برنده ایوان OT پیتز را بر بلیزرز برای صعود به نیمه نهایی جام یادبود برد.

جی آر آون گل پیروزی بازی را 10:54 در وقت اضافه به ثمر رساند و پیتربورو پیتس در روز پنجشنبه میزبان کاملوپس بلیزرز را با نتیجه 5-4 شکست داد و در جام یادبود به نیمه نهایی رسید.

کانر لاکهارت، برنان عثمان، ساموئل مایر و برایان زانتی سایرین را برای پیتربورو قهرمان لیگ هاکی انتاریو داشتند. مایکل سیمپسون 43 سیو انجام داد.

لوگان استانکوون، اولن زلوگر، هریسون برونیکه و لوگان بایروس برای میزبان کاملوپس پاسخ دادند. دیلن ارنست 25 شوت را متوقف کرد.

پیتز در مرحله بعدی با سیاتل تاندربردز قهرمان لیگ وسترن هاکی در نیمه نهایی روز جمعه دیدار خواهد کرد تا فرصتی برای رویارویی با کبک ریمپارتس در فینال روز یکشنبه داشته باشد.

ریمپارتس قهرمان لیگ برتر هاکی جونیور کبک پس از افتتاحیه مسابقات با پیروزی بر کاملوپس و سیاتل به فینال راه یافت.

کبک بعداً به پیتربورو سقوط کرد – که حذف را متوقف کرد و تساوی پنج‌شنبه را با پیروزی مجبور کرد – 4-2 در روز سه‌شنبه در آخرین بازی رفت و برگشت هر دو تیم.

لاکهارت در وقت اول 7:52 دروازه را باز کرد. چیس لفور توپ را از روی تخته های انتهایی برای جکس دوبویس فرستاد، او لاکهارت را با یک پاس نرم به داخل شکاف پیدا کرد و او ارنست را با پنج سوراخ شکست داد.

Stankoven آن را در ساعت 11:20 در قاب یکسان کرد و جمعیت Sandman Center را به دیوانگی وارد کرد. کانر لویس یک ضربه پوینت زد و ریباند به کاپیتان بلیزرز رسید که دومین گل خود را در مسابقات به ثمر رساند.

زلوگر کاملوپس را 12:45 جلو انداخت و در پاور پلی بازی وارد چارچوب شد. نامزد بهترین مدافع سال CHL، او را از خارج شدن از منطقه پیتس نجات داد، به جایگاه رفت و برای اولین بار سیمپسون را پشت سر گذاشت.

با 2:27 باقی مانده در اولین بازی، برونیکه آن را برای بلیزرز انباشته کرد. کنر اسمیت از پیتربورو سعی کرد آن را از تخته‌های انتهایی پاک کند، اما در همان نقطه به برونیکه ختم شد، جایی که او یک مدافع را دور زد و سیمپسون را درست روی شانه راستش شکست داد و فضای کمی داشت.

بایروس در چارچوب میانی با نتیجه 4:23 کاملوپس را 4-1 کرد. او یک شوت نقطه‌ای شلیک کرد که مانع از سیمپسون شد، سپس از روی او و داخل شد.

فقط بیش از سه دقیقه بعد، پیتز شروع به تغییر حرکت به نفع خود کرد.

در حالی که مدافع بلیزرز سعی داشت از منطقه خودش اسکیت کند، عثمان بایروس را از دست داد. سپس عثمان برگشت و در حالی که ارنست روی یک زانو افتاد، آن را پشت بام گذاشت.

مایر در بازی دوم با 2:23 مانده به پایان بازی، آن را با یک گل تبدیل کرد. او یک پاس از لاکهارت گرفت و با یک تایمر از روی نقطه شلیک کرد.

زانتی کمی بعد از یک دقیقه مسابقه را به پایان رساند. او در یک پاس از تاکر رابرتسون در حالی که به سمت تور می‌رفت، ضربه‌ای زد و ارنست را با پنج سوراخ شکست داد.

هر دو طرف تلاش کردند تا از فرصت های گلزنی برتر استفاده کنند که منجر به سومین وقت بدون گل و زمان اضافه شد تا برنده را به پایان برسانند.

پس از تلاش خیره کننده زلوگر که به تازگی از دست رفت، اوون بک یخ را برای پیتربورو برداشت و آن را برای ایوان رها کرد، که او با پشت سر گذاشتن ارنست به پیروزی رسید.