی است که من مجبور نیستم هزینه کنم” ، و افزود فرمول “واقعاً گران است”.

“حالا که او شش ماهه است ، آنها به شیشه غذا و غلات می دهند ، بنابراین او قرار است برود.”

وکلای مدافع در سراسر کشور می گویند کودکان به طور فزاینده ای در معرض خطر عدم امنیت غذایی قرار دارند زیرا والدینی که قبلاً زندگی می کردند ، به دلیل COVID-19 شغل خود را از دست داده ، بیمار شده اند یا مجبور به جدا شدن از خود شده اند. بسیاری از خدمات پشتیبانی از افزایش دسترسی خانواده ها به خدمات خود در سال جاری خبر دادند.

داوطلبان در 17 مارس در بانک غذایی بزرگ ونکوور در برنابی کیسه ها را پر از غذا می کنند. (مگی مک فرسون / CBC)

Feezah Jaffer ، مدیر اجرایی بانک غذایی Surrey ، می گوید که برنامه Tiny Bundles بی نظیر است زیرا به طور خاص برای مادران باردار و کودکان شیرخوار طراحی شده است.

جفر گفت: “ما شیر و تخم مرغ را برای مادران باردار و شیرده ، شیرخشك ، پوشك ، وسایل نوزاد ، غذا ، دستمال مرطوب و مواردی از این قبیل تهیه می كنیم.”

جفر می گوید این برنامه به لطف تلاش گروهی از داوطلبان از انجمن بودایی Tzu Chi که به مدت 14 سال با این برنامه کار کرده اند ، روان اجرا شده است.

وی گفت: “آنها بسیار مفید هستند. آنها بسیار سازگار هستند.” “آنها فراتر از این هستند. آنها در موفقیت برنامه Tiny Bundles نقش مهمی داشته اند.”

از نظر لیندزی ، این برنامه ثابت کرده است که یک حلقه نجات در یک دوره دشوار است.

“[Without it] من سخت خواهم جنگید – بسیار بسیار زیاد ، “او گفت.

در تاریخ 4 دسامبر ، برای پخش ویژه و ملاقات و استقبال دیجیتال با میزبانان مورد علاقه خود در CBC بریتیش کلمبیا ، به ما بپیوندید و از راحتی خانه خود به Food Banks BC کمک کنید برای اطلاعات بیشتر ، به cbc.ca/openhouse مراجعه کنید