بریتیش کلمبیایی‌ها به دنبال پاسخ‌هایی هستند که خدمات پس از اعتصاب کارگران فدرال متوقف شده است

هنگامی که کارگران اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC) روز چهارشنبه کار را دسته جمعی ترک کردند، برخی از بریتیش کلمبیایی ها که به دنبال دسترسی به خدمات بودند، در جستجوی پاسخ ماندند.

این اعتصاب باعث شد که بیش از 150000 کارمند دولتی فدرال – از جمله کارکنان خدمات کانادا، امور جهانی کانادا، امور کهنه سربازان کانادا، خدمات بومی کانادا و آژانس درآمد کانادا – در سراسر کشور از کار امتناع کنند که بر همه چیز از پردازش گذرنامه گرفته تا اظهارنامه مالیاتی و مهاجرت تأثیر می گذارد. برنامه های کاربردی.

PSAC می گوید که مذاکرات با کارفرمای آنها، دولت کانادا – به نمایندگی از هیئت خزانه داری، که در مورد تمام قراردادهای بخش دولتی مذاکره می کند – در اوایل هفته شکست خورد و قرارداد اتحادیه در سال 2021 منقضی می شود.

این اعتصاب چند روز با مهلت مالیاتی 30 آوریل فاصله دارد و تنها چند ماه پس از گزارش دولت مبنی بر پاکسازی معوقه‌هایی که سیستم را در طول همه‌گیری رنج می‌برد، از جمله درخواست‌های مهاجرت و گذرنامه، گزارش داد.

تماشا | سردرگمی برای برخی به دلیل ترک کار کارگران فدرال:

صبح چهارشنبه در یکی از مکان های سرویس کانادا در ساری، جنوب شرقی ونکوور، برخی از افرادی که برای گرفتن وقت گذرنامه خود به آنجا می رفتند در ناباوری بودند.

میشل لی که برای گرفتن پاسپورت جدید به دفتر آمده بود، گفت: «تنها کاری که باید انجام دهیم این است که صبر کنیم. “من به نوعی سعی می کنم بگویم، “آیا می توانیم وضعیت وب سایت را بررسی کنیم، آیا این یک روز است یا فردا؟”

“آنها پاسخی ندارند.”

مردی پرچم قرمز با نماد اتحاد خدمات عمومی کانادا در میدانی در دست دارد.
تخمین زده می شود که بیش از 150000 کارگر فدرال در اعتصاب شرکت کنند. (بن نلمز/سی بی سی)

PSAC قول داده است تا زمانی که خواسته های آنها از جمله افزایش دستمزد مرتبط با تورم و مقررات کار از خانه برآورده نشود، در اعتصاب باقی خواهد ماند.

لیزا ژانگ که اخیراً شهروند کانادا شده است، چهارشنبه در دفتر ساری بود تا پاسپورت جدید بگیرد. مادربزرگ او که در چین زندگی می کند، بیمار است.

او به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «این واقعاً ناامیدکننده است، زیرا در گرفتن تابعیت و همه چیز تأخیر وجود داشته است. اکنون، تأخیر در گرفتن پاسپورت وجود دارد که نباید مشکلی داشته باشد».

یک زن آسیایی با یک فیلمبردار صحبت می کند.
لیزا ژانگ که اخیراً شهروند کانادا شده است، می‌گوید که از این اعتصاب ناامید شده است، زیرا تلاش می‌کند برای دیدن مادربزرگ بیمار خود به چین برود. (CBC)

نماینده اتحادیه به توافق عادلانه امیدوار است

جیمی میلز، معاون اجرایی منطقه‌ای PSAC در بریتیش کلمبیا، گفت که کارگران فدرال می‌خواهند حقوق کار از خانه را در قرارداد جمعی‌شان لحاظ کنند.

او گفت: “در حال حاضر، کارفرما تنها کسی است که تصمیم می گیرد آیا کسی می تواند از خانه کار کند.” این یک طرفه اعمال می شود و تغییرات با مشورت اتحادیه انجام نمی شود.»

میلز گفت که اعتصابات قبلی کارگران فدرال زیاد دوام نیاورده است و او امیدوار است که این اقدام شغلی منجر به توافق بهتری برای کارمندان اعتصابی شود.

گروهی از کارگران اعتصابی پرچم‌ها را تکان می‌دهند و در گوشه‌ای از خیابان تابلوهایی به پا می‌کنند.
کارگران اعتصابی PSAC در خیابان ونکوور در ویکتوریا دیده می شوند. آنها خواهان افزایش دستمزد متناسب با تورم هستند. (روهیت جوزف/سی بی سی)

جان هنری هارتر، مدرس مطالعات کار در دانشگاه سایمون فریزر، گفت که او به دنبال این است که ببیند آیا مردم از کارگران اعتصابی در میان نارضایتی گسترده از هزینه های زندگی حمایت می کنند یا خیر.

او به گلوریا ماکارنکو، مجری برنامه CBC گفت: «زمانی که فشار وارد می شود، من خوشبین هستم. نسخه اولیه.

او گفت: “من مطالعات کار را تدریس می کنم، اما کارگران دور هم جمع می شوند. دلیل اینکه ما حقوق بازنشستگی و مزایا و تعطیلات آخر هفته داریم، به دلیل همبستگی کارگران است. بنابراین این چیزی است که من مراقب آن هستم.”

“امیدوارم هر کسی که ناراحت است، نماینده مجلس خود را تحت فشار بگذارد، دولت را برای انجام یک توافق تحت فشار قرار دهد.”

نسخه اولیه6:06یک سوم کارگران فدرال کانادا امروز برای دستمزدها و گزینه های کاری بهتر دست به اعتصاب زدند.

یکی از بزرگترین اعتصابات ملی کشورمان امروز با اعتصاب 155000 کارگر فدرال آغاز شد. جان هنری هارتر، استاد دانشگاه سایمون فریزر در تاریخ و مطالعات کار، به ما می‌پیوندد تا در مورد تأثیرات احتمالی بحث کنیم.